Heips,
vihdoin ja viimein mä huomaan tuossa miehessäni pieniä lämpenemisen merkkejä tähän mahdolliseen vauvan tuloon..
Meillä kun on tämä tilanne ollut se, että mies on opiskellut viimeiset viisi vuotta ja ilmoittanut selkeästi kantansa ettei vielä tahdo lapsia, koska taloudellinen tilanne on mikä on. Itse olen vakituisessa työssä ollut jo pitkään, mutta eipä sillä oikein kaksi ihmistä tuhlaile - saati sitten kolme. MUTTA mun aivoni kun eivät toimi tuolla tavoin. Mulla on kaksi vuotta ollut enemmän tai vähemmän aivan hirmuinen vauvakuume ja myös mieheni on ollut asiasta liiankin tietoinen. Mutta ei ole auttanut itkut markkinoilla, hän on pitänyt päänsä ja kommenttina on ollut, että sitten kuun koulut on käyty niin mietitään asiaa uudelleen. Ja nyt se sitten on, vihdoinkin.
Emme ole käyttäneet ehkäisyä koko alku vuonna, mutta vielä ei ole osunut ihan kohdilleen.. toivotaan, että pian. Mies vielä hiukan jännittää asiaa - onhan tämä iso asia molemmille. Mutta huomaan, että aina kuukautisteni alkaessa myös mieheni on hieman pettynyt vaikkei asiasta puhukkaan.
Kovasti onnea teille yritykseen ! Ja toivotaan, että kuukauden päästä myös me saisimme iloita uudesta tulokkaasta..