vierailija
Memantiinia ei tarvis ollenkaan il.an tuota. Sehän on nk."muistilääke". Annetaan käytöshäiriöisille muistisairaille.
ovelaq:aivan totta on, mulle tulee migreeniä
todella kurjaa kun ei ihmiset näe niitä lukea.ovelaq:
Nyt ei näy numerokoodeja tuoteselosteessa vaan lukee oikealla nimellä mononatriunglutamaatti.
Muistilääkkeen vastavaikuttaja tuossa. Lue niin tiedät!QUOTE="JONSERED Karhunkantaja, post: 12259771"]![]()
MEMANTINE MERZ oraaliliuos 5 mg/pumpun painallus, tabletti, kalvopäällysteinen 5 mg+10 mg+15 mg+20 mg, 10 mg, 20 mg - Pharmaca Fennica
Pharmaca Fennica on terveydenhuollon ammattilaisten käyttämä lääketietopalvelu. Sovellus on tarkoitettu lääkkeen määräämiseen ja toimittamiseen oikeutetuille terveydenhuollon ammattilaisille.pharmacafennica.fi
Turha lisäaine tuo onkin... Yksin sen pois jättäminen ei lihavuutta kadota, mutta saattaa oleellisesti auttaa sen vähentämiseen tilanteissa, joissa voidaan pitää perusteltuna sitä, että ylipainon on edes osittain aiheuttanut natriumglutamaatti.
Ja tarkkaavaisuushäiriöidenkin määrä, varsinkin eineksillä kasvavilla lapsilla, saattaisi pienentyä. Tiedä häntä sitten...![]()
nostoe yksviiskaksnolla on kaamea kun tarkemmin ajattelee...![]()
Oliko edes tuolla?
Yhdessä migreenilääkkeessä näyttää olevan eeyksviiskaksnollaAlkuperäinen kirjoittaja 33978":aivan totta on, mulle tulee migreeniä
sama täällä. en oo kymmeneen vuoteen syöny ku vahongossa E621.stä, minusta se on myrkky. monille aiheuttaa migreeniä, mulle valtavat vatsaoireet. välttelen tietoisesti ko ainetta. kuten makeutusaineitakin, nekin sekoittaa aineenvaihdunnan.
no?tän mäkin uskon![]()
mulla on siitä jo yli 20 vuotta eikä yhtään sairaspäivää migreenin takia
Mikä mahtaa olla?Yhdessä migreenilääkkeessä näyttää olevan eeyksviiskaksnolla
En ole nähnyt.Aivan, tuli tuosta mieleen, että muistatteko, kun Jamie Nude Oliver lanseerasi brittikouluihin tuoreruokaa valmisruokien sijaan? Opettajat kertoivat, että oppilaiden keskittymiskyky oli parantunut huimasti ruokavalion muutoksen myötä!
Riisissä onkin arseeniaLihajaloste ei ole aina kokolihaa. Eikä hiilihydraattien syöminenkään lihota, siitä on pelkällä riisillä eläviä esimerkkejä.
Tosiaan: siinä osastopotilaallakin oli joku leikkelyä leivän päälläJoskus oon ihan katellut esim.leikkele makkara paketteja ja ei sellasta meinaa löytyä mihin ei ois tuota e:tä tungettu...sitä on joka paikassa!! :kieh:
Minä olen. Oli hyväEn ole nähnyt.
Vrt makuaisti puutos koronan oire.tuo johtuu siitä et glutamaatti vahvistaa ruuan omia makuja, ja se on hyvää, söivät siis enemmän herkkua.
Kirjoitin kyllä leikkelettä.Tosiaan: siinä osastopotilaallakin oli joku leikkelyä leivän päällä![]()
Ruokatorventulehduksia???Minähän siis olen mahavaivainen: närästystä, ruokatorventulehduksia, turvotusta jne. Noita vaivoja olen kärsinyt aikuisiällä, joten elintavat ovat varmaan muuttuneet. Toisen lapsen jälkeen olen ensimmäistä kertaa lihavuuden rajoilla painoindeksin mukaan. Aikaisemmin painoindeksini on ollut 18-22.
Tietysti!Kannattanee jatkossa välttää turhia lisäaineita... ei vain painon vuoksi, vaan muutenkin oman terveyden varjelemiseksi.
Siis mitkä?niinpä ajattelin tehdä, kun tuo diettikin nyt sitte pämähti päälle kerta! vaikuttaako ne sit aivoloihinnii? luuletko et nää tyhmät jutut kans loppuis sitte?
Oireista.Tämä oli mielenkiintoinen juttu. Googlasin, mutta en löytänyt vahvistusta tiedolle, että hiivauute sisältäisi natriumglutamaattia. Aromivahvennehan se kyllä on. Osaisitko sanoa, mistä löysit tuon, että hiivauutteessa olisi natriumglutamaattia?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat