Uusperheelliset kuumeilijat

Hei kaikki, minä taas ja yllätys yllätys omaa napaani kummastelen. Yrittäkää kestää mua :D

Oon näköjään laittanut itselleni listaan väärän kiertopäivän - kp1 oli viime viikon maanantai, oon näköjään alkanu laskea vasta tiistaista. Tänään siis menossa kp14 ja MINÄ SAIN ELÄMÄNI ENSIMMÄISEN OVISPLUSSAN!!! Näin viime yönä unta, että olin saanut kaksi kirkkaan punaista viivaa raskaustestiin, uni oli onnentäyteinen ja juoksin näyttämässä testiä kaikille tutuille :D Aamusella menin sitten unelle naureskellen vessaan ja ajattelin tehdä samalla o-testin, kaks viivaa pamahti :) Tein vielä uudelleen iltapäivällä ja taas o-plussa! Lapset on olleet viikonlopun mummolassa ja me kahdestaan kotona joten arvatkaa vaan, miten paljon on pupuiltukin ;) :kiss: Eilen iltapäivällä luulin, että menkat ois taas kerran alkamassa ennen aikojaan kun aamupäivän olin ihan hormonihirviö ja sit iltapäivällä oli nippailua alavatsalla...illalla oli erikoiset tuntemukset pupuillessa, piti jo ihan katsoa että enhän vuoda verta kun luisti sen verran hyvin xD (vähän liikaa infoa ehkä.. sori, tytöt). Mietin vaan, että ehkä nää nyt sit on niitä ovis"oireita". Olo on kun pikkulapsella karkkikaupassa, mä en oo koskaan ennen bongannut omaa ovista!

Voisin väittää, että nyt jos koskaan olis suuret mahdollisuudet, että "napsahti"! Olo älyttömän onnellinen ja toiveikas - toivotaan vaan, että täältä sfääreistä ei ~10päivän kuluttua tulla ryminällä alas...:x

Tässä vielä todistusaineisto.... I-testi aamulta, II-testi iltapäivältä. Iih!

muoks, ps: Toissayönä unessani meillä oli jo Kolmonen: pikkutyttö, joka oli muuten samannäköinen kuin jo olemassaoleva tytär... tällä oli vaan nykyisen mieheni nenä :D Saa nähdä, jännäks menee unienkin puolesta. Ootteko te nähneet unia liittyen vauvan yrittämiseen?

Viimeksi muokattu:
Huomenta ihaNaiset! Ja onnea ovisplussasta kittyb :) Ihanan energinen tunnut olevan nyt! (mulla piti tulla vielä muokkaaman tekstiä) kun unohdin mainita kokonaan sulle että tulin TOSI hyvälle mielelle kun luin ton sun tekstin! :) Hymyilin kokoajan, sun hyvä tuuli jotenkin niin sieltä pomppasi esiin. Ja siis mua ei hymyilytä maanantai aamuisin ikinä! :D
Mullakin oli aivan mahtava tunne kun ekaa kertaa nyt tikutin ja sain plussan, kauheen varma olo tuli siitä :) Noh, joskin nyt ei oo ollut yhtään minkäänlaisia oireita raskautumisesta mutta ollaan kumminkin aika varppina oltu oikeaan aikaan liikkeellä tällä kertaa! :D

Niin ja unista: mä näen paljonkin unia ja eritoten stressaantuneena nään sit sellasia ihan sekopäisiä unia missä ei oo oikeesti yhtään mitään tolkkua! Vauvan yrittämiseen liittyviä unia oon nähnyt paljon, just noita että meillä on ollut pieni vauva ja että oon ollut raskaana. Oon nähnyt sit näitä tissiunia viimeaikoina :LOL: Just nyt viikonloppuna näin unta missä olin menossa suihkuun ja riisuin puseron peilin edessä... Sit järkytyksekseni huomasin että mun rinnat oli kasvaneet /turvonneet niin valtaviksi että rintaliivit oli revenneet rikki :D ukon kans naurettiin tätä ja sit siinä muistettiin myös uni jonka näin viime kierron aikana, siinä mulla oli vain toinen rinta kasvanut valtavan suureksi ja toinen oli ihan normaali :) Vähä niinku Putous -sarjassa oli sketsihahmo Jossu :LOL: Että ilmeisesti mulla kierron loppua kohti pieni stressi nostaa päätään kun alkaa unet olla tätä laatua... Vaikka en ite stressiä vielä sillain tiedostakaan niin unet sen paljastaa :D

Huh, ja jännällähän tässä mennäänkin, kp25 /26-28 ! Niinkuin tuolla aikaisemmin jo mainitsinkin niin edelleenkään ei oo mitään raskauteen viittaavia oireita. Mutta oon huomannut taas että toivo kasvaa :ashamed: ajattelen kokoajan kaikkea, että "jos sittenkin" ja jos oonkin raskaana nyt just kun en tunnista mitään oireita kun aikaisemmin oon ollut varma raskaudesta oireiden takia ja sit saanut pettyä.. Kaikkea tällaista siis! Yritän nyt vain tolkuttaa itselleni että en oo raskaana ja piste. Siirrän ajatuksiani jo seuraavaan kiertoon pikkuhiljaa :)

Mitens muilla? Uutta viikkoa tässä pitkin hampain aloittelen ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille muillekin! ;) :D Ja tsemppiä kaikille varsinkin joilla alkaa jännät paikat lähestyä :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Kiitos, juliesisko, vastauksesi sai mun maanantaihin aikaan sen, että sain palautettua itselleni saman ihanan olon mikä eilenkin oli :flower: Hirveesti tekisi mieli nyt asennoitua tällä kierrolla niin, että OLEN RASKAANA ... mutta en kyllä uskalla, ois sit ihan kamalaa jos joutuiskin pettymään. Mieluummin hissutellen nyt mennään jonnekin vapun tietämille ja siellä sitten testailen, jos ei oo vuoto alkanut :) Voiii julie, sulla onkin nyt superjännät päivät! Pidän peukkuja... :heart: Mulla muuten kävi kakkosen kanssa niin, että en ees tajunnut olevani raskaana ennen kuin rv 10 menin muista syistä lääkäriin ja siellä selvisi :D Että voi se alkuraskaus olla täysi oireetonkin. Mulla tuli jopa pienet "menkat" pari kertaa, vaikka olin raskaana. Ihmettelin vaan, että mikähän nyt on kun ei meinaa farkut enää mennä kiinni... :LOL:

on: Tänään o-viiva alkoi jo haalistua, pitää yrittää vielä ukko kaataa tänään niin parannan mahdollisuuksiani entisestään.. :kieh:

Viimeksi muokattu:
Täällä ollaa taustaulla joten mut voi tuolta listalt siirrellä taustailijaks...Ku ei nyt oo kumminkaan ajankohtaista tuo raskautuminen vaikka kovasti siitä haaveilenkin. Malttais nyt odottaa että sais itellesä jonku tutkinnon ja tutkinto ois tarkotus saada joulukuussa. Voi kun kuume senkun vaan kasvoi eilen kun näin uunituoreen kummityttöni... toinen on niin pieni, kuukauden ikäinen ja niin pieni. toinen ei painanut kun n 3kg.... ja kumminkin tuo minun jytkäte syntyessään sen n 4,5kg. No eipä pyydy kädet ristiäisissä ku rinsessaa pitelee :) :heart:

Mutta jatkan taustailua ja jännitän kaikkien kanssa kun aihetta :)

• Tykkää
Reactions: kittyb
**************16.4.2012***************

Mukana:
Mama007...............kp5/32-35.....................yk5
Lumia80.................kp13/ 29(-30)................yk6
kittyb....................kp15/26-37....................yk3
Mahza...................kp21/28-34....................yk3
juliesisko................kp25/26-28 ...................yk6
Kärsimätön.............kp25/28-34 ...................yk2
Pink*....................kp30/28-36.....................yk6
Mami74.................kp34/24-26.....................yv1+

Taustailijat:
Eltzu84
mymosa
Leenuliinukka
Scarleth
Rakkauspakkaus83

Plussanneet:

-

Päivityspyynnöt lihavoidulla ja punaisella, että päivittäjältä ei mene mitään ohi

Mulla piti palata vielä mainitsemaan, että tosiaan mulla oli viimeviikolla kokoajan sellaista kellertävää valkovuotoa aika runsaastikin välillä. Nyt sitten eilen ja tänään on ollut melkoisen kuivaa touhua ... se mulla vähän ihmetytti kun kumminkin menkat alkaa olla ihan käsillä, niin kuis se nyt sitten heitti valkkarin pois... Pikkuisen oon nyt ollut havaitsevinani vihlontaa vatsanpohjassa, menkat taitaa ilmoitella tulostaan ...

Kiitti kittyb päivityksestä!!=)

Nyt siis kp30, menkkoja ei vielä näy.. Keskiviikkona eli kp25 oli hennon vaaleanpunertavaa limaa yhden kerran pyyhkiessä. Rinnat on jo monta päivää olleet arat ja painavat, kostea olo on ja naama kukkii.. Selvät menkkaenneoireet siis, mut vuotoa vielä oottelen.. Kuppi on jo paikallaan odottamassa, illalla selviää joko tänään alko.. Tunnustan kyllä, et kun päivät kuluu, niin ajatukset karkaa ajatukseen, et jospa nää oiskin raskaus eikä menkkaoireita.. Mut järki onneks saa vielä kiilattua edelle :whistle: Ainiin, ja viime viikolla olisko ollut ke-pe oli ihan ihme vilutusta! Oon kyllä vilukissa muutenkin, mut se ei ollut tavallista kylmämistä. Se sai varmaan mielikuvituksen laukkaamaan ja sit kun laukka on käynnissä, niin menkat siirtyy ajatuksen voimalla...

Juu, mut siis vuoto vois alkaa...

Minäkin oon kova unienkatselija, välillä ärsyttävyyteen asti! Erityisen paljoa en just tähän yrittämiseen liittyviä unia oo nähny, mut välillä kyllä imetän unissani, milloin omaa ja milloin toisten lapsia.. Ja yks yö pitkään yritin saada sylissä rauhottumaan ja nukkumaan jotain vauvaa. Sekään ei kyllä oma ollu..
Mut noi testit on kyllä kans unissa ollu ja kaks viivaa näkynyt millon missäkin testissä!

Maanantaita kaikille!

Minä käväsin lääkärissä vähän juttelemassa raskautumisyrityksestä jne välivuotojen takia. Lääkäri määräsi kasan labratestejä, mutta mitään ei pitäisi olla vikana. Minulla tuntuu vain olevan taipumusta välivuotoihin ja syytä siihe ei tunneta. Tilastoja vähän katseltiin ja kylmä totuushan se on, että 30v jälkeen raskaustuminen vaikeutuu. Eli yritetään vuosi ja katsellaan sitten tarkemmin.

Noh, uusi kerto on aluillaan. Tässä kierrossa aion tikuttaa ovista 2x päivässä, koska minäkään en ole koskaan onnitunut bongaamaan sitä. Itse asiassa minulla tulee koko kuun selvästi näkyvä viiva ovis-testiin, muttei siis aitoa plussaa. Tämäkin menee yksilöllisen vaihtelun pariin. Lisäksi aion mittailla tuota ruumiinlämpöä ja löytää peruslämpöni, jotta tiedän edes siitä, että ovis on tapahtunut.

Mies alkaa pikku hiljaa vähän hiiltyä tähän vauvantekoon.. Ehkä ei pitäisi kellistää ukkoraasua ihan kahta kertaa päivässä oviksen molemmin puolin viikon verran, mutta kun en ole koskaan vielä tarkalleen havainnut ovista ja sperman säilymisestä ei ole tutkitusti hirveän eksaktia tietoa jne heh heh ;) Ehkä en jatkossa mainosta asiaa niin paljon vaan yritän mennä naisellisen charmin pohjalta.

En voi olla ajattelematta, että jos nyt tästä kierrosta tulisin raskaaksi syntyisi tammikuun vauva (loistava kk syntyä koulua jne ajatellen). Joka tapauksessa hyvä ystäväni on juuri saanut tietää odottavansa kaksosia, miten ihanaa! Josko sieltä plussatuulet tännekin hieman puhaltaisi.

PS. Onnitelut Kittyb ovisplussasta. Sellaisen minäkin haluaisin löytää!

Viimeksi muokattu:
Kuppi oli eilen tyhjä =) tai sellasta tosi vetistä valkkaria oli kyllä vähän, yleensä on ollu "kiinteämpää", jos varmuuden vuoksi on kuppi ollu..

Rinnoissa edelleen tuntemuksia.. Naama alkaa jo olla parempana.. Tänään ollu ovismaista vihlontaa oik. alavatsalla.. Vilutusta hieman vieläkin..

Ovisplussasta on jo 15 päivää eli oviksesta 13? Ovistestien mukana tulleet raskaustestit alkaa poltella laatikossa..:ashamed:

Äsken oli jo sellanen tunne, et nyt alko, mut ei mitään! Kuppia en tänään laittanut, kun haluun tietää, jos päivän aikana alkaa menkat.. :popcorn:

Voi kun järki nyt pitäis vielä pintansa, eikä antais tunteille valtaa..:stick:

Mut jos tänään ei ala, niin aattelin kyllä huomen aamulla testata...

Mama007: Hyvä, että labrat oli kunnossa! Oon käsittänyt, et välivuodot vois johtua ainakin oviksen jälkeen keltarauhashormonin toimintahäiriöstä, mut kaipa se ois labroissa näkyny..

Minuu kiinnostas teettää sperma-analyysi, jos raskautta ei nyt ala kohta kuulua.. Ei malttais sitä vuotta ootella ja senkin jälkeen kuitenkin pari kuukautta varmaan menee ennen kun asiat selviää.. Sperma-analyysi kertos miehen tilanteen vaan suht helposti ja vois sen puolesta joko huokasta ja tai hakeutua hoitoon jo aiemmin.. Pari sataa taitaa olla sen hinta, et ehkä tässä vielä muutama kuukausi maltetaan.. Ja sittenhän ei ookaan enää kun pari kuukautta siihen vuoden yritykseen.. Eli lopputulemana voi olla, et kiltisti se vuos ootellaan, jos ei mitään tapahdu..

Heippa! Kp26 ja aamulla iski tuo iki-ihana fiilis "hyi kun oon ruma ja lihava" ja housut ahdistaa ja puseroksi piti valita tämmönen kiva telttamallin villapaita :D Siis kun mikään ei vaan näytä eikä tunnu hyvältä päällä... Menkkaränkkä siis iskee päälle :D Sikäli kyllä taas poikkeustilanne kun tavallisesti mulla iskee nämä olot vasta ekana vuotopäivänä eikä yhtään ennen. Odotan siis menkkoja alkavaksi huomenna, nyt siis kierto kun ollut kaks viimekertaa jo sen 26pv. Huomenissa taitaa sitten vaihtua kp1 ja yk7 :ashamed:

Moikka pitkästä aikaa, perheen kanssa reissu tehtynä. Ja niinhän siinä kävi, että täti tunki itsensä kutsumatta ja ihan puun takaa reissuun mukaan elikkä nyt menossa kp 4/24-26. Ei minkäänlaisia normaaleja kuukautisoireita koko aikana....

Pink* ja juliesiskoTeillähän on jännät päivät siellä menossa, toivotaan parasta ;)

Viimeksi muokattu:
Huomenta!:wave:

Aika epätodellinen olo... Aamuyöstä testasin PLUSSAN!! =)

Päätin siis eilen, et tänä aamuna teen testin.. Eka kerran heräsin kahdelta ja arvelin, et nyt on vielä liian aikasta.. Ja neljältä selvän plussaunen jälkeen pissin purkkiin ja eka näytti, et ei siihen tikkuun mitään tuu, mut kyllä siinä sit lopulta ihan selvä viiva oli!:heart:

Sen jälkeenpä ei enää uni sit tullutkaan.. Eli neljästä asti on valvottu.. Mies oli hereillä, kun menin vessasta sänkyyn ja kerroin sille, niin sit valvottiin yhdessä.

Nyt on sit heti tämmönen öklö olo, mut tää taitaa kyllä tuohon valvomiseen liittyä..

Mut siis VILU oli raskausoire!! Ja eilen illalla tuli sellanen levollinen olo ja vahva tunne, et kyllä tää nyt on SITÄ.. Yleensä ennen menkkoja on sellanen turvonnu ja ällö olo, mut nyt olikin oikein hyvä.

IHANAA!! :heart:Ei tätä kyllä vielä oikein tajua.. Mut nyt vaan jäitä hattuun, toivottavasti pysyy kyydissä.. Mies sanoi, et pääasia, et huomattiin, et tää ylipäätään on mahdollista. Jos menee kesken, niin uutta yritystä vaan.. Rauhallisin mielin..

Ja laskettu aika ois nyt sit aatonaattona, 23.12.. :whistle: Mut varmaanhan se tuosta muutamalla päivällä siirtyy eteenpäin, kun ovis oli vasta kp17.. Vuoden ensimmäinen vauva vois olla tähtäimessä, jos sinne asti päästään, kun esikoinen meni reilusti yli lasketun ajan..:)

**************18.4.2012***************

Mukana:
Mami74.................kp5/24-26.....................yv1+
Mama007...............kp7/32-35.....................yk5
Lumia80.................kp15/ 29(-30)................yk6
kittyb....................kp17/26-37....................yk3
Mahza...................kp23/28-34....................yk3
juliesisko................kp27/26-28 ...................yk6
Kärsimätön.............kp27/28-34 ...................yk2

Taustailijat:
Eltzu84
mymosa
Leenuliinukka
Scarleth
Rakkauspakkaus83

Plussanneet:
Huhtikuu:
Pink* (yk6)

-

Päivityspyynnöt lihavoidulla ja punaisella, että päivittäjältä ei mene mitään ohi[/QUOTE]

Ihanaa Pink*! Mä TIESIN että sulla tulee plussa! :heart: Voi ihanaa ihanaa ihanaa! Suuresti onnea ja tarrasukkia, toivon että tulen perässä parin viikon päästä... Ihanasti maalailit tuon öisen jännityksen ja valvoskelun, osaan hyvin kuvitella tilanteen ja elin täysillä mukana kun luin juttuasi :)

juliesisko
: Mikä tilanne? Testaa testaa testaa! :flower: :popcorn:

Oma napa: Mua on vilutellut hurjasti koko aamun, toivottavasti ei ois flunssa tulossa. :/ Pupuiltu on ja odottelen vapun seutua, että pääsisi testailemaan :) Tietty olettaen, että sitä ennen ei ala menkat..

Viimeksi muokattu:
Olisi muuten hauska lisätä tuohon listaan kaikkien iät ja se, että monesko raskaus olisi toiveissa :) Itselläni ikää 26v ja kolmas vauva toiveissa. Vai mitä muut olette tällaisesta mieltä?

Kiitos Mama007 ovisonnitteluista! Ja hei Kärsimätön, mitäs sinne kuuluu?
Mami74: Pahoittelu tätin tunkemisesta :/ Uuteen nousuun!

Viimeksi muokattu:
Kiitos kittyb onnitteluista ja tarrasukista:heart:

Teitähän onkin nyt vielä 4, kenellä vois olla saumoja huhtikuulle! Toivottavasti tärppää!! :popcorn:

Ihan hyvä idea tuo iät ja monesko toiveissa. Mulla ikää 28 ja 2. lapsi toiveissa/tulossa... Pitäskö laittaa lapset silleen, et monesko itselle, monesko miehelle ja monesko yhteinen? Kun nyt uusperheellisiä ollaan...

Pink* ihanaa!!! :heart: Sairaan paljon onnea! Vitsit, kävin aamulla ennen töihin lähtöä ihan just sua ajatellen kurkkaamassa ootko käynyt kertomassa uutisia, ei ollut vielä silloin :) Mulla oli niin mahdottoman vahva tunne että sä plussaat!!! Kertakaikkiaan mielettömän hyvä olo tuli sun puolesta :)

Mulla siis kp27 ja ei vielä menkkoja näy. Eikä oo itseasiassa yhtään menkkoihin viittaavaa oloakaan... Tunnustan, että pieni toivonkipinä heräsi vielä, vaikka siis mulla ei oo yhtään ollenkaan vähääkään myöskään raskautunut olo :( Eli kyllä mä nyt edelleen niitä menkkoja kumminkin odottelen. Testaan vasta ihan loppuviikosta jos ei menkkoja ala kuulua :) Tunne siis on että "olisinpa raskaana" tietysti, mutta järki sanoo että en ole. Mutta odotellaan rauhassa! Noh, niin rauhassa kuin se nyt mulle on mahdollista ;)

Missä Kärsimätön??? Mikä tilanne?

Tuli muuten mieleen vielä tässä yksi seikka... Elikkä mullahan normaalisti kierto ollut sen 27pv. Noi kaks viime kiertoa joissa pituus ollut 26pv oon epäillyt niitä kemiallisia raskauksia. Kun oli molemmilla kierroilla niin omistuisia oireita ja kipuilua yms. mitä ei yleensä mulla oo ikinä! Nyt sit taas ollut normaali olo, ei oireita eikä kipuja eikä mitään, elikkä jos nyt on menossa taas se normi kierto eikä mitään oo tapahtunut ja pituus 27pv niin menkathan alkais sit huomenna :)

Heippa hei!
Tässä olen nyt muutaman päivän lueskellut netin ihmeellisestä maaillmasta kaiken maailman keskusteluja, vauvakuume on kova =)
Päätin sitten tähän ryhmään uskaltautua kirjoittamaan, avustakaa mua ihmeessä, "neitsyyden" vie tämä palsta ;)
Meillä siis uusperhe, minä, poika-08 ja avomieheni.Pillerit jätettiin pois maaliskuun lopussa, koska me "vanhat" halutaan yhteinen pieni ihme ja myös poikani tahtoo kovasti pikkuveljen =D
Olen tässä kovasti miettinyt sitä, että kuinka moni on tullut ensimmäisestä kierrosta raskaaksi ja mitä on ollut oireet?Tiedän, että ovulaatio oli 11.4 ja silloin kyllä touhuttiin.Nyt on noin 5 päivää ollut rinnat kipeät (ja nännit), ällötyksen tunnetta päivittän ja lähes koko ajan sekä armoton juiliminen ja vihlonta alavatsalla. En uskalla vielä edes raskauden mahdollisuutta kovin paljon ajatella, koska en tunne kroppaani vielä pillereiden lopettamisen jälkeen.Jos ei viikkoon niitä menkkoja kuulu, niin testing, testing....

Pitipäs sitten pitkästi kirjoitella, näistä asioista ei jaksa kotona niin kovin jauhaa =D
Koska vaikka itselläni onkin tunne, että olisin ehkä raskaana niin en siitä viitsi kotona kertoa, entäs jos en olekaan =D

Yhteistyössä