*** uusimmat kirppislöytönne ***

[QUOTE="Eeva";22408569]Reima vauvahaalari 10e, musta halpa
Lassie haalari 25e
Balettipuku 4.v 10e
Kuomat pikkuselle 12e[/QUOTE]

Kivasti olit löytänyt :)

Nyt mun pitää lähteä kärräämään katrasta mummolaan, joten palaillaan myöhemmin :wave:

"mä"
[QUOTE="Eeva";22408569]Reima vauvahaalari 10e, musta halpa
Lassie haalari 25e
Balettipuku 4.v 10e
Kuomat pikkuselle 12e[/QUOTE]

No mun mielestä aika tyyriitä. Itse ostin just siistit Kuomat 2e,balettipukuja olen ostanut 1-3e hintaan,käytetystä Lassiesta en ikinä noin paljon maksaisi ja Reimateckejäkin olen ostanut halvemmalla.

"myy"
Näitä on aina kiva lueskella,etenki nuita missä on kuva mukana...olette tehneet kyllä aina ihania löytöjä ja edullisesti!!! Oikein sormet syyhyää,että pääsisi itsekkin tuollasille apajille,meillä päin kun kaikki on hinnoiteltu pahasti yläkanttiin...esim.me&i leijona t-paita(oli jonku blogissa)oli vasta kirpparilla 15e ja aivan kulahtanu,mut niin sen joku osti :D ...eli hullu ei oo se joka pyytää vaan...:D

Möö
Ostan tosi harvoin kirpparilta kun ei sieltä "isolle" pojale enää mitään löydä.
Mutta nämä on ilahduttaneet hiljattain:
-upea kirja Leijapoika 1 eurolla
-kaunis Grapponia lasilautanen 2
-uudet huopapohjalliset lapsen saappaisiin 1
Ja aina tarttuu mukaan tabletteja ( pöytä- ) eurolla 6

"mur"
[QUOTE="mä";22411697]No mun mielestä aika tyyriitä. Itse ostin just siistit Kuomat 2e,balettipukuja olen ostanut 1-3e hintaan,käytetystä Lassiesta en ikinä noin paljon maksaisi ja Reimateckejäkin olen ostanut halvemmalla.[/QUOTE]

minusta kans hinnakkaita.
Myyn just itse. Kuomat 3 ja Lassien haalarit, toppapuvut 10. Yhdellä lapsella yhden kauden pidettyjä.

[QUOTE="mur";22411877]minusta kans hinnakkaita.
Myyn just itse. Kuomat 3 ja Lassien haalarit, toppapuvut 10. Yhdellä lapsella yhden kauden pidettyjä.[/QUOTE]

Mäkin olen onnistunut löytämään edullisemmalla hintaa, mutta meillä onkin sitä valinnanvaraa melkolailla. Jospa "Eeva" asuu vähän pienemmällä paikkakunnalla, jossa sitä tarjontaa ei ole ihan siinä määrin, mitä esim. meillä tai teillä?!

Ja on nut nyt kuitenkin edukkaampia, kuin mitä kaupasta uutena :)

Yhteistyössä