uusioperheet kasaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehellä 20v, 17v ja 14v lapset edellisestä liitosta. Vanhin opiskelee yliopistossa toisella paikkakunnalla, nuoremmat asuvat äitinsä luona puolen kilsan päässä. Yhteisiä lapsia on 5v poika ja 3,5v tyttö. Suhteet hyvät joka suuntaan. Miehen ex-vaimo on jopa hoitanut meidän koiraa, siis alunperin mun koiraa, lomiemme aikana =)

heippa :) täällä kans yks uusioperhe,mä 34 ja mies 39 ja lapset poika 13.v,tyttö 5.v ja nuorimmainen ja yhteinen 2.v.meillä sujuu yleensäottaen hyvin..ois kiva vaihtaa kuulumisia =) tuitsa33@luukku.com

Meillä on tällainen jo pitkään kasassa ollut uusioperhe. Mulla edellisestä elämästä jo täysi-ikäinen tytär ja yhteisiä lapsi on sitten kertynyt viisi kipaletta. Meillä yhteiselämä on ollut myrskyisää. Alkuvuosina hyvinkin myrskyistä. Paljon erimielisyyttä tuli tuon minun lapseni asioissa. Nyt tytär jo omillaan eikä niin paljon tunnekuohuja nostata paitsi joskus :/

Meiltäkin löytyy uusioperhe johon kuuluu mun poika 13v tyttö 11v ja sit meijän yhteiset lapset 4v ja 2v...
Itse olen etä-äiti lapset täällä joka toinen viikonloppu...
Löytyykö muita samassa jamassa olevia?

Meillä tällainen kokoonpano. Neljä mun ekasta liitosta, pojat -92, -96 ja -01, tyttö -93. Yksi yhteinen 2v tytär ja toinen masussa rv11+5. LA olis 28.7.08. Toivottavasti vain kaikki sujuu mukavasti. Elikkäs kuudetta odotan ja elämme tasapainoista arkea. Mitenkään meillä ei oikestaan edes näy tämä uusperhe, muuta kuin siinä, että kaikki eivät kutsu miestäni isäksi. Mieheni on ottanut lapset hyvin vastaan ja ohjaa heitä elämään siinä missä oikea isäkin. Tosi lapset eivät biologistaan juuri tapaa, kun hänellä ei ole kuulemma oikein "aikaa". Hänen elämän uransa on tyttömyys, niin kummastuttaa tuo ajan puute.

Yhteistyössä