Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Talvimamma 08-09: Sinullahan on nuori sisko! Musta tuntuu, että nuoremmat ehkä innostuu paremmin tuosta kummiudesta kuin kolmekymppiset, jotka saattaa kokea sen velvollisuutena. Jaksaa myös sitten peuhata paremmin lapsen kanssa! Mulla kun ei ole kummeja, niin minusta oli siistiä kuin kavereilla oli nuoria kummitätejä, joiden kanssa he tekivät "naisten juttuja" :)
 
Linna: Meillä on juu hiukan ikäeroa, kun äippä oli kans nuori minut saadessaan, opiskeli ammatin meidän syntymien välissä. Mun kummitäti oli kans just päässy ripiltä ku mut kastettiin, ja ollaan todella läheisiä kun ikäeroa 16v. Samainen kummitäti pyydettiin hiljattain taas kummiksi, ja suostui enemmän velvollisuudentunteesta ku puhtaasta halusta. Tosin se voi johtuu siitäki et minun jälkeen hänellä on jo kuus kummipoikaa eli tää on seitsemäs... xD
 
hei kaikki :D päätin miekin käydä sit kampaajalla, kun en ajanvaraustakaan tarttenut! tuli aikas kiva. tosisaan, hiukan kevyttä otsista, ja lisää kerroksia. pituutta ei lähtenyt kovinkaan paljoa mut on paljon paksumman oloset nyt :D
 
Tervehdys
Eilen olin lähes satavarma että se täti tulee tänään oli niin sellainen olo ja ainakin on toistaiseksi pysynyt poissa. Sitä en tiedä missä kohtaa se sitten tulee, koska ei annettu tässä kierrossa toivoa raskautua.
Mulla myös sisarukset nuoria sisko on 22v ja veli 15v. Mulla eri äiti niiden kanssa.
 
Plussarikasta perjantaita kaikille!

:hug: tippuneille ja tärppionnea uuteen kiertoon!!!! Hienoa Arabel että masis fiilikset alkaa helpottamaan :)

Täällä sitä vaan odotellaan. Vielä pitäisi viikonloppu ja ensi viikko odottaa ennen kuin pääsee piinaviikolle. Mitenkähän tän odottelun taas kestäisi. Varattiin talviloma reissun lennot eilen ja nyt koitan välillä keskittyä sen unelmointiin enkä pelkästään vauvaunelmiin. :saint:

Hei meidän lista on muuten kadonnut kokonaan kuvioista :( Että jos jollain on aikaa ja intoa niin sen voisi päivittää niin tietäisi missä vaiheessa kaikki on menossa.

Niin ja tervetuloa vaan uusille! :wave:
 
Plussatuulia!!+++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle::whistle:
(tos tul plussapuhuri jokkaiselle :D)

Linna.......................kp 66/35................................yk 3
rapu83....................kp 60/29.................................yk 5
Zande.....................kp 58/30.................................yk 2
JJ-t..........................kp 51/??..................................yk 1
PikkuMyy-82............kp 43/27-29............................yk 3
toiveilija82...............kp 40/34-42.............................yk 7
nibbler.....................kp 33/28-30.............................yk 7
miracle.....................kp 29/34...................................yk 3
Emili.........................kp 28/31-32..............................yk 5
Sirpula.....................kp 28/34-71..............................yk 9
Kuumeilija87............kp 26/n.30................................yk2
Piglet........................kp 26/27....................................yk?
kiharapää................kp 23/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 23/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 22/25...................................yk 62
miina-......................kp 20/31.................................yk 3
Diodium...................kp 18/29...................................yk 6
Enchantress............kp 18/28...................................yk 2
Veena......................kp 17/24-28.............................yk 9
Ouska.....................kp17/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 16/31...................................yk 2
hanni......................kp 15/24...................................yk?
xAnnax....................kp 14/29.................................yk 3
tiger75.....................kp 11/28.................................yk 8
LEP...........................kp 8/27-30(31).....................yk 3
Peppi1981...............kp 8/28-30............................yk.33
Kaa..........................kp 5/32.................................yk 3
arabel.....................kp 2/26.....................................yk10
Pantalaimon............kp 2/29-?.................................yk 5
Talvimamma08-09....kp1/30-31.............................yk 1
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp ?/??.......................................yk1
ElinaMaria...............kp ?/??.......................................?


Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Juli05.......................odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin

Plussanneet: :heart: :heart:

Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk3

kesk. 3,86 kiertoa
 
miracle: Ei haittaa! :D Toi 29-? on ihan sitä varten, etten yhtään tiedä millainen kierto on tulossa. Se tieto päivittyy sitten viimeistään 10.3. kun käyn ultrassa katsomassa, onko ovulaatio tapahtunut/tapahtumassa.

ON: Ihanan kivuttomat menkat! Tänäänkään ei ole tarvinnut ottaa särkylääkettä. Voi kunpa jatkuisikin näin tai no, toivon, ettei tulisikaan enää tämän jälkeen.

Olemme tänään menossa miehen kanssa elokuviin. Hirveän vaikea vaan valita, joko Sweeney Todd tai There Will Be Blood. Kummassakin on niiiiin ihanat päänäyttelijät! :D Siis miehellähän ei ole mitään sananvaltaa tässä asiassa. ;) :LOL:

Hauskaa viikonloppua kaikille! :flower:
 
mun masu on ku potkupallo.. tosin sitä se on aika usein.. eli ei mikkään oire sentäs :D hävettää vaan ku muutoin on täysin sopusuhtanen eikä mikkään laiha mut ei olleskaa läskikään vaa iha normi ni sit masu on usein iha mielettömän iso.. Siel kai sit on vaa nii paljon ilmaa tai jotain ku välil se taas ei oo nii iso.. mikä siihe vois auttaa? Ku näyttää et oisin 6 kuulla raskaana (vähintää ) ku o nii mielettömän kokonen.. siis oikeesti! kehtaa koht men missää ku luullaan pian raskaana olevaks..
 
Kaa
Heips kaikille! Ajattelin tämän kierron taustailla. Käyn siis lueskelemassa aina välillä, mutta paljon harvemmin. Pitäkää mut listalla, palaan sitten kuukauden päästä taas aktiivisemmin.

Plussatuulia!
 
täälä on taustaultu ja tätiä ei näy :headwall: uhkasin niin kovasti mennä lääkäriin, mutta vielä en ole saanut aikaseksi..eilinen päivä meni kovassa alaselkäkivuissa ja illalla huomasinkin ihan järkyttävät limat, oli siis n. 20 cm pitkää limaa..ovis...? ja kp 50 oli eilen :eek: järkevältähän se kuulostais että olis oikeestaaan jäänyt yhdet kuukautiset väliin tai jotain..voiko oviskipu/ munasolun kasvamiskipu tuntua selän puolella?? ja vaikuttaisiko siihen että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu..??

nyt taidan lukea teidän kirjoituksia..on tullut kyllä niin paljon juttua etten taida kärrylle päästä :wave:
 
Kiva kun on taas lista löytynyt ja päivitetty! Kiitokset ahkeralle Miraclelle! Ainakin Arabel muistaakseni ilmoitti että lähti uuteen kiertoon ja vanha on vielä tuossa listalla.

Muuten mulla on ihan sama juttu ton vatsan kanssa. Se tuppaa turpoon niin että näyttää kuin oisi raskaana. Eikä siinä mitään, mutta yksi nainen tuli jo töissä mua onnittelemaan raskauden johdosta kun oltiin sumppi jonossa. Kerroin kyllä että ei ole mitään onnittelun syytä :LOL:
 
miracle ja Veena: Onko teillä tutkittu laktoosi-intoleranssi? Mulla se ainakin kerää mahaan ihan hirmumäärät ilmaa. :ashamed: Lisäksi jos tulee syötyä paljon kuitupitoista tai palkokasveista tehtyä ruokaa, niin ilmavaivat ovat sen mukaiset! :D

JJ-t: Toivottavasti se täti nyt tajuaisi pysyä poissa! :kieh: Koettakaa hyödyntää nyt tuo mahdollinen ovis, niin ehkä parin viikon päästä gynellä voisi olla iloisia uutisia! :heart:

Päätettiin mennä miehen kanssa katsomaan Sweeney Todd (tai siis minä päätin ;) ). :D Uuuh, Johnny Depp odottaa... ;) :p
 
Pantalaimon, eipä tuota kyl muute koskaan ole tutkittu! Mut ku mä oon olettanu et jos se ois mulla ni sit mul kans sattuis aina masuun sen jälkee ko syön maitotuotteita ja sit tulis ripulia tms.. mut voiha se toki olla kyl lievänäkin kai.. mu isällä se on mut sillä tuleeki maha tosi kipeeks aina maitotuotteide syömise jälkee..

Mul sattuu taas tonne alavattaan vasemmalle puolelle.. aijai..tai ei ny kovasti mut jotenki oudosti. tosin kylkiäki vihloo.. :/
 

Yhteistyössä