Naistenklinikka ja uusi kierros

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
Hei!

Ollaan näillä näkymin aloittamassa uutta IVF-hoitorupeamaa naistenklinikalla ja olisinkin kysellyt, josko täältä löytyisi muita samassa tilanteessa olevia tai olleita. Eli meillä 2 vuotta sitten ensimmäinen hoitokerta tuotti positiivisen tuloksen ja nyt mietitään kaveria pikkuneidille. Etenkin olisin kiinnostunut lukemaan kokemuksista naistenklinikan hoitoon pääsystä. Onko tarvittu uusi lähete vai miten homma on lähtenyt käyntiin ja kuinka kauan hoidon aloitusta on joutunut odottamaan?
 

Yhteistyössä