Menee hermo tohon äijään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvetin helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helvetin helvetti

Vieras
Siis oli mikä tahansa asia, josta kysyn tarkemmin, niin sillä palaa heti hihat. Nyt esimerkiksi kävi vakuutusyhtiössä kysymässä tarjousta. Kysyin siitä pari tarkentavaa kysymystä, niin jo alkoi: pitääks sulle aina kaikki vääntää rautalangasta. Kysyin siis, miten alennukset lasketaan ja monta vakuutusta pitää olla, että saa alennuksen.

Siltä ei voi kysyä mitään, kun on niin lyhytpinnainen. Sit mä hermostun, kun ei saa asiallisia vastauksia.

Ja joo, mies hoiti tämän tarjouksen kysymisen, minä toisesta yhtiöstä. Tämä nyt tiedoksi niille, jotka vastais, että hoida homma itse.

Tuttua, en mäkää mieheltä saa välttämättä kunnon vastauksia + unohtaa kulkiessaan puolet asioista, sillä käsken sen ottaa kaiken aina paperille että saan kotona käydä niitä asioita läpi.

Tuttua, en mäkää mieheltä saa välttämättä kunnon vastauksia + unohtaa kulkiessaan puolet asioista, sillä käsken sen ottaa kaiken aina paperille että saan kotona käydä niitä asioita läpi.

Paperilla se tarjouksen toi kyllä. Mutta kun kysyin vissiin sitten liian monta kertaa tarkennusta eli kaksi kertaa, kun en ekalla saanut selvää, niin vastaus oli toi: miks pitää vääntää rautalangasta. Sit mulla palo täky. On se nyt ihmeellistä, että tollasta asiaa ei saa kysyä ilman, että vastaus on tota luokkaa.

Muutenkin se on aina hermo kireenä ja huutaa lapsilleen. Ollaan siis uusperhe.

Tuttua, tuskaisen tuttua. On se kumma että aikuiselta ihmiseltä pitää nyhtämällä nyhtää järkeviä vastauksia, sitten korottaa jo vihaisena ääntään kun hermostuu. Ärsyttävää. Miten joillakin voi olla niin vaikea selvittää asioita normaalisti. Se on meillä melkein asia kuin asia, niin yhtä vaikeaa on saada vastauksia. Miksi-kysymykseen ei yleensä saa mitään perusteluja. Olen miettinyt mikä tuolla äijällä on niin pahasti mennyt lapsena vikaan ettei edes aikuisena osaa perustella mitään tekemisiää, tekemättä jättämisiään tai muutakaan. Vastaukset on sellaista tasoa, että 5-vuotiaskin osaa paremmin perustella.

[QUOTE="aloittaja";23736940]Paperilla se tarjouksen toi kyllä. Mutta kun kysyin vissiin sitten liian monta kertaa tarkennusta eli kaksi kertaa, kun en ekalla saanut selvää, niin vastaus oli toi: miks pitää vääntää rautalangasta. Sit mulla palo täky. On se nyt ihmeellistä, että tollasta asiaa ei saa kysyä ilman, että vastaus on tota luokkaa.
[/QUOTE]

No meillä oli lainalupauksen kanssa vähän sama homma ja loppujen lopuks soitin ite sit pankkiin selventääkseni muutamaa asiaa..Turha siitä on alkaa sen kummempaa riitaa vääntää jossei toinen osaa vastata vaan ottaa sit ite selvää.. :)

Mun miehellä on kans lyhyt pinna. Pari päivää sitten se hermostui kun teki ison kasan leipiä vaikka näki että laitoin ruokaa vieressä, sanoin sitten että pitääkö sitä leipää vetää tuollaset määrät kun ruokaa on tulossa...mies vaan tokas että haista vittu ja kehtas vielä illalla vongata seksiä, arvatkaapa lankesinko?

Toinen oli, kun lapset tappeli sohvapaikasta, nuorempi 4v. hermostui ja viskasi mun paperilampun lattialle...siitähän mies pillastu...se ei kestä yhtään lasten kinastelua kuunnella kun heti sillä pimahtaa.

Välillä tuntuu että vaihtoon pitäs ukko laittaa

[QUOTE="aloittaja";23737059]Mä voin ennustaa edeltävistä tapahtumista, millon sillä palaa täky. Lasten ei tarvi tehdä juuri mitään, kun sen reaktio on jotenkin ylimitoitettu.[/QUOTE]

Ei vissiin ole omia lapsia?!

Tuo miesten lyhytpinnaisuus ja vastausten tivaaminen moneen kertaan tuntuu olevan yleistä :D
meillä myös ukko jonka pinna palaa todella äkkiä jos esim. mulla ei just heti mee joku asia jakeluun ja kysyn siihen tarkennusta. Tai sitten jos kysyn jotain enkä saa vastausta ja kysyn saman toisen kerran niin yleensä vastaus on kovalla äänellä, että MITÄ??? vastais heti kerralla ku kysytään perkele :headwall: no mutta yleensä se on kummiski aika :heart:

[QUOTE="vieras";23736967]Mun miehellä on kans lyhyt pinna. Pari päivää sitten se hermostui kun teki ison kasan leipiä vaikka näki että laitoin ruokaa vieressä, sanoin sitten että pitääkö sitä leipää vetää tuollaset määrät kun ruokaa on tulossa...mies vaan tokas että haista vittu ja kehtas vielä illalla vongata seksiä, arvatkaapa lankesinko?

Toinen oli, kun lapset tappeli sohvapaikasta, nuorempi 4v. hermostui ja viskasi mun paperilampun lattialle...siitähän mies pillastu...se ei kestä yhtään lasten kinastelua kuunnella kun heti sillä pimahtaa.

Välillä tuntuu että vaihtoon pitäs ukko laittaa[/QUOTE]

No minusta tuntuu kyllä aika vahvasti sille. Oikeastiko te olette tuollaisten junttien kanssa??

Yhteistyössä