UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

  • Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Selvishä se koirakii sit! Olin kyl tota kokeillu mut ei se sillo sitä hualinu :eek:
mullakaan ei yhes vaihees millää huolinu eka vekaraa, mut sit vielä viidennen kerran kokeilin ja sehä kävi... :eek:
Joo, mulla on monta kertaa käynyt niin, että huolii vaan kopsatun ja liitetyn nimen, kirjottamalla ei mene vaikka miten tarkistan oikeinkirjotuksen ;)

Noita koirarotuja en meinaa jaksaa. Ei ole niistä juuri tuntemusta. Nytkin puuttuu ilmeisesti valkoisia rotuja.
Tässä vähän mättää jokin....mulla ei vieläkään huoli sitä skotlanti sanasta lähtevää näytelmää....ei kopioimalla eikä kirjoittamalla....:kieh:
 
meini
te joilla ei sanoja huoli ootteko varmistanut ettei ole turhia välilyöntejä alussa tai lopussa?

itselläni ei jossain aiemmassa relaatiossa huolinut sen takia kun olin copypastennut jonkun nimen wikistä niin että alkuun oli jäänyt väli
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meini:
te joilla ei sanoja huoli ootteko varmistanut ettei ole turhia välilyöntejä alussa tai lopussa?

itselläni ei jossain aiemmassa relaatiossa huolinut sen takia kun olin copypastennut jonkun nimen wikistä niin että alkuun oli jäänyt väli
KIITOS KIITOS!!!! JEE!!! Oli lopussa yksi välilyönti liikaa. :hug::flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meini:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Bondista puuttuu:

Cristopher Lee alas ...9
kuningatar ...5 ja ...9..2
bondista vasemmalle ...5...10
lupa tappaa vasemmalle ...4...9

skotlannista:
ylämaasta ylös ...9...20
kettujen välistä ..-..8

ja muista ties vaikka mitä :D

kuningatar 5 on bändi
9+2 on eräs britti(?)kuningatar
no ku miä olin tuonkii kopsannu wikistä ja liittäny sen miljoona kertaa, ny sit kokeilin laittaa sinne perään h-kirjaimen niin johan meni |O

ja toi toine... ny miä oon iha nolona :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
HUOMATKAA muuten, että James Bondin kirjailijasta lähtevä nimi on kirjoitettu väärin. Itse taistelin sen kanssa aikani, ennenkun tajusin jättää sieltä kirjaimen pois.
mä en tajuu. laitatko tähän mikä kirjain jätetään pois? ei tartte nimeä kun sen varmaan tiedän.
 

Yhteistyössä