Uusia yrittäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips,

vihdoin ja viimein mä huomaan tuossa miehessäni pieniä lämpenemisen merkkejä tähän mahdolliseen vauvan tuloon..

Meillä kun on tämä tilanne ollut se, että mies on opiskellut viimeiset viisi vuotta ja ilmoittanut selkeästi kantansa ettei vielä tahdo lapsia, koska taloudellinen tilanne on mikä on. Itse olen vakituisessa työssä ollut jo pitkään, mutta eipä sillä oikein kaksi ihmistä tuhlaile - saati sitten kolme. MUTTA mun aivoni kun eivät toimi tuolla tavoin. Mulla on kaksi vuotta ollut enemmän tai vähemmän aivan hirmuinen vauvakuume ja myös mieheni on ollut asiasta liiankin tietoinen. Mutta ei ole auttanut itkut markkinoilla, hän on pitänyt päänsä ja kommenttina on ollut, että sitten kuun koulut on käyty niin mietitään asiaa uudelleen. Ja nyt se sitten on, vihdoinkin.

Emme ole käyttäneet ehkäisyä koko alku vuonna, mutta vielä ei ole osunut ihan kohdilleen.. toivotaan, että pian. Mies vielä hiukan jännittää asiaa - onhan tämä iso asia molemmille. Mutta huomaan, että aina kuukautisteni alkaessa myös mieheni on hieman pettynyt vaikkei asiasta puhukkaan.

Kovasti onnea teille yritykseen ! Ja toivotaan, että kuukauden päästä myös me saisimme iloita uudesta tulokkaasta..

Heippa!
Yritetään miehen kanssi saada esikoista,pillerit oon jättäny pois,ois hauska tietää kuin nopeesti pillereiden lopettamisen jälkeen ois mahdollista että se pien ihme sais alkunsa?No senhän tässä näkee kun aikaa menee!Tuntuu jotenki ihanalta kun vihdoinkin oma unelma on toteutumassa.Mies ei halua hirveesti puhua asiata mutta miusta on hienoa jos saa jonkun kanssa jakaa asioita ja puhua millon tärppää.Ruetaanko jännäämään yhessä?

Kivaa, kun löytyy muitakin!
Me ei siis olla vielä yritettykään. Jännittää jo hurjasti tuo yrittämisen aloittaminen, vaikka sitä niin kovasti haluaa. Tuskin sitä ihan heti tärppää, kun pillereitä olen syönyt usean vuoden ja muutenkin ilman pillereitä on tosi epäsäännöllinen kierto. Helppottaa tuo jännittäminenkin varmaan ajan kuluessa tai ainakin siihen tottuu. Maaliskuussa loman jälkeen olisi tarkoistus tosiaan alkaa yrittäminen.

Useita vuosia sitten lopetin pillereiden syönnin, kun vanha suhde meni poikki ja en sitten turhan päiten viitsinyt niitä syödä. Viiteen kuukauteen ei tullut kuukautisia. No, se oli lääkäreiden mukaan normaalia, toisilla menee kauemmin kuin toisilla, että elimistö sopeutuu. Olisko minulla mennyt vuosi, että kuukautiset oli säännöllisen epäsäännölliset. Toivottavasti tällä kertaa elimistö sopeutuu nopeammin.

Enpä muista tuliko tuosa aikaisemmin kerrottua, esikoisesta haaveillaan.

Tulkaa ihmeessä tuohon meiän Wish a Baby -ketjuun mukaan, meiltä löytyy sieltä niitä jotka on alkuvuodesta alkanu yrittään ja niitä jotka alottaa yrittään tossa keväämmällä... Muutama plussakin on jo meiän ketjuun tullut! Tervetuloa!

Miustakin tuntuu ettei se kuitenkaan ihan varmaan näin aluksi onnistu mutta toivotan että pian kuitenkin.Mulla se vauva kuume lisääntyy vaan koko ajan kun ympärillä on vauvoja,sisko sai vauvan marraskuussa ja eljen vaimo synnyttää toukokuussa ja suurin piirtein kaikki kaverit odottaa.
Miten sun mies on suhtautunut tuohon vauvahaaveeseen,antaako höpöttää asiasta vai yrittääkö toppuutella?Mun mies on aika kova toppuutella,sanoo että iloitaan ja puhutaan kun raskaus on varmaa, kuitenkin tuntuu niin hyvältä kun tietää että saa sen unelman toteuttaa mitä on niin pitkään halunnu.
Ootko missään töissä vai opiskeletko?Sain viime kesänä onneks opiskelut loppuun ja sain sitten vakipaikan joten siitäkään ei silleen oo huolta ettei ois töitä mihin palta, mut katotaan nytten rupeeko sitä pikkusta kuulumaan?

Enpä huomannut tuollaista ketjua, täytyy tulla kurkkaamaan :) Jos huolitte joukkoon tälläisen noviisin.

Minulla mies on aika välinpitämätön. Ei kauheesti halua hössötää, vaikka näkee, että on innoissaan. Semmoinen jörö suomalainen mies, joka ei kestä kuulla kuukautisista, kierroista yms. Siksi olenkin niin innokas löytämään netistä juttukavereita. Ja kivempi se loppujen lopuksi on tietyt asiat jutella ""tyttöjen"" kesken ja purkaa omia tuntuja muillekin. Miehen on kuitenkin taatusti välillä vaikea ymmärtää mitä naisen päässä ja sisällä tapahtuu.

Me ollaan molemmat vakitöissä ja valmistuttu. Hyvä aika vauvalle, jos näin voi sanoa. Toivotaan, toivotaan!

Yhteistyössä