sama
No kiitti! =) Se englanninkielinen sanahan mulla sitten jo olikin. Nyt on eka ruutu täynnä!Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:vekara
No kiitti! =) Se englanninkielinen sanahan mulla sitten jo olikin. Nyt on eka ruutu täynnä!Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:vekara
Eikun se missä oli 9+3 tai jotain semmoista.Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:vinkkaas vähän. onko se nyt toi 5+10Alkuperäinen kirjoittaja jang:HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa::flower:Alkuperäinen kirjoittaja jang:HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
En ois varmaan ikinä tajunnu ellet ois sanonu.
Kiitos.
saman huomasin minäkin, mutta aika pian kun ensin koitin oikein kirjoitettuna kerranAlkuperäinen kirjoittaja jang:HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
Siihen tulee kirjailijan serkku - itse ainakin kokeilin sitä heti - mutta nimi on väärin kirjoitettu. Toisena oleva h-kirjain puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:Alkuperäinen kirjoittaja Taa::flower:Alkuperäinen kirjoittaja jang:HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
Kiitos.
apua
no niinpä oli, yritin kyllä jo kerran mutta ei huolinut ktsAlkuperäinen kirjoittaja hips:Siihen tulee kirjailijan serkku - itse ainakin kokeilin sitä heti - mutta nimi on väärin kirjoitettu. Toisena oleva h-kirjain puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:Alkuperäinen kirjoittaja Taa::flower:Alkuperäinen kirjoittaja jang:HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
Kiitos.
apua
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:hitto!!! mä en löydä tota karhu-ryhmä ja poliisin välissä olevaa sanaa 14 kirjainta
ja toinen toi hemmetin looney tunes jälkeen johon menee 6 6 4 7
Auttaakaa tyhymää!!!
poliisiyksikkö ja looney tunes: taas kehissäAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:hitto!!! mä en löydä tota karhu-ryhmä ja poliisin välissä olevaa sanaa 14 kirjainta
Auttaakaa tyhymää!!!
looney tunes: _tähän elokuvan nimen loppuosa_Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:hitto!!! mä en löydä tota karhu-ryhmä ja poliisin välissä olevaa sanaa 14 kirjainta
Auttaakaa tyhymää!!!
kiitti..mua ärsyttää ku en kokeillu tota elokuvaa ku se siinä pyöri koko ajan ku googletti taas kerran järjenkäyttö sallittu :/Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:poliisiyksikkö ja looney tunes: taas kehissäAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:hitto!!! mä en löydä tota karhu-ryhmä ja poliisin välissä olevaa sanaa 14 kirjainta
Auttaakaa tyhymää!!!
niimpä montako ruutua sulla on auki??Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä haparoin jossain kaukana teidän perässä ja koitan saada miehenkin kiinnostumaan pelistä josko auttas mua
jantsku lle ISO kiitos, eka ruutu on OK
ja sitä ollaa taas ohiteltuAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkoholi tyhjää täynnä. Oisko asiantuntijoita?
kamppailu-urheilusta vasemmalleAlkuperäinen kirjoittaja hips:Millä sinne alkoholiin pääsee?
tattis :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Pelottava pontso lupa tappaa 4+9: vinkkinä spy hard
kiitos tästä :flower: en olisi kyllä muuten keksinytAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Pelottava pontso lupa tappaa 4+9: vinkkinä spy hard