Joo ton ketut sit itte jo hokasinkiiAlkuperäinen kirjoittaja Taa:skotlantiin: 9+20 on rotu (rodun nimessä eräs väri), kettujen välissä on se, mitä ne molemmat on (huom. väliviiva)
mut toi rotu ei vaa aukene
Joo ton ketut sit itte jo hokasinkiiAlkuperäinen kirjoittaja Taa:skotlantiin: 9+20 on rotu (rodun nimessä eräs väri), kettujen välissä on se, mitä ne molemmat on (huom. väliviiva)
Kiits! Skottiruutukin on täynnä!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:skotlantiin: 9+20 on rotu (rodun nimessä eräs väri), kettujen välissä on se, mitä ne molemmat on (huom. väliviiva)
9 auki joidta yksi on OKAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:niimpä montako ruutua sulla on auki??Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä haparoin jossain kaukana teidän perässä ja koitan saada miehenkin kiinnostumaan pelistä josko auttas mua
jantsku lle ISO kiitos, eka ruutu on OK
Mä en tiedä siihen niitä sanoja. Sinne alkoholi-ruutuun menin muistaakseni yläkautta. Tai sitten alakautta.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten pääsen tuosta taistelulajeista vasemmalle? Showpainista 18?
Tai jos vaikka sektiolla? Mä en ole päässyt sinne vieläkään...Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en tiedä siihen niitä sanoja. Sinne alkoholi-ruutuun menin muistaakseni yläkautta. Tai sitten alakautta.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten pääsen tuosta taistelulajeista vasemmalle? Showpainista 18?
Katso Wikipediasta tms. koirarotuluettelo ja etsi sieltä skotlantiaiheisia rotuja.Alkuperäinen kirjoittaja Toimistomyyrä:mä en ole saanut yhtään noita koirarotuja....vinkkejä,pliis... :headwall:
Rostovin hirviössä on se sana jo itsessäänAlkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:mikä tosta viikinkilaivasta lähtee? entä lukkopaini tai rostovin hirviö? :ashamed:
auttakaa pliis, kun ei miul nyt sytytä yhtään, enkä noitten takia pääse uusiin ruutuihin.. :snotty:
mullakaan ei yhes vaihees millää huolinu eka vekaraa, mut sit vielä viidennen kerran kokeilin ja sehä kävi...Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Selvishä se koirakii sit! Olin kyl tota kokeillu mut ei se sillo sitä hualinu
kiits :flower:Alkuperäinen kirjoittaja v:Rostovin hirviössä on se sana jo itsessäänAlkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:mikä tosta viikinkilaivasta lähtee? entä lukkopaini tai rostovin hirviö? :ashamed:
auttakaa pliis, kun ei miul nyt sytytä yhtään, enkä noitten takia pääse uusiin ruutuihin.. :snotty:
Joo, mulla on monta kertaa käynyt niin, että huolii vaan kopsatun ja liitetyn nimen, kirjottamalla ei mene vaikka miten tarkistan oikeinkirjotuksenAlkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:mullakaan ei yhes vaihees millää huolinu eka vekaraa, mut sit vielä viidennen kerran kokeilin ja sehä kävi...Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Selvishä se koirakii sit! Olin kyl tota kokeillu mut ei se sillo sitä hualinu
Katsopa se valkoalkuinen.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Noita koirarotuja en meinaa jaksaa. Ei ole niistä juuri tuntemusta. Nytkin puuttuu ilmeisesti valkoisia rotuja.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Bondista puuttuu:
Cristopher Lee alas ...9
kuningatar ...5 ja ...9..2
bondista vasemmalle ...5...10
lupa tappaa vasemmalle ...4...9
skotlannista:
ylämaasta ylös ...9...20
kettujen välistä ..-..8
ja muista ties vaikka mitä
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja v:8 macgyver.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:No edes tv-ohjelmia? 6, 7 ja 8?
ja mulla ei taas huoli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Taa::flower:Alkuperäinen kirjoittaja v:8 macgyver.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:No edes tv-ohjelmia? 6, 7 ja 8?
På finska...Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:ja mulla ei taas huoli :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Taa::flower:Alkuperäinen kirjoittaja v:8 macgyver.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:No edes tv-ohjelmia? 6, 7 ja 8?