Uusia ystäviä pääkaupunkiseudulta

Olen 29-v. kohta 1-v. pojan äiti ja kaipailen uusia ystäviä mm. uimaan, piknikille, kahville, vaunuilemaan, shoppailemaan, kyläilemään jne jne. Lista on loputon :D Jos olet uutta ystävää vailla niin kirjoittelehan ihmeessä.

Hei! Mun piti hankkia tänne tunnukset ihan tätä varten. :D Raskausajan ja synnytyksen kestin seurata palstaa taustalta, mut nyt tämä yksinäinen vauva-arki lapsettomien ja työssäkäyvien ystävien myötä ottaa koville... :/ Alkaa käydä tylsäksi, joten uusia ystäviä kaipailisin minäkin! Liikun sujuvasti pian 4kk poikani kanssa siellä, minne bussi 550(tai helsinkiin menevät bussit) vie tai oikeastaan melkein missä vain, kunhan vaan saan päiviini jotain meininkiä ja pääsen pois kotoa! :LOL: Eli saapi ottaa yhteyttä tännekin päin! =)

Hei,
minä olen myös laittanut yv:tä Tiinastiinalle, Mindelle ja Anniehille.

Minulle käy myös tapaaminen maanantaina tai tiistaina. Ajallakaan ei ole väliä.

Mietin vain, että kuinka tilava ehdotettu kahvila on? Olen mennyt siitä vain ohi, mutta mielestäni se näytti aika pieneltä monille vaunuille...

t. Tiina ja Ellen 7kk

Énsimmäiset treffit taisivat jo mennä, mutta sikäli mikäli uusia on tulossa niin me voitaisiin mielellään tulla mukaan... Ja ihan kaksistaankin (tai siis nelistään) tapaan uusia ihmisiä mielelläni =) Eli YV:tä saapi myös laittaa mielihyvin!!

Äippä 32 vee ja poikavauva 5 kk Länsi-Vantaalta

Yhteistyössä