v*tun koiranpaskattajat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiran idioottiomistajat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ja se on kyllä kumma kun ei esim näissä ketjuissa ikinä löydy ketään, joka jättäis ne paskat sinne tielle/ lumipenkalle josta ne valuu tielle lumen sulaessa, mutta silti on tiet paskaa täynnä. Ja siis itsekin olen koiranomistaja, mutta kerään aina jätökset pois ja todellakin raivostuttaa ne paskat. Saa muutenkin kuraista koiraa pestä näillä keleillä koko ajan eikä se kivaa ole saati että sitten saa vielä paskaa pestä koiran tassuista ja omista kengistä, hyi.

Mutta jos nyt löytyy joku joka on tielle/ penkalle jättänyt ne paskat, niin voisiko kertoa että MIKSI? Eikö sinun koirasi/lapsesi/sinä itse ole koskaan astunut toisen koiran jätöksiin, vai pidätkö jopa siitä jos näin tapahtuu?

Ne ketkä ei koiransa kakkoja kerää, niin ovat niitä joidenka koirat kakkii jonnekin metsään ja rymeikköön. No joo, ihmeellisesti niitä paskoja on silti tiet täynnä. Siis ihan jalkakäytävät. Metsäpolut myös ja siksi mun pitää oikein miettiä ulkoiluttamisreitit etukäteen, koska jossain paikoissa ei pysty kävelemään enää koiranpaskojen takia. Kiitän näin lämpimästi näitä lehmänläjän jättäjiä, kiitos kiitos ja kiitos. Ja aika monen koiran paskasta huomaa myös ettei ole ruokavalio ihan kohdillaan. En tosin ihmettele, koska näiden koiran omistajien aivotkin ovat narikassa.

[QUOTE="Vieras";28341517]Tiedätkö kuinka paljon siellä metässä on metsän eläimien paskaa ja kusta? Kukapa ne siivoisia? Ja kuinka nopeasti kyseinen tuote maantuu. Viikossa-kahdessa.
Ajatella.. Jätän koirani kakat metsään ja ryteikköön. Olenpa minä kamala.[/QUOTE]

Voin kyllä väittää, että meidän lähimetsässä on kymmenen kertaa enemmän koiranpaskaa kuin metsän eläinten paskaa. Jos tuossa metikössä loikkii pari rusakkoa ja muutama hassu orava, niin tämän lähiön noin sadasta koirasta lähtee taatusti enemmän paskaa.

en kerää koiranpaskoja jos ne paskoo metsään tai johonki syvälle ojan pohjalle/ ryteikköön. Tienvarsilta kyllä... vaikka sekin tuntuu turhalta hommalta kun koiranpaskaa jokapaikassa kuitenkin. jesjes...

Kuis sää ny voit nuin huoleton olla ettet koiran kakkaasi korjaa ojan pohjalta? Ajattele kuinka kurjaa niillä nuojapäillä on sitten kohta uida siellä sun koiran läjissä silmät paskasta sumeana?!?. Tai jos joku eksyy sinne ryteikköön johon sun koira kakki?!? Hyi sua!! Hyo sua!! Häpeä nyt edes vähän.

Voin kyllä väittää, että meidän lähimetsässä on kymmenen kertaa enemmän koiranpaskaa kuin metsän eläinten paskaa. Jos tuossa metikössä loikkii pari rusakkoa ja muutama hassu orava, niin tämän lähiön noin sadasta koirasta lähtee taatusti enemmän paskaa.

No sittenpä minä väitän ettet sinä tiedä mikä on metsä. Mutta ihmekkös tuo, et taida muutenkaan mikään kauhea järjen jättiläinen olla.

Mä tunnustan etten kerää koiranpaskoja. En vaan viitti. Kiva kävellä/hölkätä muutama kilometri haiseva paskapökäle taskussa, ei täälläpäin ainakaan mitään roskiksia niille ole. Vienkö sen sitten kotiin ja kaavin muovipussista esim. kertislusikalla pönttöön? Joka helvatan päivä? Joo, en viiti. Ja täytyyhän ihmisille jotain kauhisteltavaa aiheuttaa.

Kakittajat vielä ottavat puhelimen korvalle ettei kukaan voi heille sanoa mitään kun torttua tehdään. Puhelu loppu heti kun torttu tehty. Itse olin 18 vuotiaana töissä koiratarhalla ja siivosin päivittäin eri kokoisia ja muotoisia sonta läjiä. Siihen kyllä tottuu ja isot tupla suklaa patukkaa muistuttavat oli helpointa siivota. Löysät ruohoon kiinni jääneet piti rapsutella haravalla. Koiran omistajat vertaavat lehmän paskan kokoista kasaa puhdasta sontaa mihin tahansa maahan heitettyyn tyhjään karkkipussiin, että eihän niitäkään siivota. Ei se tyhjä pussi haise ainakaan siinä maassa.

[QUOTE="vieras";28341419]Kyllä on ihmisellä pienet murheet kun koirankakka saa noin raivostumaan.Suosittelen hoitoon hakeutumista![/QUOTE]

Pienet murheet?? Ootko idiootti vai nautitko muuten vaan paskasta? Arvaatko miten mulla v*tuttaa lähteä kävelylle reilun vuoden ikäisen kanssa joka kaatuu välillä. Kaatuu suoraan paskaan koska sitä on joka paikka täynnä. Onpa kivaa lapselle kun on täynnä koiranulostetta, ja ois mullakin muuta tekemistä ku hinkata iltasin niitä paskoja haalarista ja kengistä ja hanskoista pois. Koirat ei kuulu kaupunkiin, ja mikä helvetti siinä on ettei oman koiran jätöksiä kerätä pois, varsinkin jos annetaan koiran ulostaa KÄVELYTIELLE!!!!! mene sinä hoitoon.

Mä tunnustan etten kerää koiranpaskoja. En vaan viitti. Kiva kävellä/hölkätä muutama kilometri haiseva paskapökäle taskussa, ei täälläpäin ainakaan mitään roskiksia niille ole. Vienkö sen sitten kotiin ja kaavin muovipussista esim. kertislusikalla pönttöön? Joka helvatan päivä? Joo, en viiti. Ja täytyyhän ihmisille jotain kauhisteltavaa aiheuttaa.

Tai ihan vaan heität sen muovipussin roskiin. Mutta saa kai ne asiat tehdä itselleen hankalaksikin jos haluaa.

[QUOTE="Vieras";28341584]No sittenpä minä väitän ettet sinä tiedä mikä on metsä. Mutta ihmekkös tuo, et taida muutenkaan mikään kauhea järjen jättiläinen olla.[/QUOTE]

Metsä on metsä vaikkei siellä hirviä tai karhuja asukaan. Mutta en mä yhtään ihmettele, mikset kerää paskoja pois. Se vaatis liikaa ajattelua...

Mä oon astunu aikuisiällä kaks kertaa koirankakkaan. Ilmeisen hyvin olen selvinnyt siis. Tosiaan aika paljon näkyy kaduilla nyt jätöksiä, mutta toivottavasti sataisi nyt kunnolla niin pahimmat huuhtoutuisi pois. Käsi sydämellä voin onneksi vannoa, että Omien koirien kakat, jok'ikisen pökäleen olen läpi talven kerännyt pois (luonnollisesti en kuitenkaan metästä).

Toisinaan tulee hieman tyhmä olo, kun kahlaa hangessa poimimassa oman koiransa paskoja, kun vieressä on kymmenen läjää. Mut ei täällä siltikään tarvitse kahlata paskassa... Miljoona kertaa enemmän mua ärsyttää ihmiset jotka jättää roskansa ku paskan perseestä, esim. meidän rappuun. Niin ihana kaivaa koiran suusta milloin purkkaa, milloin suklaan jämiä, milloin mitäkin. Vittu!

[QUOTE="vieras";28341727]Tai ihan vaan heität sen muovipussin roskiin. Mutta saa kai ne asiat tehdä itselleen hankalaksikin jos haluaa.[/QUOTE]

No mä viskasen sitten sun roskapönttöön kun ohi kumminkin kuljetaan. Kiitos! Ruvetaan kaikki joukolla pakkaamaan koko suomen koirien paskat muovipussitettuna kaaatopaikoille!

[QUOTE="vieras";28341737]Vähänpä tiedät typerys![/QUOTE]

Tiedän paljonkin. Ihan kun viitsii itse etsiä tietoa, niin sen löytää. Onhan se hienoa, että koiranpaska on muovipussissa ehkäpä vielä muovipussin sisällä kaatopaikalla, jossa lanakone vetää sen vielä pienemmäksi..

Jaan ap:n harmin täysin! Erityisesti v****ttaa ihmiset, jotka päästävät koiransa paskomaan meidän tontille ja jättävät ne jättiläjät sitten siihen!! Tekisi mieli vuokrata norsu ja käydä paskottamassa se noiden ääliöiden pihalle.

Ensi kesänä tohon nousee aita (joka tekisi mieli vielä sähköistää kusettajien iloksi), eipä pasko enää meidän tontille!!

Vanhoilla huudeilla laskin kerran 100m matkalla 135 paskat ja sekosin laskuissa. Ihanaa viedä omaan himaan paskaa, väkisinhän sitä tarttuu kenkiin ja housunlahkeisiin, varsinkin kun lumi muuttuu vesilätäköksi. Hyi vittu...

aaah, taas se alkaa kevät ja koiran paskasta valitus.... mutta kyllä, voi v*tunv*tunv*ttu että osaa v*tuttaa ulkona taapertaessa, kun jalkakäytävät on täynnä ruskeeta koiran paskaa, on vetelää ja pökälettä ja kävely on selviytymistaistelua, että ei tilsi sitä paskaa kengänpohjiin.

VIHAAN kaikkia koiran omistaja, jotka paskattaa kirppuperseensä jalkakäytävälle tai edes viereen eikä kerää paskaa pois. Voi kun voisi kärrätä kaiken sen koiran paskan niitten kusinaamojen koiran omistajien takapihalle.

V*TUN idiootit, voi kun voisi hieroa teidän naamat niihin paskoihin. kyllä sen verran harmittaa.

mmm kato etees ja hanki psykologi jonka kanssa jutella :D

Muakin vituttaa välillä koiranpaskat, vaikka itsekin olen koiranomistaja. Enkä keräile paskoja, koska tuo koira tekee ne semmoisiin aikkoihin, joissa ei kulje ihmisiä. Astuinkin tänään viimeksi koiranpaskaan, keskellä kulkuväylää.

onhan se perseestä astua koiran läjään...varsinkin mein tyttö sitä tehny useasti...:/ uusilla kengilläkin vielä mut täällä maalla ei niin ole tapana niitä kerätä eikä ollut meiläkään kun koira oli...

Mullaki on koira ja AINA siivoon paskat ja kyllä itteäki vituttaa rankasti kun saa lapsille kokoajan sanoa et varo sitä paskaa....Oikeasti jos ottaa koiran pitää olla valmis noukkiin ne paskat myös.... :(

Yhteistyössä