A
ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mun mies ei uskaltas lohkasta tollasta, ei edes parin kaljan jälkeen.... Mä ottaisin itseeni ja itkeä pillittäisin puolet loppuelämästä, ett sitä riskiä se ei uskalla ottaa kyllä.Huutamisen se vielä kestäisi.
![]()
no eihän toikaan okeesti uskalla lohkasta!Ja ton kommentin jälkeen kyl aloin aivan TODELLAKIN volisemmaan.Ja saakeli että urpo tajus puhuneensa läpiä päähänsä.Yritti jotain äkistä,ettei hän SILLAIN sitä tarkottanu vaan että....
Ja voin kertoo että toi on kyllä maailman kiltein ja rauhallisin mies/isä noin niinku normallisti.Minä se meiän huushollissa sanon mitä sylki suuhun tuo ja ajattelen vasta sit.Mutta perkele,se on MUN tapani.Tartte tulla mulle sönköttään mistää URHEILUISTA..tana...
Sama meininki meillä: mä annan palaa kyllä täydeltä laidalta kun sille päälle satun (ja olen sattunutkin monen monituista kertaa tässä elämäni aikana) mutta oon yrittänyt hillitä itseäni, kun toi mies on niin kiltti ja aina sovittelemassa... Neitin isän kanssa oli jos jonkin moista matsia millon mistäkin, onneksi ei enää eletä saman katon alla.![]()
Onnee,sulla on mies joka ajattelee ensin että mikä suututtaa vaimon.Mulla on tollanen aivoton apina,joka tällä hetkellä sais olla matkalla ammuttuna kuuhun!!