S
Simpura
Vieras
Mun oli pakko kirjottaa oma tarinani. Olen 26 v naimisissa oleva nainen. Viimeiset 1,5 vuotta minusta on tuntunut, että mies on minulle pelkkä kaveri. Seksielämä kuihtui olemattomiin. Vuosi sitte rakastuin palavasti yhteen mieheen ja hän kertoi myös tuntevansa samoin.. Suhteemme oli puhumisen asteella, sillä olen ollut todella tiukka pettämisen suhteen. Yritin taistella tunteitani vastaan ja kotielämä oli mitä oli, kuin kaksi kaverusta saman katon alla. Kunnes sitten tapasin tämän miehen baarissa, niin se oli menoa, petin miestäni. Olin niiin rakastunut tähän uuteen mieheen. Hän pudotti minut maan pinnalle kertoessaan, ettei sittenkään halua minua elämäänsä. Kas vain, sitten tuli katumus, pettymys, viha ja raivo. Jäin yksin. Vaikka olin ajatellut, että aviomieheni on minulle lähes yhdentekevä, niin huomasin kaipaavani ja rakastavani häntä. Silmät aukenivat kerralla ja entisestä tylsästä miehestä olikin tullut minulle tärkeä.. Toivon, että voimme jatkaa yhdessä, enkä ikinä loukkaisi häntä, sillä rakastan häntä