Mä ostin joku aika sitten sen pupunkorvapussilakan + tyynyliinan 0.50eMeilläkin on muuten semmoinen pupunkorvapussilakana. Ei me siitä paljoa maksettu, mutta ei kyllä ihan eurollakaan sitä saatu Ja melko edullinen hk-body
Siis eikö kukaan ole luottanut muhun alunalkaenkaan? Noh, en sitten kovin pahasti vissiin ihmisiä pettänytSinä senkin Arvasin ettet sä pysty
Itse ostin eilen... aivan täysin tuliterän näköisen ja omassa melkein koskemattoman näköisessä laatikossa olevan vaipparoskiksen. Siis semmoisen johon tulee se kasetti joka pussittaa vaipan yksilöiden ja näin vältymme hajuhaitoista 10e
Kaksi käyttämätöntä bodya tulokkaalle, 2 veluurhousut ja ihan pieni vaaleanpuneinen fleecepipo. Nämä kaikki yhteensä 4e sain kaupanpäälle vielä täyden laatikon liivisuojia
Esikolle Vaaleanpunainen Rukka sadetakki 4e
Melko halpa takki! Ja hyvä idea tuo muki!!!Luhta takki musta ja pitkä 1. Saan pitää tammi-helmikuun pakkasilla viimeisilläni raskaana.
Aarikka Hirvonen muki 2,50. Menee salmiakin kanssa isänpäivälahjaksi hirvenmetsästystä harrastavalle isälle.
No ohhoh...ei tosiaan myyjä tehdnyt kyllä sillä kertaa bisnestäMä ostin joku aika sitten sen pupunkorvapussilakan + tyynyliinan 0.50e
Ei tehnyt ei Perjantaina näin saman 1e mutta en ostanu kun en enää tarvinnutNo ohhoh...ei tosiaan myyjä tehdnyt kyllä sillä kertaa bisnestä
Joo hei... pussilakanassa käpälät ja oisko hännän tupsu ja sitten tyynyliinassa korvatNyt pistit pahan. Mä muistan vaan ne korvat, mutta en edes muista onko ne tyynyliinassa, pussilakanassa vai molemmissa.
Kun nyt mä pohdin, että tyynyliinasa ois ollut korvat ja pussilakanassa käpälät. Tai sitten ei...en oikeasti näemmä muista
Jep, saahan ne aika monta. En ole laskenut, mutta 3 Ikean isoa kassillista, 1 pahvilaatikko ja 2 jättimuovikassia on nyt täynnä. Ostan myös uutena. Esikoiselle meinasin Wiitä, pikkulegoja ja Pet Shoppeja ostaa uutena. Keskimmäiselle ostin Muumitalon uutena. Vauvalle en ole ostanut muistaakseni mitään leluja vielä uutena, mutta vaatteita ja kirjoja olen hankkinut kaikille pukinkonttiin myös uusina.chef sun lapset taitaa saada aika paljon joululahjoja, ainakin blogisi perusteella. ootko laskenu paljoko sulla on jo pukinkontissa ? ostakko muuten uutena mitään vielä lisäksi siihen?
Ei tehnyt ei Perjantaina näin saman 1e mutta en ostanu kun en enää tarvinnut