M
mie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Onko kellään tullu mitään tuohon Äiti ruudun lapsi ..5 ja isoäiti ..10?
kiikkaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Onko kellään tullu mitään tuohon Äiti ruudun lapsi ..5 ja isoäiti ..10?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Onko kellään tullu mitään tuohon Äiti ruudun lapsi ..5 ja isoäiti ..10?
kiikkaa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Onko kellään tullu mitään tuohon Äiti ruudun lapsi ..5 ja isoäiti ..10?
kiikkaa
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Onko kellään tullu mitään tuohon Äiti ruudun lapsi ..5 ja isoäiti ..10?
kiikkaa
Näköjään molemmat kiikkaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:äiti ruudusta: luonto 14 ja paino 11???
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:äiti ruudusta: luonto 14 ja paino 11???
Eiks kellään oo tota äiti -ruudun nainen 7?
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
Valmiina olis reilu 90% eli ei ihan hirveesti enää puutu.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
puuttuuko sulla säästä montako? aattelin, jos sulla ois mulle apuja..
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
Tällä hetkellä puuttuu 4
auringonpaiste ..12
ukko ..10 ja ..15
hiljaisuus ..5
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
Tällä hetkellä puuttuu 4
auringonpaiste ..12
ukko ..10 ja ..15
hiljaisuus ..5
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
Tällä hetkellä puuttuu 4
auringonpaiste ..12
ukko ..10 ja ..15
hiljaisuus ..5
Mulla on ukko 15, jos pystyt auttamaan sen 11 suoraan säästä auringonpaisteesta vasemmalle tai lumi 14...
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
Tällä hetkellä puuttuu 4
auringonpaiste ..12
ukko ..10 ja ..15
hiljaisuus ..5
Mulla on ukko 15, jos pystyt auttamaan sen 11 suoraan säästä auringonpaisteesta vasemmalle tai lumi 14...
Lumi ..4 -> Lumikuningatar
Auringonpaiste..11 -> Sateenkaari
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
Tällä hetkellä puuttuu 4
auringonpaiste ..12
ukko ..10 ja ..15
hiljaisuus ..5
Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja relaatio3:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Hetken jouduin miettiin kunnes välähti. Tattis vaan!
Tällä hetkellä puuttuu 4
auringonpaiste ..12
ukko ..10 ja ..15
hiljaisuus ..5
Lumi ..4 -> Lumikuningatar
Auringonpaiste..11 -> Sateenkaari
Ukko 15 on syötävä.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiti:syötävä ukko ei selvinny mulle vielä.. ei vaan tajua..