uusi sarja mielessä

Olen yhdeksän vuoden tauon jälkeen neljännen kerran äiti. Kyllä aika kultaa muistot. Tuntuu että äitinä oleminen on nyt paljon raskaampaa kuin aiemmin vaikka silloin pieniä lapsia oi 3 pienin välein. Nyt tämä yksikin tuntuu imevän kaikki mehut ja maidot :)
Yöheräämiset rasittaa ja lapsikin tuntuu olevan itkuisempi kuin aiemmat.
Ihanaa on kuitenkin seurata kuinka kehitystä tapahtuukin hurjalla vauhdilla tässä pikkuvauva vaiheessa.
Onneksi isosiskoista on apua arjen tuoksinassa.
Mielessä on kaveri tälle pikkuiselle mutta.... jaksanko?
Kertokaa jos on kokemuksia.
 
Kiva kuulla... ;)

Meillä on nyt ne kolme pientä ja pienin ikäeroin ja olen miettinyt jaksaakohan sitä sen mahdollisen naljännen kanssa enää mitään... siis JOS sellaisesta vielä haaveiltais vaikkapa 2-3v kuluttua... Saattaa olla, että tää on nyt tässä ja oma mukavuudenhalu senkun kasvaa vuosien myötä. Mutta koskaan en sano ei koskaan. :whistle:
 
Meillä vähän vastaava tilanne... Kolme lasta saatiin nuorena (-88,-91,-93) Ja sitten yli kymmenen vuoden tauko ja neljäs lapsi syntyi-04. Pian vauvakuume nousi uudestaan ja aloimme yrittämään vielä kaveria tälle "iltatähdelle". Siinä meni yli vuosi aikaa ennenku vihdoin tein plussatestin! Ja nyt tässä sitten odotellaan kesävauvaa, rv17+1 :heart: Raskausaika on kyllä rankempaa näin vanhempana mutta vauva-aika on mun mielestä mennyt nyt kypsällä iällä helpommin kun nuorempana! Itse täytän pian 38v mies on saman ikäinen.
 

Yhteistyössä