vierailisja
katso liitettä 158
Meitsi on nykyään blondi, vaihteeks
Oon nähnyt sut korson ostarin baarissa.. LOL
katso liitettä 158
Meitsi on nykyään blondi, vaihteeks
Long time no see . Mahtaakohan tää osata laittaa kuvaansa...
[/url][/IMG]
Mikähän mahtaa olla Korson ostarin baari? Monissa paikoissa käyn kahvia ja sooda kiskomassa Saapi moikata, jos vielä törmätään.Oon nähnyt sut korson ostarin baarissa.. LOL
Nokian nuoriso-ohjaajaksi.Olisi kiinnostavaa tietää, mihin ammattiin Booty valmistuuu?
Onko se joku suuntaus?Nokian nuoriso-ohjaajaksi.
Ohhoh, oletpas sä eri näköinen hiukset kiinni! En tunnistaisi samaksi. Todella upea nainen.Nyt hei muutki lisää kuvia!
http://kuvapilvi.fi/k/y3Er.jpg
Vapaapäivällä minä ja toinenkin linssilude..
Hahah, kiitos!Ohhoh, oletpas sä eri näköinen hiukset kiinni! En tunnistaisi samaksi. Todella upea nainen.
Kaunis nuori nainen. Muutama desi lisää rintoihin ja sit ois 10+.Nyt hei muutki lisää kuvia!
http://kuvapilvi.fi/k/y3Er.jpg
Vapaapäivällä minä ja toinenkin linssilude..
Mikä ilo ois heittää megalasti noin kauniin naisen kasvoille.
Ei aina. Mä sain pelkkää paskaa niskaan. En ole ruma.Eipä sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin olla sinut ulkonäkösi kanssa
Ainahan täällä kehutaan vakkareita, vaikka olisivat seinästä revityn näköisiä
Sellainen on ikävää. Jotkut nyt vaan on ilkeitä.Ei aina. Mä sain pelkkää paskaa niskaan. En ole ruma.
sä oot vaan kateellinen. oot myös tosi hapan ja yrität nostatella itseäs muiden yläpuolelle. olisit positiivinen ja kaunis kuten nämä kaksi.Miksi pitää laittaa tollasia inhottavia kommentteja? Ei mitään käytöstapoja.
Ei kukaan ole kateellinen noin rumista kommenteista.sä oot vaan kateellinen. oot myös tosi hapan ja yrität nostatella itseäs muiden yläpuolelle. olisit positiivinen ja kaunis kuten nämä kaksi.
Oot varmaan kuullu ennenkin, mutta sanon silti. Sulla on todella kauniit silmät.
Siitä on muutama vuosi aikaa. En ole sen jälkeen näyttänyt kuvaa julkisesti.Sellainen on ikävää. Jotkut nyt vaan on ilkeitä.
Mitä inhottavia kommentteja?Miksi pitää laittaa tollasia inhottavia kommentteja? Ei mitään käytöstapoja.