Mulla ei ollut lapsia, miehellä oli tapaamishetkellä 5- ja 7-vuotiaat lapset, jotka joka toinen viikko isällään, joka toinen äidillään. Olivat olleet erossa muistaakseni 8 kk, kun me tapasimme. Lasten äidillä oli jo uusi mies siinä vaiheessa, jonka lapset olivat tavanneet hyvinkin aikaisessa vaiheessa (en tiedä tarkemmin).
Meidän kohdallamme meni niin, että mies esitteli minut ensin ihan kaverinaan ja kerran miehen mennessä harkkoihin, menin vahtimaan lapsia (tunnin, parin ajaksi). Jälkeen päin ajatellen oli tosi hyvä idea tuo, tutustuttiin siinä lasten kanssa puolin ja toisin ja leikittiin, piirrettiin ym. Parin ekan kk: n ajan tavattiin aina lasten isällä ollessaan lasten ehdoilla, vietin mielelläni aikaa heidän kanssaan, eikä mennyt kauaakaan kun lapset alkoivat kysellä minun perään

Siitä luontevasti sitten aloin olla myös öitä miehen luona eikä lapsilla koskaan ollut mitään sitä vastaan.
Nyt lapset ovat teinejä ja meillä on miehen kanssa yhteisiäkin lapsia. Kaikki on mennyt tosi hyvin, koskaan ei miehen lapsilla ole ollut mitään minua vastaan