Varovainen onnittelu
Tiniille :flower: :heart:
Eihän siihen testiin mitään haamua tulis tyhjästä! Paijatkaa vaan masua, mä luulen että kohta siinä on paljon paijattavaa
Milloin ajattelit seuraavan kerran testaila?
Miina! HUHUUU.. tulehan nyt kertomaan ja vähän äkkiä ne sun tulokset, täällä kanssa ihmiset on jännityksen partaalla! Täytyy hepuloida muiden puolesta kun tässä omassa ei tunnu olevan hepuloinniksi
Pikkumyylle :hug: tättärän kurjimuksesta!
Kaalle ONNEA yritykseen! :flower: tuossa vielä kukkiakin kaupan päälle
Haavekuvalle tsemppiä testeihin myös! Mä olen taas ihan idiootti mutta meni hieman ohi että testailetko ovista vai raskautta?
aamulla ei ole aivot ihan terävimmillään! Kaikesta huolimatta kasa päin lykkyä!
).( Täällä edelleen porkutellaan niin kuin ennenkin. Koko ajan nippailee mahaa ja se lähinnä ärsyttää. Ei oo edelleenkään sellaista raskausoloa ja sen takia odotukset on aika pakkasen puolella. Tosin pientä toivoa maanantaille antaa se että enhän mä ole ikinä ollut raskaana joten mistä sen tunteen sitten tietää
joo.. aika tyhmä olen! Eilen alkoi viikon vapaat ja niistä nautin täysin rinnoin. Ei oikein tuolla työelässä ota tuulta alleen mun jutut, näin viime yönä kauheen painajaisenkin töistä...
Oikein ihanaa tortai päivää tytöt, yrittäkää kestää vaikka monelle se merkitsi töihin menoa! Tsemppi :hug: kaikille työn raskaan raatajille!
Koiruus kp 23/29 (oletus kp 23/27)
P.S Älkää antako mun lukihäiriön haitata "lukunautintoanne", yritän korjailla näitä kirjotus virheitä parhaani mukaan!