endosta johtuva lapsettomuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ante
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ante

Uusi jäsen
01.04.2007
3
0
1
Hei kaikille! uutena täällä kirjottelen :) meillä on kohta 5v poika ja toista ollaan yritetty jo monta vuotta mutta mitään ei kuulu..viimeviikolla kävin gynekologilla ja ultrattiin, munasarjassa 3cm kysta :/ kovasti epäillään endometrioosia kun vuotokin on runsasta ja kärsin kovista menkka kivuista. onko täällä samassa tilanteessa olevia? olis mukava rupatella näistä asioista vähän tarkemmin kun aika tietämätön oon tästä asiasta vielä.<br><br>

Käypä tutustumassa endometrioosiyhdistyksen sivuille, siellä on kohtalotovereita yllin kyllin ja aiheesta löytyy paljon tietoa. Itselläni on leikattu kookas endometriooma (kysta) parisen vuotta sitten ja samalla vietiin toinen munasarjakin. Toivoa luomutärpistä ei annettu ja lopulta kävi niin, että 4 ivf hoitoakaan ei tuottanut meille onnea, endo pilannut todennäköisesti minun munasoluni. Nyt jännitän miten käy lahjamunasoluista saaduille alkioille. Pian selviää onnistuiko tämäkään.

Heippa =)

Minua on erittäin vaikea endometrioosi kiusannut jo 15 vuotta. Siitä huolimatta olen onnistunut hoidoilla saamaan kaksi ihanaa lasta. Monta vaihetta olen vaivojeni kanssa läpi käynyt... Ja nyt kun olen kohta kuopuksen imetystä lopettelemassa, niin tiedän, että piinalliset vaivat taas roihahtavat :/

Voit laittaa y-viestiä, jos haluat "jutella" enemmän..

Yhteistyössä