Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

Talvimamma: Tervetuloa joukkoon! :wave:

Veena & Toiveilija: Juuh, kyllä se sen arvoista olikin! ;) :heart: Ja varsinkin ku ollaan nyt molemmat oltu niin flunssaisina sun muuta, niin jääny pupuilutki vähemmälle...kiva ku mies ite se aktiivisempi oli tuossakin, ku enhän mä muuten kilttinä tyttönä olis kesken päivän tullu pois!:saint:

Lähdemmä viikonlopuksi kummitytön perheen luo kyläilemään, joten mua ei täällä näy ku varmaan su seuraavan kerran. Mutta oikein hyvät viikonloput kaikille, plussatuulia! ;) :whistle: :wave:
 
Talvimamma, teen siis 12h opiskelutuntia yliopistolla, loput kotona, ja 20-30h osa-aikaista kevyttä toimistoduunia. Uskon et jaksan, kesällä siirryn kokopäiväiseksi. Kyseessä vakituinen paikka, jos (tai kun :D) raskaudun ja synnytän, saan oletettavasti äitiyslomaa. Ja jos en, irtisanon itseni ja jään kotiin. Sovittiin miehen kanssa, et kun lapsi syntyy hän elättää pääasiallisesti, minä hoidan ja koitan saada koulua suoritettua hieman ohella. Ei suuria tavoitteita, mutta olen hyvä itseopiskelija, eli josko sitä kuitenkin muutaman kurssin saisi ihan vain kotiopiskelulla tentittyä :) Sen näkee sitten, muutoin pitkittyy hiukan opinnot, mutta siihen olen varautunutkin.
 
Talvimamma, tervetuloa!! Ni taidat odotella pikaista tärppiä kun tuollainen nikki? =)

Ny on lyhyempi tukka, rutkastikin :) Jätettiin kummiski sen verta et ei oo niin hirmusen lyhyt et sais kii jotenkin, tehtiin pitkästä aikaa myös otsatukka! :) Sitä ku ei ole ollu sitten ala-asteen :) Kivaa vaihtelua!!

Mä aion jäädä kottiin sit jos ja kun toivot. raskaudun, eli en varmaa hommaa töitä olleskaa, riippuu ny et millo tärppäis. Koht ku valmistun ni ehk hankin työn mut sit irtisanoudun nopiaan kai koska mä aion jäädä kotiäidiks pidemmäkskin aikaa, et lapset esim 6v tms.. Miehel sen verta hyvät tulot et se mahdollista olis ja sitä mieski haluaa et sit lapset sais olla kotona :) Mut tietty katsellaan sit tilanteen mukaan ja senkin mukaan kuin ite jaksan. Miehel kummiski täysin sekalaiset työajat et suht paljo voi olla kotonakin, useita aamuja on tai sit joskus koko pvää mut välil vkon vapaitakin, vuoroi voi myös vaihdel aika sujuvasti työporukan kesken :) Et sinällään tosi kiva työ!
 
Moikka kaikille!!!! =) Onkos kellekkään nyt tullu plussia?????
Mul olis nyt menos kp 57...huhhhuuh... kyl tulee tooooosi pitkä kierto...
Nyt on kauhee flunssane olo, voimat pois, päätä särkee ja ällöttävä olo koko ajan... meinasin jo men oksentaakki mut en sit menny... Taidan ol tulos kipeeks :snotty:
Tietyst toivon aina et tää olis sittekki niit raskausoireit mut enpä usko...
Oon tänää ja eilen käyny vessas koko ajan... tuntuu ku jois koko ajan jotai ja tulis läpi mut ku en oo juonu mitää normaalii enempää....

Ens viikol olis sit se gyne ni sais vähän selvyyt ja apui tähän yrittämiseen... ollaan kyl nyt lähiaikoin pupuiltu aika paljon et voihan tietyst olla et on hedelmöittyny myöhemmin...
Nyt lopetan tän enkä ajattele et jospa olis raskaana tai jotain ku se ei kuiteskaa ole totta..

Ajattelin ny varmaa aamust testat viel ja sit en testaa enää ennen gynee... tiedän et nega sielt tulee mut saampaha taas lisää varmistusta... tekis kyl mieli testata jo tänää mut oon viimeks kuudelt käyny vessas et ei oo vast ku 3 tuntii ollu rakos...

huhhuhh tulipas pitkä :) nyt lopetan =)
 
tiger75
Iltamoi!

Olipa hauskaa lukea keskustelua, paljon tapahtunut viikon aikana! Tää kierron alkupuoli menee aina näin enemmän taustaillen.. Työt imaisivat taas mukaansa enkä ole ehtinyt edes vilkaisemaan sivuja viikkoon. Töissä en viitsi sivustolle hypätä, ei vältsi esimies innostuisi, jos tietäis mitä suunnitteilla :)

:heart: Onnea kaikille plussanneille, tuota me kaikki odotetaan! Jouluksi vauva tai masu on hyvä tavoite =)

:hug: tädin yllättäneille, innokasta peittojen heiluttamista itse kullekin ovista bongaavalle...

kuulumisiin taas
 
Ja uuteen kiertoon panssarit viritettynä lähtee arabel.. elikkäs kp.1/26 ja yk10 (tästä kierrosta otetaan se napakymppi sit kanssa!) =) mieli on iloinen, eilen oli vähän kamalampi olla.. mutta ei auta itku markkinoilla, elämä on..
 
onnea uuteen kiertoon arabel! Nyt plussataan! Ja iloinenha voit olla siitä et sul on lyhyt kierto niin ei tarvi nii kauan aina tylsistyä alkupäivien kans eikä lopussa sit piinailla :D tosin toivot. luteaalivaihe ei ois liian lyhyt. Mut tsemppiä!! :hug:

ja muuten, mitä sitä aina surkuttelemaan tädistä, parempi vain unohtaa koko täti ja toivotel parempaa onnee taas ens kerral, positiivinen ajattelu jos auttais! =)
 
Kiitos miracle! :hug:

Joo, mä bongailin säännöllisesti ovista aikasemmin ja aina se oli melkeempä poikkeuksetta kp12-13. Ja nyt lopetin sen oviksen metsästyksen kun mulle selvis et ainakin tikkujen mukaan ovis tapahtuu. Se nappaa kun sen on tarkotettu nappaavan. =)

Plussatuulia kaikille!

..ja hyvää yötä.. :wave:
 
eihän ne testit kerro kuin ajankohdan milloin ovis vois tapahtua mut ei kerro siit et irtoaako munasolu vai ei.. senkin vuoks oon huomannu et ne on turhia ja turhaa rahastusta.. joten ite en ainaskaa niit ennee käytä. Mut onha siit hyötyyki et tietää milloin mahollisesti tapahtuu jos tapahtuis :)
 
heips kaikille!

Mie taidan haikein mielin siirtyä tuonne plussalaisten puolelle, ikävä tulee tätä yhteisöä ja tietty teitä :flower: Mutta kohtahan te tuutte jo perässä kaikki.

Kovasti plussatuulia puhaltelen kaikille! :whistle: :whistle: :whistle:

Pitää käydä aina välillä lukemassa täällä teidän kuulumisia :)
:wave:
 
Enchantress, hyvältä kuulostaa, mut onhan se silti raskasta yhdistää koulu ja työnteko... tai ainaki mä olin välil aivan kuitti. henk koht. tarviin paljon aikaa vaan olla et jaksan, ja se aika oli tosi kortil :/ sillon oli mukavaa ku oli vaan jompaakumpaa. :D mutta toivotan sulle jaksamisia!!

miracle, kiitos :) voi olla et joutuu nikkii muuttaa matkan varrel, mut positiivisin mielin lähden liikkeelle. parasta olis, et vauva syntyis kesän 2009 aikana/jälkeen, ni pikkusiskoni pääsisi kummiksi ja sais käydä kunnollisen rippileirin, hällä se edessä sillon... ettei tarvi pakottaa hiihtolomariparia käymään ;D mutta pienokainen on tervetullut ihan koska vaan haluaapi tulla.
 

Yhteistyössä