Ja j***lauta ny kärys käämi tohon apinaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haamuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haamuilija

Vieras
Saatiin siinä sellanen kunnon höyryjenpäästelymatsi aikaan ton munankannattimen kanssa.
Sanoin sille ottasikko lautasen ku tuut sen leivän kanssa sohvalle.No joo,se kun oli ottanu kolme kaljaa niin sit se on aina tollate mitättömistä tussahtaja.Siihen herra sit että on ku pikkumkulaa komennettais ja jupujupujupu.

Mä sanoin,että jumalauta aina ku oot pari kaljaa ottanu,sä haet oikein sen syyn ottaa nokkiis jostain!!!!!!!!!!
Juputus jatku ja mä siihen että "JUST JOO voi helevetin helevetti"ja lähin pihalle tupakalle.

Äijä perässä ja lkaa määkiin et arvaa sit ku häntä vituttaa kun mä aina oon naama näkkärillä kun hän ottaa pari saunakaljaa,ja sit sen takia hän ottaa viel pari lisää JOO V**TTU HEI,mun syyhän se onkin!!!!!!!!!!!!!1
(eipä sillä,ei toi todellakaan mikään juoppo ole,siis saattaa viikonloppuna ottaa sen pari saunakaljaa,mutta joskus mua vaan yksinkertasesti se NIIIIIIIIIIIN nyppii)

Mähän hiillyin ihan totaalisesti että just juu,että mustahan se johtuukin..tun urpo!!
No siihen tää kehtaa alkaa että poltat säkin tupakka ja se ärsyttää häntä ja kun hän tykkää urheilullisesta.Ja sä makaat sohvalla.Siinävaiheessa repesin!!!!!!!Jumalauta mä painan ihan yhtälailla duunia kun se,ja sit vielä hoidan mukulat ja huushollinkin,ja herra LENKKEILEE ja harrastaa muutenkin liikuntaa.Perkele siinähän tykkäät.Ensviikolla nimitäin tää lähtee joka armas päivä heti töitten jälkeen kahen tunnin lenkille ja alkaa URHEILULLISEKS!!!!!!!!!!!!!Siinähän oottelee omaa lenkkivuoroonsa ja pitää kämppää kunnossa ym. ym.
Ja sen jälkeen pärähän sohvalle kylelleen ja haukottelen ja kyselen mitäs tänään ois ruuaks..??

Jumalauta ja vedän siihen päälle skin pari tupakkaa.

*AAAARRRRGGHHHH!!!!!!Oikeesti mie oon NIIN vihanen*

Kiitokset,jo helpotti kun sin sen tähän kirjotettua.Nyt tosin harmaana..

Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
:laugh: :laugh: Soriiiiii, mut oli jotenkii niin älyttömällä "tunteella" kirjotettu tuo juttu. :hug:

Juu,tunteela on.Meni toi kuvatus nukkuun ja mää oikeesti kihisen kiukusta täällä!!!!!Ja perkele jos ei tajua huomenna tekosiaan,niin mä laitan sunnuntaisafkat itelle ja muksuille ja sanon että herra on niin hyvä että tekee URHEILULLISEN ruokansa ihan ite.Kun mää en niin noista mittää ymmärrä.
Ja tasan varmaa on että kelsarit siltä loppuu tossa keskiviikon maissa,MINÄHÄN en sen vaatteita pese.Menis likkaa aikaa hukkaan LENKKEILEMISELTÄ ja sohvalla makaamiselta ja -tana tupakin polttamiselta!!! ;-)

Hyvä jos helpotti =)

Mutta onhan se nii, että kummasti se urheillullisuus karisee siinä kun hoitaa kodin ja muksut ja mahdollisesti jotain muuta siinä sivussa, ja ukko urheilee kodin ulkopuolella niin milläs ajalla itte urheilet :/

Ehkä tosiaan sun pitäis alkaa hommamaan jotain urheilullisia harrastuksia kodin ulkopulolella, sitte esittelet ukolle täyttä kalenterias, että sori, kun mulla on nyt näin täyttä tälle iltaa, en voi olla kotona mukuloitten kans, sähän tykkäät urhelevatsa muijasta :saint:

Tota...onko sun näppis viä ehjä :whistle:
Ei kun ihan oikeesti voin sieluni silmin nähä kuinka raivona oot ja haluut antaa ukolle samalla mitalla takas, niin minäkin tekisin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Sori mut mäkin repesin, olisi ihana olla kärpäsenä katossa kun te riitelette :D

Ei olis.Mää olen kamalan epäURHEILULLINEN ja paha suustani.Ja jumalauta kehtaa tulla mulle sanoon jostain urheilullisuudesta:mä olen elämästäni 15 vuotta harrastanu kilpaurheilua kansallisella tasolla.Ja tais olla herra ite,joka mun urani lopetti.Siis nuorna kun alettiin seukkaan niin loppu se aktiiviurheilu ja kolme kertaa päivässä treenaaminen.Saatana sen ku urheilee vaan,on aika pirun monta vuotta kiinni otettavana tolla,jos ruvetaan laskeen että kumpi sitä oikeestaan onkaan URHEILLU!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
:hug: huomenna on helpompaa taas. mullakin menee hermot jos on tollasta. meillä joskus on.

Juu,niinhän se taas on...Ja lystiä,että en oo ainut jolla on tollanen paskiainen apina kotona!!!!;ö)

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Hyvä jos helpotti =)

Mutta onhan se nii, että kummasti se urheillullisuus karisee siinä kun hoitaa kodin ja muksut ja mahdollisesti jotain muuta siinä sivussa, ja ukko urheilee kodin ulkopuolella niin milläs ajalla itte urheilet :/

Ehkä tosiaan sun pitäis alkaa hommamaan jotain urheilullisia harrastuksia kodin ulkopulolella, sitte esittelet ukolle täyttä kalenterias, että sori, kun mulla on nyt näin täyttä tälle iltaa, en voi olla kotona mukuloitten kans, sähän tykkäät urhelevatsa muijasta :saint:

No juu,mutta kun sehän siinä on että mä olen ihan kiintiöni täyteen URHEILLUT aikanani.Että kyllä pitää keksiä ihan joku muu sillain mukavasti aikaa vievä harrastus,joka siis unohtamatta tärkeintä,olis kuitenkin URHEILULLINEN!!!!

Ajattelin ensin, että tämä juttu on jostain lapsi-reppanasta, enkä avaa koko juttua... Kun tulisi paha mieli, vaikka olisi provo, että joku noin haukkuisi ja vihaisi omaa lastaan... :saint: Heh... Mutta sitten oli pakko lukaista, kun uteliaisuus voitti...

Mutta siis, ap:lle halaus-rutistus :hug: , toivottavasti jo huomenna on parempi mieli... Ja voisithan tosiaan, jos energiaa vaan riittää, niin alkaa lenkkeillä vaikka pari kertaa viikossa. Mies hoitaisi sen ajan lapsia.

Meillä mies on vuorotyössä, joten mikään vakituinen harrastus ei ole minulle helppoa... Olen kyllä harrastanut Itämaista Tanssia, mutta joka keskiviikolle, kun mies oli iltavuorossa, oli pakko pyytää mummoja hoitaan lapsia... Jotenkin oli hankalaa... Ja itse ei tule lähdettyä lenkille, kun mies on kotona... Mieluummin istun tässä tai tv:n ääressä... :whistle:

Mun mies ei uskaltas lohkasta tollasta, ei edes parin kaljan jälkeen.... Mä ottaisin itseeni ja itkeä pillittäisin puolet loppuelämästä, ett sitä riskiä se ei uskalla ottaa kyllä. :D Huutamisen se vielä kestäisi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Ei kun ihan oikeesti voin sieluni silmin nähä kuinka raivona oot ja haluut antaa ukolle samalla mitalla takas, niin minäkin tekisin :hug:

Joo,tai läppäri mulla on ja näpyttelen tässä olkkarissa joka on meiän makkarin vieressä.Ja on perkele varma että toi urpo tajuaa kenestä täällä kirjotellaan.Luulee satavarmaan että mä haukun sitä kaverilleni mesessä.Vaan eipä tahvo tajua että sen ylifiksusta toilailusta tietää jumankauta kohtalaisen laaja kirjo naisia täällä!*muahhahhahhaah!!!!pittkin näyttää tää huomenna silleEhhehheheheh!!!*

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:

Joo,tai läppäri mulla on ja näpyttelen tässä olkkarissa joka on meiän makkarin vieressä.Ja on perkele varma että toi urpo tajuaa kenestä täällä kirjotellaan.Luulee satavarmaan että mä haukun sitä kaverilleni mesessä.Vaan eipä tahvo tajua että sen ylifiksusta toilailusta tietää jumankauta kohtalaisen laaja kirjo naisia täällä!*muahhahhahhaah!!!!pittkin näyttää tää huomenna silleEhhehheheheh!!!*

:D Tätä kun lukee niin pitäis olla salaisuus housussa... :D Nään sieluni silmin minkälaista teillä on tällähetkellä..

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Ajattelin ensin, että tämä juttu on jostain lapsi-reppanasta, enkä avaa koko juttua... Kun tulisi paha mieli, vaikka olisi provo, että joku noin haukkuisi ja vihaisi omaa lastaan... :saint: Heh... Mutta sitten oli pakko lukaista, kun uteliaisuus voitti...

Mutta siis, ap:lle halaus-rutistus :hug: , toivottavasti jo huomenna on parempi mieli... Ja voisithan tosiaan, jos energiaa vaan riittää, niin alkaa lenkkeillä vaikka pari kertaa viikossa. Mies hoitaisi sen ajan lapsia.

Meillä mies on vuorotyössä, joten mikään vakituinen harrastus ei ole minulle helppoa... Olen kyllä harrastanut Itämaista Tanssia, mutta joka keskiviikolle, kun mies oli iltavuorossa, oli pakko pyytää mummoja hoitaan lapsia... Jotenkin oli hankalaa... Ja itse ei tule lähdettyä lenkille, kun mies on kotona... Mieluummin istun tässä tai tv:n ääressä... :whistle:

Juu,mutta mää en URHEILE.Mää olen tarpeeks aikanaan urheillu.Mutta esim. joku kuvataidepiiri ois kiva,ja ennen kaikkea aikaavievä!
Ja kun mää ihan kauheesti tykkään olla "vaan" tässä kotona.Tehä niitä kotihommia ja olla noitten muksujen kanssa.Ja toki ton apinankin kanssa,kun taas sille päälle satun.Ja kyllä mä tiedän että ei sillä oo oikeesti mitään mun harrastamista vastaan,päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:laugh: Ihana, aivan ku meillä joskus... Siis ei ihanaa että on tollasia riitoja vaan kivasti kirjoitettu, tsemppiä urheiluviikkoon ;) :D :hug:

kitooos!!
Paitsi että mä en UHEILE,edelleenkään.
Mä vedän verskat niskaan ja kipasen kaverille kahvitteleen! ;o)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun mies ei uskaltas lohkasta tollasta, ei edes parin kaljan jälkeen.... Mä ottaisin itseeni ja itkeä pillittäisin puolet loppuelämästä, ett sitä riskiä se ei uskalla ottaa kyllä. :D Huutamisen se vielä kestäisi. ;)

no eihän toikaan okeesti uskalla lohkasta!Ja ton kommentin jälkeen kyl aloin aivan TODELLAKIN volisemmaan.Ja saakeli että urpo tajus puhuneensa läpiä päähänsä.Yritti jotain äkistä,ettei hän SILLAIN sitä tarkottanu vaan että....

Ja voin kertoo että toi on kyllä maailman kiltein ja rauhallisin mies/isä noin niinku normallisti.Minä se meiän huushollissa sanon mitä sylki suuhun tuo ja ajattelen vasta sit.Mutta perkele,se on MUN tapani.Tartte tulla mulle sönköttään mistää URHEILUISTA..tana...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

no eihän toikaan okeesti uskalla lohkasta!Ja ton kommentin jälkeen kyl aloin aivan TODELLAKIN volisemmaan.Ja saakeli että urpo tajus puhuneensa läpiä päähänsä.Yritti jotain äkistä,ettei hän SILLAIN sitä tarkottanu vaan että....

Ja voin kertoo että toi on kyllä maailman kiltein ja rauhallisin mies/isä noin niinku normallisti.Minä se meiän huushollissa sanon mitä sylki suuhun tuo ja ajattelen vasta sit.Mutta perkele,se on MUN tapani.Tartte tulla mulle sönköttään mistää URHEILUISTA..tana...

Sama meininki meillä: mä annan palaa kyllä täydeltä laidalta kun sille päälle satun (ja olen sattunutkin monen monituista kertaa tässä elämäni aikana) mutta oon yrittänyt hillitä itseäni, kun toi mies on niin kiltti ja aina sovittelemassa... Neitin isän kanssa oli jos jonkin moista matsia millon mistäkin, onneksi ei enää eletä saman katon alla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:

:D Tätä kun lukee niin pitäis olla salaisuus housussa... :D Nään sieluni silmin minkälaista teillä on tällähetkellä..

just tässä aattelin hakee peittoni ja tyynyni ja nukkuu tos sohvalla.Ku nään haisee niin perkuleen pahalle tällanen kessuttaja.Tai luultavampi vaihtoehto on että mä meen ja vedän kuus tupakkia putkeen ja pureskelen vielä pari tumppia ENKÄ pese hampaita kun meen ton raanun viereen koisiin.Ja tasan varman meen sen naaman eteen hönkiin!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hih. Hauskaa. Hetken jo kuvittelin olevani teiän olkkarissa. Jotenki niin ihanan tosissaan kirjottelit, suurella tunteella. Pidä tuo linja, sussa on tyyliä.

Kiits.Sano toi tolle jurpolle..Tai mää sanonki!!

Alkuperäinen kirjoittaja roosa:
hih, välillä sitä itse kukin ajattelee ukostaan jotakin tuon suuntaista.

Joo,luulenpa niin.Mutta silti ei kukaan koskaan missään yllä sen oman apinan dilleilyn tasolle.Tää meiän tapaus on kyllä ihan huippu!Ja luuli OIKEESTI vielä saavansa jotain kyytiä tuolla vällyissä tännän.Oliskohan EHKÄ kannattanu funtsata että mitenkäs se naisen lämmittely taas tapahtuikaan..?Ei perkele ainakaan vinkumalla sen EPÄurheilullisuudesta saati tupakanpoltosta.Oliskoos niin että ei ihan äkkiä irtoo tässä lähipäivinäkään?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja roosa:
hih, välillä sitä itse kukin ajattelee ukostaan jotakin tuon suuntaista.

Joo,luulenpa niin.Mutta silti ei kukaan koskaan missään yllä sen oman apinan dilleilyn tasolle.Tää meiän tapaus on kyllä ihan huippu!Ja luuli OIKEESTI vielä saavansa jotain kyytiä tuolla vällyissä tännän.Oliskohan EHKÄ kannattanu funtsata että mitenkäs se naisen lämmittely taas tapahtuikaan..?Ei perkele ainakaan vinkumalla sen EPÄurheilullisuudesta saati tupakanpoltosta.Oliskoos niin että ei ihan äkkiä irtoo tässä lähipäivinäkään?!?

Sanot sille että erään todella luotettavan naistenlehden tutkimuksen mukaan seksi haittaa muuta harrastetoimintaa kuten urheilua, ja sperma on lihottavaa (tavallaan se voi olla tottakin, riippuu miten ajattelee,mutta sitä ei mies tajua...)

Yhteistyössä