Vaaleahiuksiset sinisilmät kuolevat sukupuuttoon - mikä on sinun panoksesi?

  • Viestiketjun aloittaja "Heidi"
  • Ensimmäinen viesti
"Heidi"
Itse olin lapsena vaalea ja minulla on vihreät silmät. Teini-iässä hiukseni vähän tummuivat. Samoin oli miehellä, paitsi hänellä on jäätävän vaalean siniset silmät. Tyttärelläni on minun väritys ja pojallamme isänsä väritys. Me siis edesautamme sinisilmäisten vaaleahiuksisten ihmisten eloonjäämistä maapallolla.

Vallitseva väri maapallolla on ruskeat silmät ja tummanruskeat hiukset. Surullista, ettei muita värejä nähdä enää jossakin vaiheessa täällä lainkaan.
 
"minä"
voin auttaa tuota asiaa vain sillä, etten tee enempää biolapsia. :) Tummat silmät ja ruskea tukka on valttia meillä. Miehen hiukset on harmaanruskeat ja silmät epämääräiset. Biopojalla on vaaleanruskeat hiukset. Mutta kaikilla muilla on tummanruskeat tai mustat hiukset ja ruskeat silmät.
 
"aloittaja"
no täällä kasvaa kaksi vaaleatukkaista+sinisilmäistä taimea.
Tyttö 4v jolla pitkä vaalea enkelin kihara tukka ja taivaansiniset silmät ja poika 1v7kk jolla vaaleahko tukka ja samanmoiset taivaansiniset silmät. Tai "uskomattoman ihanan siniset silmät" kuten jotkut asian ilmaisee.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";23519195]no ei pidä paikkaansa ainakaan meillä.[/QUOTE]

Oh dear, ei tieteellisiä tutkimuksia tehdäkään käymällä meillä ja teillä ja sitten vertaamalla saatuja tuloksia.
 
"nuu"
Olen selvästikin antanut kaikkeni.

Nimittäin, minulla ja miehellä on kummallakin siniset silmät mutta punaruskeat hiukset. Meillä kummallakin on sinisilmäiset vanhemmat, joista kummallakin toinen on punatukkainen ja toinen musta/ruskeatukkainen.

Yksi lapsistamme on täysin blondi.
 
ai mikä on minun panokseni..

no, mä lupaan etten enää neljättä ruskea silmäistä ja tummahiuksista lasta tee, kolme riittäköön:)

(paitsi todennäköisyys laskelmien mukaan mun neljäs lapsi ei olisikaan enää ruskea silmäinen..:snotty:)
 
Keittiönoita
Panokseni on huono. Jo ainakin kolmannessa sukupolvessa kuulumme niihin vihreäsilmäisiin lapsuuden pellavapäihin, joille valitettavasti iän myötä hiukset tummuvat, jopa lähes mustiksi asti.
 
Mulla ja likalla molemmilla siniset silmät. Mulla oikia hiusväri maantienvärinen (oletan sen olevan sellaanen ) ja likalla vaalianruskiat. Likalla nyt voi hiukset tummua vielä koska isällään on tummanruskiat hiukset.
 

Yhteistyössä