Uusimmat pärstäkuvat pinoon!

Samoin sinulle Freeze...Maanataina alkaa koulu ja uusi ammatti odottaa oven takana. Jännät ajat käsillä. Muutakin kuin vain ammatti... Ikäväkin on valtava mutta kyseinen kohde kun on silmissä niin tää on viety aika kunnialla loppuun. Pian pääsen siis taas rakkaaseen kotiin :love:
Kiitos :)

Sulle on tapahtumassa isoja positiivisia asioita :), niiden odottelukin on ihanaa, se tuo voimaa ja uskoa ja luottamusta elämän kantamiseen ja omaan itseensä vallankin :)...ja ootko sä kohta menossa takaisin sydämesi ja sielusi kotimaisemiin :)? Jos näin on, niin - en voi muuta olla kuin onnellinen puolestasi :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kiitos :)

Sulle on tapahtumassa isoja positiivisia asioita :), niiden odottelukin on ihanaa, se tuo voimaa ja uskoa ja luottamusta elämän kantamiseen ja omaan itseensä vallankin :)...ja ootko sä kohta menossa takaisin sydämesi ja sielusi kotimaisemiin :)? Jos näin on, niin - en voi muuta olla kuin onnellinen puolestasi :) <3
Tarkoitus olisi mennä kuukaudeksi sinne, näin aluksi. Miehellä on tarkoitus mennä kaivauksille Israeliin niin sekin olisi edessä...yksi kokonainen kesä siellä. Itseäni kiinnostaa tällä hetkellä todella paljon JCC:ssä työskentely, lähinnä siis tuo vapaa-ajan ohjaus nuorille.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
Tarkoitus olisi mennä kuukaudeksi sinne, näin aluksi. Miehellä on tarkoitus mennä kaivauksille Israeliin niin sekin olisi edessä...yksi kokonainen kesä siellä. Itseäni kiinnostaa tällä hetkellä todella paljon JCC:ssä työskentely, lähinnä siis tuo vapaa-ajan ohjaus nuorille.
Oi, että :)! Nyt ei muuta kuin unelmia ja suunnitelmia kohti vaan, hengessä oon mukana peukuttamassa asioiden järjestymisiä :)

Ja nuoriin kannattaa aina satsata ja panostaa, sun oloinen ihminen on aina paikallaan nuorten parissa - semmoinen jolla on suuri sydän kohdallaan sekä positiivinen asenne elämään :), toivottavasti pääset JCC:n porukkaan mukaan :)
 
Oi, että :)! Nyt ei muuta kuin unelmia ja suunnitelmia kohti vaan, hengessä oon mukana peukuttamassa asioiden järjestymisiä :)

Ja nuoriin kannattaa aina satsata ja panostaa, sun oloinen ihminen on aina paikallaan nuorten parissa - semmoinen jolla on suuri sydän kohdallaan sekä positiivinen asenne elämään :), toivottavasti pääset JCC:n porukkaan mukaan :)
Se on ihanaa porukkaa, avointa ja mukavaa. Ollaan ihan tervetulleita sinne. Siellä kun oltiin jo viime reissulla tutustumassa
 
vierailija
YHtään en tiedä mistä keskustellaan mutta olen vahvasti eri mieltä. Naiset ovat pääsääntöisesti typeriä ja tuulella käypiä eli ei varmaaan mitään kovin järkevää keskustelua. Jotain pissisten ihme jorinaa.
 
9mmm
YHtään en tiedä mistä keskustellaan mutta olen vahvasti eri mieltä. Naiset ovat pääsääntöisesti typeriä ja tuulella käypiä eli ei varmaaan mitään kovin järkevää keskustelua. Jotain pissisten ihme jorinaa.
ei nää kaunokaiset täällä jeesas mua oon aina kiitollinen siitä :) tunne keskustelu on rakasta paitsi jos käymme yhteiskunnan ongelmien kimppuuun ja haluamme uuden suomen :)

t Ilari rakkaus sydämmeen sillon ainoostaan helpottaa paino :
 
Missä aiot työskennellä? Eiks sun pitänyt muuttaa ulkomaille? saatko siellä työpaikan tuolla tutkinnolla?
Tämä on kansainvälistä työtä ja voin toimia oikeastaan missä tahansa minkä valitsen. Esimerkiksi sota-alueilla. Ja mun aikaisempi tutkinto edesauttaa tässä hommassa.
Valmistumisen jälkeen voin tehdä ihan missä tahansa työtä, nuorisotalossa, vanhainkodissa, urheiluseuroissa, kirjastossa...missä vain. Paitsi toistaiseksi Sosiaalisairaalassa. Ja tuohon ulkomailla asiaan olen jo tuolla ylempänä antanut kommenttia.
 

Yhteistyössä