enhän mä osannu pysyä poissa täältä.
nyt on käyny niin että mies haluis että me pidetään vähän taukoa näistä yrityksistä. ei osannu selittää asiaa sen kummemminen, mutta varmasti stressi noista kahesta kämpästä ja muutenkin tilin menoa miinukselle joulukuun aikana on saanu miehen vähän toisiin ajatuksiin.
en sitte tiiä...
oon aika rikki, mutta oikeessahan tuo on. olishan meillä siltiki 9 kk aikaa saada toinen kämppä myydyks ja ekonomia hyvälle tasolle, mutta uskaltaisko ottaa riskiä sitä en tiiä. mutta mä haluan silti olla listoilla mukana, eli ei saa poistaa
se mikä tästä tilanteesta tekee erityisen hauskan on se että täällä oireillaan taas niin maan perk...leesti.
eilen KN oli kova ja ylhäällä. muistelisin aijemmin kirjoitelleen samoihin aikoihin suurin piirtein että se oli "läski" pehmee ja alhaalla. asiaa seurataan. lisäksi lämmöt on yhä koholla, mutta kuten sanottu siihen ei voi oikein luottaa kumminkaan.
oksettavaa oloa ja nenä tukossa. runsasta päänsärkyä.
ois jotenki niin tyypillistä jos nyt oisin raskaana ku mies niskuroi vauvaasioissa :kieh: :headwall:
nyt mä aijon lukee mitä te ootte kirjotellu. näin että siellä on haamuiltu! onnea tiini! :flower: :heart: