Miten paljon puhutte seksistä kavereiden/tuttujen kesken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Paljon on juttua, että naiset puhuvat keskenään hyvin yksityiskohtaisesti miehistään koskien seksiasioita. Onko tämä sinun tuttavapiirissäsi totta? Minulla nimittäin ei tuo mene noin. Rupesin vaan miettimään kun duunipaikalle tuli uusi työntekijä ja tuntuu, että kauheesti pitää näitä asioita paljastella.

Entäs miehet, keskusteletteko te hyvinkin yksityiskohtaisesti näistä asioista? Muuttuko asia kun ikää tulee lisää?

Oisin kysynyt tuolla seks:palstan puolella mutta kun siellä on niin hiljasta, niin päätin kysyä täällä. Ja muutenkin tää alue kaipaa muutakin keskustelua kuin politiikka ja relaatiot.

Eipä niistä asioista puhuta ulkopuolisten kanssa. Kahden ihmisen välinen asia eikä se kuulu muille. Tulee heti ajatus ihmisestä, joka puhuu paljon seksistä julkisesti, että hän on kokematon tai yksinkertainen.
Kysyin mieheltäni, joka on työskennellyt erittäin miesvaltaisella alalla, että puhuivatko he seksistä keskenään. Vastasi, että ei ja ettei miehillä ole tapana keskustella sellaisista asioista keskenään.
Ainoa työpaikka missä lihallisista iloista puhuttiin oli seurakunta, joka tuntui alkuun hieman oudolta (siveydensipulit).

Nuorempanahan sitä ei muusta puhuttukaan kuin seksistä. Siitä puhe mistä puute. Ja jos joku sitä harrasta, niin sitten puhuttiin vielä tarkemmin. Hyvin yksityiskohtaisesti vieläpä. En itse ollut pahimmasta päästä, mutta kyllähän sitä muiden mukana siihen menee mukaan.

Nykyään ei kyllä enää tuolla tavalla. Mutta sen oon huomannut, että aika ajoin tulee vastaan semmosia ihmisiä, jotka just duunissa alkaa paljastelemaan (sanallisesti) hyvin nopeesti ja vähän liikaa. Nämä yleensä naisia. Miehet varmaan pelästyneet näitä me2-meininkejä ja ovat hyvin varovaisia. Toki äijät keskenään heittää seksiläppää, mutta en usko että perkaavat esim. omia kokemuksiaan (ellei ne sitten ole jotain muinaisia).

Minulla oli kaveri, joka oli varsinainen p*nomies. Iski liukuhihnalta kauniita naisia. Kateeksi kävi.

Kirjasi aina tietokoneelle yksityiskohtaiset kuvaukset näistä naisista ja seksistä mitä harrastivat. Aika usein oli mukana kuvia, joskus jopa videoita. Yleensä kuvat/videot eivät sisältäneet seksiä, mutta esittivät sitten tyttöä joihin kuvaukset viittasivat. Mutta oli siellä ilmeisesti jotain riettaampaakin, mutta niitä ei kaveri suostunut näyttämään. Ne videot oli lukittu.

Melkein 200 naikkoista tuolle listalle pääsi. Aikomoisia ertootisa kertomuksia. SIlti aina vähän ihmetytti se, että vaikka mies oli noin montaa naista päässyt lykkimään niin kertaakaan ei ollut harrastanut an**liseksiä. Tietty tää tapahtuo joskus 90-00-luvuilla, joten se ei ollut yhtä pinnalla. Mutta kuitenkin kaikki muut (minä ml.) on sitäkin enemmän tai vähemmän harrastanut.

Luulen, että yllättävän moni mies pitää kirjaa panoistaan. Ehkäpä jotkut naisetkin. Itse en ole kyllä sitä tehnyt, mutta eipö se kirja kovin pitkä oliskaan.

Meidän kaveri/ystävä/tuttavapiireissä ei ole ollut tapana retostella tai haukkua toista puoliskoaan sänkyasioissa ikinä.

Minulla oli kaveri, joka oli varsinainen p*nomies. Iski liukuhihnalta kauniita naisia. Kateeksi kävi.

Kirjasi aina tietokoneelle yksityiskohtaiset kuvaukset näistä naisista ja seksistä mitä harrastivat. Aika usein oli mukana kuvia, joskus jopa videoita. Yleensä kuvat/videot eivät sisältäneet seksiä, mutta esittivät sitten tyttöä joihin kuvaukset viittasivat. Mutta oli siellä ilmeisesti jotain riettaampaakin, mutta niitä ei kaveri suostunut näyttämään. Ne videot oli lukittu.

Melkein 200 naikkoista tuolle listalle pääsi. Aikomoisia ertootisa kertomuksia. SIlti aina vähän ihmetytti se, että vaikka mies oli noin montaa naista päässyt lykkimään niin kertaakaan ei ollut harrastanut an**liseksiä. Tietty tää tapahtuo joskus 90-00-luvuilla, joten se ei ollut yhtä pinnalla. Mutta kuitenkin kaikki muut (minä ml.) on sitäkin enemmän tai vähemmän harrastanut.

Luulen, että yllättävän moni mies pitää kirjaa panoistaan. Ehkäpä jotkut naisetkin. Itse en ole kyllä sitä tehnyt, mutta eipö se kirja kovin pitkä oliskaan.

Eiks toi oo jo laitonta... Muuten ajattelisin, että olis provo mutta miehet on kyllä semmosia epeleitä. Ei ne vitsejä ole, että joilakin ukoilla on sängyssään viilto jokaisesta panosta etc.

Itte elin aika hurhaa sinkkuelämää joskus 20-25v. Sitä ennen olin kotikulmilla ollut siveyden sipuli (melkein). Semmosta se maalla on, maine menee heti. Mutta muutettua isommalle paikkakunnalle tuli bailattua ja pidettyä hauskaa. Ehkä viiden aikana oli 20 seksikumppania, joista 3 oli ns. panokavereita, eli pidempään sekstailtiin.

Suoraan sanoen en noiden yhden illan juttujen nimiä ees muista - toki noi panokamut aina muistaa, mutta ne olikin valikoitu.

Yhteistyössä