UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

  • Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
hips
Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
vinkkaas vähän. onko se nyt toi 5+10
Eikun se missä oli 9+3 tai jotain semmoista.
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
saman huomasin minäkin, mutta aika pian kun ensin koitin oikein kirjoitettuna kerran :D

mikä yhdistää skottiruudun miesnäyttelijän ja villieläimen?

 
hips
Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
:flower:
En ois varmaan ikinä tajunnu ellet ois sanonu.

Kiitos.

apua
Siihen tulee kirjailijan serkku - itse ainakin kokeilin sitä heti - mutta nimi on väärin kirjoitettu. Toisena oleva h-kirjain puuttuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hips:
Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
:flower:
En ois varmaan ikinä tajunnu ellet ois sanonu.

Kiitos.

apua
Siihen tulee kirjailijan serkku - itse ainakin kokeilin sitä heti - mutta nimi on väärin kirjoitettu. Toisena oleva h-kirjain puuttuu.
no niinpä oli, yritin kyllä jo kerran mutta ei huolinut kts

 
Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
hitto!!! mä en löydä tota karhu-ryhmä ja poliisin välissä olevaa sanaa 14 kirjainta
ja toinen toi hemmetin looney tunes jälkeen johon menee 6 6 4 7

Auttaakaa tyhymää!!!
:wave: :wave:
poliisiyksikkö ja looney tunes: taas kehissä
kiitti..mua ärsyttää ku en kokeillu tota elokuvaa ku se siinä pyöri koko ajan ku googletti taas kerran järjenkäyttö sallittu :/
 

Yhteistyössä