Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Pahoittelut Veenalle. Tsemppiä vaan seuraavaan kiertoon. :)

Huh, tein äsken jalkahoidon ja käsissä tuoksuu niin voimakkaasti noi kylpykuulat. :x

Niin tai sellanen olis hyvä että heti ku on ollu puuhissa miehen kanssa niin seuraavana päivänä vois jo testata! :D

Pahoittelut Veena :hug:

Huh, kyllä nyt on niin ähkyolo kaikesta syömisestä, että ei mitään oikein jaksa tehrä, ja suklaarasioita tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista.

Tuntuu että on hirveän pitkä aika siihen kun saa taas alkaa jännäämään, ei millään malttais odottaa.
Mies kyllä jaksaa odottaa, se vaan sanoo että se tärppää kun on sen aika. Voi kun mäkin olisin noin kärsivällinen tämän asian suhteen. :whistle:

Jouluja kaikille=)
Tänään aamulla kun heräsin ni oli nännit tosi kipeet... mul ei koskaan oo edes menkkojen aikaan ollut... vähän outoo.. eiks raskautuminen voi olla silti mahdollista vaik kp on nyt 107? ajattelin alkuvuodesta heti soitella gynelle... olisha se plussa ollu paras joululahja mut en oo enää kuukauteen testannu lainkaan ku en kuitenkaan oo raskaana...

No niin nyt alkaisi pikku hiljaa joulu riittämään taas vuodeksi eteenpäin. Rakastan joulua mutten jaksa sitä kuin viikon :D

Veenalle pahoittelut ikävästä tädistä!

Nibblerille tsemppiä piinailuun, itsekkin ajattelin testailla maanantaina. Jännäillään yhdessä :D

).( Elikkäs tällä hetkellä on ihmeelliisiä vihlasuja ja pistoja kohdun reunoille/munasaarjoihin. Itsessään tuo ei ole mitenkään kummallista se esiintyy joka kierrossa heti oviksen jälkeen ja jatkuu kunnes menkat alkaa. Täytyy tulla tänne ihmetteleemään, mulla taitaa olla joku kumma hermojuttu :eek: yhtäkkiä kämmenet/ jalkapohjat puutuu ja rupee pistelee :p :/ tosi häijyn tuntusta, asento ei voi olla syy näihin puutumisiin. Tätä juttua on nyt äimistelty 3 päivää... Huolestuttaa että mikä hitto tällästä tekee. Muuten olo on ihan normaali ja tyyni vaikka piina viikkoa eletään. Olen sisäisesti hyvin vakuuttunut siitä ettei meille vielä vauvaa ole tulossa joten mitä tässä hepuloimaan. Olenko mä ihan tyhmä kun uskon siihen että "kyllä sen sitten tietää" ? Olen omasta mielestä hyvin intuitiivinen ja luotan aina siihen sisäiseen ääneen, se sanoo ettei ole tärpännyt :| Toisaalta en osaa asiaa vielä milläänlailla harmistella, kokisin olevan yli etuoikeutettu jos ensimmäisestä yrityksestä tärppäisi. Olemme asennoituneet että tässä saattaa kestää vielä pitkäänkin... Toisaalta kyllä mielessä on käyny että jos plussa tulee niin olen varmasti hyvin järkyttynyt :LOL: noh se selviää tosiaan uutenavuotena. Mutta mutta annetaas muillekin tilaa ja poistutaan tilittelemästä

Terkuin kaikille
Koiruus kp 21/29 (kierron avioitu pituus 27)

jouluista iltaa!

nyt se sit on ohi, joulu siis..
en oo kerenny ees aatteleen lastentekoa ku on ollu niin paljo muuta tohinaa mut nyt se loppu taas toviks.
ihanaa ku voi keskittyä ja odotella kevättä :D

kiertokin on jo pitkällä. toivottavasti ovis ei oo jo ollu ku ei me olla keretty sekstailee :LOL:

noh. ainahan tulee uus kierto .

:hug: veenalle

Kaa
Joulu on täälläkin melkein vietetty, huomenna vielä tapaninpäivän aterialle vanhempien luo. Sitten arkeen.

Mukava joulu oli, viiniä ja siideriä tuli juotua, ei onneksi kuitenkaan liian runsaasti. Joten jos ihme on tapahtunut ( :D ), niin tuosta alkoholimäärästä ei ole vaaraa näin alussa. Tammikuun toisella viikolla sitten ollaan viisaampia.

Koiramamma, tuo sisäinen ääni on sitten kumma juttu. Itse (silloin raskautuessani) ääneen toitotin koko ajan itselleni, että en ole missään tapauksessa raskaana. Mutta sisimmässä olin ihan varma, että vaavi on tulossa. Ei sitä vaan halunnut ääneen sanoa. Eli itseään kannattaa kuunnella. =)

mulla taasen välil sisäine ääni o ollu täysin varma et oon raskaana mut sit ny ko oireet o aika lail kadonnu (paitti lämmöt pysyy 37 paikkeilla ja ajoittaista nippailua mahasta mut sekin on vähentyny tosi paljon siitä mitä jokin aika sit oli) ja testit näyttää negaa ni ei oikeen jaksa ennää uskoa vaiks onkin vasta kp 30 ja pillereide kans kierto oli 29 mut viimeks oli 15 koska jätin pillerit pois kesken liuskan, ehdin syödä siis sen vkon sitä liuskaa ja sit menkat tuli n. vkon pääst pillereide lopetuksest.. eli sinällään ei edes tiedä kuinka pitkä kiertokaan olis..

Lohtu :hug: kaikille tippuneille.

Täällä ollaan jo appivanhempien luona. Joulu meni mukavasti, tosin äitini oli eilen kauheassa vatsataudissa, eikä pystynyt syömään tai tekemään mitään. :( Olin ollut hurjan kiltti ja sain paljon ihania lahjoja. :D

koiramamma: Toki kannattaa luottaa omiin tuntemuksiin. Mutta pidä silti pieni toivonkipinä, jooko? :heart:

ON: Eipä mitään erikoista. Ylihuomenna ajattelin aloittaa oviksen tikutuksen. Alkukierron päivät on aika tylsiä...

Moikka!
Nyt on toivoa täynnä tähän kiertoon, ensi viikon alussa pääsee testaamaan jos alkaa testit polteilla näpeissä. Ovis löytyi tosi hyvin kp 13 babyplus.fi:n ovistesteillä ja kuten monelle on viime aikana käynyt vahva ovisplussa on ollut ainakin askeleen lähempänä omaa vauvelia:) joten jännittää jo, onneksi tilasin myös raskaustestejä, niin voin tarpeen tullen käyttää niitäkin:)
Ihanaa joulua kaikille! Oma joulu on mennyt miehen vanhempien ja äitini kanssa aika tiiviisti, mutta huomenna tulee todennäköisesti pieni kummityttäreni kylään, joten aivan ihanaa:)

Kaa
Voisiko sanoa vaikka jippii! Menkat taitavat alkaa tänään tai huomenna, kivut ovat sen oloiset kuin vuosia sitten. Mahaan ja selkään koskee, olo on aika tuskainen. Kirkasta vuotoa tuli paperiin aamulla vessassa käydessä. Mutta ei tartte vielä päivitellä listaa mun osalta, ilmoittelen sitten kun menkat "kunnolla" alkaa. On tää vaan ihmeellistä. Lääkäri kertoi oviksen olleen viime keskiviikkona... ??? Ja nyt olisi jo sitten menkat. Kroppa taitaa olla ihan pimpelipom :) Seuraillaan...

miina-, mullaha oli vaiks mitä aiemmin.. nyt vain lämmöt koholla, nippailua mahasta välillä ja vihlasuja selästä sekä runsasta valkovuotoa.. tänää oli nenäki aamul tukos. Rinnois ei kyl tunnu mitään ja kn alhaal eikä mitenkää erikoisen kova ni siks aattelen et en ois raskaana.. mut välil tulee iha olo et oisin mut sit testit negaa ni sit tuntuu et ei.. aiemmin toi mahannippailu oli kovempaa. Nii ja vessas täytyy käydä välil useemmin ni tuntuu et oisko sekin sit oire.. mut välil taas ei :D ja ovistestei tehny kolme, iha lähipvinä siis ja kaks ollu negaa ja tänää tuli semmone mist erotin testiviivankin.. et en sit tiedä...

Varovainen onnittelu Tiniille :flower: :heart: :D Eihän siihen testiin mitään haamua tulis tyhjästä! Paijatkaa vaan masua, mä luulen että kohta siinä on paljon paijattavaa :LOL: Milloin ajattelit seuraavan kerran testaila?

Miina! HUHUUU.. tulehan nyt kertomaan ja vähän äkkiä ne sun tulokset, täällä kanssa ihmiset on jännityksen partaalla! Täytyy hepuloida muiden puolesta kun tässä omassa ei tunnu olevan hepuloinniksi :)

Pikkumyylle :hug: tättärän kurjimuksesta!

Kaalle ONNEA yritykseen! :flower: tuossa vielä kukkiakin kaupan päälle :D

Haavekuvalle tsemppiä testeihin myös! Mä olen taas ihan idiootti mutta meni hieman ohi että testailetko ovista vai raskautta? :LOL: aamulla ei ole aivot ihan terävimmillään! Kaikesta huolimatta kasa päin lykkyä!

).( Täällä edelleen porkutellaan niin kuin ennenkin. Koko ajan nippailee mahaa ja se lähinnä ärsyttää. Ei oo edelleenkään sellaista raskausoloa ja sen takia odotukset on aika pakkasen puolella. Tosin pientä toivoa maanantaille antaa se että enhän mä ole ikinä ollut raskaana joten mistä sen tunteen sitten tietää :LOL: joo.. aika tyhmä olen! Eilen alkoi viikon vapaat ja niistä nautin täysin rinnoin. Ei oikein tuolla työelässä ota tuulta alleen mun jutut, näin viime yönä kauheen painajaisenkin töistä...

Oikein ihanaa tortai päivää tytöt, yrittäkää kestää vaikka monelle se merkitsi töihin menoa! Tsemppi :hug: kaikille työn raskaan raatajille!

Koiruus kp 23/29 (oletus kp 23/27)

P.S Älkää antako mun lukihäiriön haitata "lukunautintoanne", yritän korjailla näitä kirjotus virheitä parhaani mukaan!

Yhteistyössä