KiitosOot varmaan kuullu ennenkin, mutta sanon silti. Sulla on todella kauniit silmät.
KiitosOot varmaan kuullu ennenkin, mutta sanon silti. Sulla on todella kauniit silmät.
JuuOletko bootypeppi varattu?
hyvä puolisolle, huono meille muille ottajille. tässäpä tytölle biisi.
No tollaset mällit naamalle ja oisit vielä upeempi jos ottasit silarit-kommentit on mun mielestä ainakin tosi epäkunnioittavia ja törkeitä.Mitä inhottavia kommentteja?
No, se nyt vain on miesten tapa kehua naisten ulkonäköä. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti.No tollaset mällit naamalle ja oisit vielä upeempi jos ottasit silarit-kommentit on mun mielestä ainakin tosi epäkunnioittavia ja törkeitä.
Se on rumaa ja alentavaa.No, se nyt vain on miesten tapa kehua naisten ulkonäköä. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti.
Minäkin kyllä voin heittää lastilliset päin näköäNo, se nyt vain on miesten tapa kehua naisten ulkonäköä. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti.
Minäkin kyllä voin heittää lastilliset päin näköä
Sun kateus paistaa kilometrin päähän.Se on rumaa ja alentavaa.
Kateus mistä?Sun kateus paistaa kilometrin päähän.
Sä elät huomiolla, miksi?Kateus mistä?
Jos jotain naista vaikka ahdistellaan työpaikalla, niin asiasta ei saa puhua kukaan muu nainen, koska sehän on vaan kade siitä ahdistelusta vai? Kaikki naiset haluaa tulla ahdistelluiksi, niinkö?
Aijaa, miksiköhän minä en tunne moisia miehiä....No, se nyt vain on miesten tapa kehua naisten ulkonäköä. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti.
Typerään kommenttiin saa aina takaisin jotain typerää.
Huumorintaju on kohdillaan. Etkä pingota turhista.
UUlalaa!! Beibe!! Sua on ollu kyl niin ikävä Moii!!! Mitä sulle kuuluu??
Moikka <3 hyvää kuuluu! ai mut muistetaan vielä mitä sinul? kiirusta pitäny täälUUlalaa!! Beibe!! Sua on ollu kyl niin ikävä Moii!!! Mitä sulle kuuluu??
Kuka ny sua ei muistais Mullakin välil kyl ollu pidempii taukoja palstailust. Mul on ollu muuttoi sun muita ja uusinu samal koko elämän Viimenen vuos on kyl ollu jotai huikeeta ja näyttäs silt et tää seikkailu jatkuu hamaan tulevaan saanu tutustuu uusiin ihaniin ihmisiin ja silleenMoikka <3 hyvää kuuluu! ai mut muistetaan vielä mitä sinul? kiirusta pitäny tääl