V*tun ex!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex akka

Vieras
Mulla menee hermot tuon exän kans, mulla on viikonloppuna tärkeä meno ja pitäis sopia milloin tulee käymään lasta katsomassa ettei mene päällekkäin..mutta eihän se herra osaa viestiin vastata joka on monta tuntia sitte laitettu.. p*rkele! Ja tiedän että on ollu päivän vapaalla ja tekemättä mitään järkevää.. Ja oliski ainut kerta mutta aina kun minä pyydän että vois jonku ajan sopia valmiiksi niin ei v*ttu vahingossakaan vastaa. Huh kun helpotti valittaa, hyvä isä se muuten on ja kyllä on lapsen elämässä mutta tuo saa mun veren kiehumaan ja lähes aina hillitsen itseni enkä valita lapsen takia vaan joustan..

Ei mullakaan ole mitään tarvetta kännykkä taskussa kulkea joka paikassa ja kyllä ystävät ja sukulaiset ovat tottuneet, että mun vastauksia voi joutua odottelemaan joskus.

Pitänee soittaa.. mulla vaan tympäisee soitella sille. Ja olen yrittäny joskus sitä et sanonu että olen reissussa xx-xx ja menny kuuroille korville kun hällä on niin vaativa työ että mun pitää joustaa ja sillä on aina kännykkä mukana, ei käy edes vessassa ilman sitä.

Menet sinne menoosi. Et sä voi elämääsi suunnitella sen mukaan tuleeko se exä vai ei. Jos on tulossa samaan aikaan, niin sanot vain, että sulla on aiemmin sovittu meno ja tavataan myöhemmin.

Yhteistyössä