*** uusimmat kirppislöytönne ***

"hmm"
Itse löysin todella kauniin ja erikoisen valurautaisen kuusenjalan 4 e. maali on kulunut ja jossain on vähän ruostetta, mutta sitä parempi se vaan onkin :D toinen oli retro oliivinvihreä emalikulho joka sopii sisustukseen kuin nyrkki päähän. Oli se myyjän mukaan jotain merkkiäkin, mutta unohdin nimen samantein.

Sinä senkin :D Arvasin ettet sä pysty ;)

Itse ostin eilen... aivan täysin tuliterän näköisen ja omassa melkein koskemattoman näköisessä laatikossa olevan vaipparoskiksen. Siis semmoisen johon tulee se kasetti joka pussittaa vaipan yksilöiden ja näin vältymme hajuhaitoista :) 10e

Kaksi käyttämätöntä bodya tulokkaalle, 2 veluurhousut ja ihan pieni vaaleanpuneinen fleecepipo. Nämä kaikki yhteensä 4e sain kaupanpäälle vielä täyden laatikon liivisuojia :)

Esikolle Vaaleanpunainen Rukka sadetakki 4e

[QUOTE="tuikku";22408349]ihania löytöjä! mä ostin tänään hello kitty bodyn 30s,pupukorvainen pussilakana 1e,hello kitty iso silityskuva 1e. tiimarista 5s kpl leppis-askartelujuttuja[/QUOTE]

Meilläkin on muuten semmoinen pupunkorvapussilakana. Ei me siitä paljoa maksettu, mutta ei kyllä ihan eurollakaan sitä saatu :) Ja melko edullinen hk-body :)

Luhta takki musta ja pitkä 1€. Saan pitää tammi-helmikuun pakkasilla viimeisilläni raskaana.

Aarikka Hirvonen muki 2,50€. Menee salmiakin kanssa isänpäivälahjaksi hirvenmetsästystä harrastavalle isälle.

[QUOTE="hmm";22408373]Itse löysin todella kauniin ja erikoisen valurautaisen kuusenjalan 4 e. maali on kulunut ja jossain on vähän ruostetta, mutta sitä parempi se vaan onkin :D toinen oli retro oliivinvihreä emalikulho joka sopii sisustukseen kuin nyrkki päähän. Oli se myyjän mukaan jotain merkkiäkin, mutta unohdin nimen samantein.[/QUOTE]

Tuollaisessa vanhassa kuusenjalassa saa tosiaan kyllä olla jo vähän jotain jälkiäkin. Ja varkasti kestää sitten käytössä muuten pitkään. Me tuhottiin viime jouluna KAKSI muovista kuusenjalkaa : /

[QUOTE="Nipsu";22408382]Onks tää fraasi "pukinkontiin" tehnyt ostolakosta jotenkin hyväksyttävämmän? Vai joko se meni ohi? :D[/QUOTE]

Siis mä vaan kerroin, että ne menee pukinkonttiin, kuten olen ennenkin kertonut. Mutta siis kyllä, ehdottomasti se on niinkuin lieventävä tekijä :D

Sinä senkin :D Arvasin ettet sä pysty ;)

Itse ostin eilen... aivan täysin tuliterän näköisen ja omassa melkein koskemattoman näköisessä laatikossa olevan vaipparoskiksen. Siis semmoisen johon tulee se kasetti joka pussittaa vaipan yksilöiden ja näin vältymme hajuhaitoista :) 10e

Kaksi käyttämätöntä bodya tulokkaalle, 2 veluurhousut ja ihan pieni vaaleanpuneinen fleecepipo. Nämä kaikki yhteensä 4e sain kaupanpäälle vielä täyden laatikon liivisuojia :)

Esikolle Vaaleanpunainen Rukka sadetakki 4e
Siis eikö kukaan ole luottanut muhun alunalkaenkaan? Noh, en sitten kovin pahasti vissiin ihmisiä pettänyt :D

10e vaippariskiksesta on kyllä melko vähän, eli hyvään hintaan sait. Ja muutoinkin hyviä ostoksia, hyvään hintaan :)

mjooo
chef sun lapset taitaa saada aika paljon joululahjoja, ainakin blogisi perusteella. ootko laskenu paljoko sulla on jo pukinkontissa ? :D ostakko muuten uutena mitään vielä lisäksi siihen?

[QUOTE="tuikku";22408470]onko siinä pupunkorvapussilakanan tyynyliinassa kans korvat? näin sen pussilakanan ensi kertaa,nappasin mukaan kun oli edullinen ja siisti[/QUOTE]

Nyt pistit pahan. Mä muistan vaan ne korvat, mutta en edes muista onko ne tyynyliinassa, pussilakanassa vai molemmissa.

Kun nyt mä pohdin, että tyynyliinasa ois ollut korvat ja pussilakanassa käpälät. Tai sitten ei...en oikeasti näemmä muista :D

chef sun lapset taitaa saada aika paljon joululahjoja, ainakin blogisi perusteella. ootko laskenu paljoko sulla on jo pukinkontissa ? :D ostakko muuten uutena mitään vielä lisäksi siihen?
Jep, saahan ne aika monta. En ole laskenut, mutta 3 Ikean isoa kassillista, 1 pahvilaatikko ja 2 jättimuovikassia on nyt täynnä. Ostan myös uutena. Esikoiselle meinasin Wiitä, pikkulegoja ja Pet Shoppeja ostaa uutena. Keskimmäiselle ostin Muumitalon uutena. Vauvalle en ole ostanut muistaakseni mitään leluja vielä uutena, mutta vaatteita ja kirjoja olen hankkinut kaikille pukinkonttiin myös uusina.

Loppukuusta teen ne jouluostokset jotka ostan kaupasta uusina :)

Yhteistyössä