Ja j***lauta ny kärys käämi tohon apinaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haamuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Mun mies ei uskaltas lohkasta tollasta, ei edes parin kaljan jälkeen.... Mä ottaisin itseeni ja itkeä pillittäisin puolet loppuelämästä, ett sitä riskiä se ei uskalla ottaa kyllä. :D Huutamisen se vielä kestäisi. ;)

no eihän toikaan okeesti uskalla lohkasta!Ja ton kommentin jälkeen kyl aloin aivan TODELLAKIN volisemmaan.Ja saakeli että urpo tajus puhuneensa läpiä päähänsä.Yritti jotain äkistä,ettei hän SILLAIN sitä tarkottanu vaan että....

Ja voin kertoo että toi on kyllä maailman kiltein ja rauhallisin mies/isä noin niinku normallisti.Minä se meiän huushollissa sanon mitä sylki suuhun tuo ja ajattelen vasta sit.Mutta perkele,se on MUN tapani.Tartte tulla mulle sönköttään mistää URHEILUISTA..tana...

Sama meininki meillä: mä annan palaa kyllä täydeltä laidalta kun sille päälle satun (ja olen sattunutkin monen monituista kertaa tässä elämäni aikana) mutta oon yrittänyt hillitä itseäni, kun toi mies on niin kiltti ja aina sovittelemassa... Neitin isän kanssa oli jos jonkin moista matsia millon mistäkin, onneksi ei enää eletä saman katon alla. :D

Onnee,sulla on mies joka ajattelee ensin että mikä suututtaa vaimon.Mulla on tollanen aivoton apina,joka tällä hetkellä sais olla matkalla ammuttuna kuuhun!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja roosa:
hih, välillä sitä itse kukin ajattelee ukostaan jotakin tuon suuntaista.

Joo,luulenpa niin.Mutta silti ei kukaan koskaan missään yllä sen oman apinan dilleilyn tasolle.Tää meiän tapaus on kyllä ihan huippu!Ja luuli OIKEESTI vielä saavansa jotain kyytiä tuolla vällyissä tännän.Oliskohan EHKÄ kannattanu funtsata että mitenkäs se naisen lämmittely taas tapahtuikaan..?Ei perkele ainakaan vinkumalla sen EPÄurheilullisuudesta saati tupakanpoltosta.Oliskoos niin että ei ihan äkkiä irtoo tässä lähipäivinäkään?!?

Sanot sille että erään todella luotettavan naistenlehden tutkimuksen mukaan seksi haittaa muuta harrastetoimintaa kuten urheilua, ja sperma on lihottavaa (tavallaan se voi olla tottakin, riippuu miten ajattelee,mutta sitä ei mies tajua...)

Jep.Taikka mä voin yksinkertasesti olla nääs niin poikki kun mää URHEILEN niin kauhiasti.Ja nääs ku toi urheilijahan ei tervettä päivää nää.Että niinku kolottaa ja särkee ja kaikkee.Juu,voi hitsin hitsi.Se on sellasta tää urheilijan elämä,askeettista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras pulsu:
Eix teil oo muuta tekemistä, ku valittaa. Kyl pari sauakaljaa on aina paikallaan, eikös juu.

No kato ku ei nääs o.Ja mistäköhän sää sait sen käsityksen että mää olen valittanu?Toi kaikki alko kyllä ihan tosta mun omasta apinastani (josta siis toki kenenkään muun ei tartte huolta kantaa)Ja siitä että se alko inisemään ku mä pyysin käyttään lautasta kun syö leipää sohvalla.
Ja katoppa ku mähän se epäurheilullinen olen,eli kyllä maistuu se saunakalja.Kiitos.

Yhteistyössä