Uusia sivuja

Kesäkuista sunnuntai pvää! Tässä rupesin taas mainostelemaan . Eli käyppä kurkkaamassa Äitiliinit sivuilla. Sinne on tullut paljon uutta juttua. Siellä on...
- keskustelupalsta, jossa sekalaisia pvän juttuja voi kirjoitella
- lasten suusta, johon voi laittaa oman lapsen tai muiden lasten kivoja tekemisiä
- kuvia, tänne voi laittaa lapsistaan kuvia tai vaikka itsestäsi
- runoja, omia tai lainattuja
- askartelu ohjeita, tänne kerätty kivaa tekemistä
- kirppari , myy tai kuuluta jotain mitä kaipaat
- leikkejä/pelejä, lasten kivoja leikkejä
- huuhaa sivut, sekaisia juttuja.ei niin vakavasti otettavia ;)
- sairaala sivut , sairauksista..vinkkejä hoidoista jne.
- kauneudenhoito sivut
- ruokamaailma, ruoka ohjeita
- vierassivut, käy ainakin tänne kirjoittamassa viestiä vaikka et yhteisöön liittyisikään.
- ja muutama muukin sivu on ilmestynyt
Löydät Äitiliinit sivulta;

http://groups.msn.com/090909090909090909090909090909

Olen myös innokas kotikokki joten perustin myös toisen yhteisön nimeltään; Herkuttelijan vinkki nurkka.
Olen vuosien varrella kerännyt paljon reseptejä, vanhoista lehdistä...niitä löytyy 6 mapillista , + sitten minulla on useita kymmeniä eri keittokirjoja. Niitä olen nyt sitten käynyt innolla läpi..vain pieni murto osa on kirjoitettune on niitä mitä on tullut jossain vaiheeessa kokeiltua ja todettu hyväksi..mutta joka pvä jotain uutta kirjoitan...
Nyt myös tuohon yhteisöön etsin innokkaita kotikokkeja. Olisi kiva saada muittenkin herkuttelu reseptejä.ja ruokaan koskevia muitakin vinkkejä! Jos olet kiinnostunut tästä yhteisöstä löydät sen sivulta;


http://groups.msn.com/Herkuttelijanvinkkinurkka


Kumpaankin yhteisöön pääset naputtelemaan kun liityt jäseneksi...liittyminen käy, kun menet etusivuille ja katsot vasemmassa yläkulmaan kohtaa liity ja klikkaat siitä.
Seuraat vain ohjeita... liittymis painalluksen jälkeen paina kohtaa yksi jos sinulla on hotmail s-posti osoite ja jos sinulla on joku muu s-posti osoite niin paina toista kohta(keksimäinen ). Sen jälkeen lue ohjeet ja noudata niitä niin pääset nopeasti naputtelemaan sivulle!

Tervetuloa!!!!!!!


 

Yhteistyössä