Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Hei aloin miettimään, että jos mun kierto on 25 päivää nyt. Ni miten se voi olla jo mun viimeset menkat alko 8.päivä joulukuuta? eikö mulla pitäis olla nyt kp 20/24-25?? en ymmärrä mitenköhän toi on laskettu...vai onkohan se sen takia ku söin pillereitä ni vuosin kokoajan ni oon vaa heittäny huulesta ton menkkojen alkamispäivän laskuriin??

tinii:lle varovaiset onnittelut! :hug: :heart: :flower:

miina: En kyllä osaa auttaa tuossa kiertopäiväjutussa. Vaikeeta varmaan on olla ihan varma mikä kp on menossa, kun sulla oli niitä vuotoja niin tiheään. Peukutan sulle silti kovasti plussaa! :heart: :D

ON: Ei mitään uutta. Tänään pitäisi alkaa tikuttaa ovista. Jänskää, olisi mukava saada edes johonkin testiin kaksi viivaa. :D

Miina jos sun menkat on alkanut 8. päivä niin nyt on kp 20 menossa... Eli jos sulla on 25 päivää kierto niin menkat tulee 1.1.08 (niinkuin mullakin) jos on tullakseen. Noista merkinnöistä on hieman vaikea sanoa :D

Pantalaimonille onnea tikkuiluun!!

Torstai 27.12.2007

Santtulii.........kp 112/28...............yk1
Zande.............kp 111/30..................yk 1
Elppu..................kp 53/30................yk 6
minttulii86............kp 40/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 35/35...............yk 2
Haavekuva...........kp 32/15-29............yk 1
cora85.................kp 31/25-50.............yk 1
Tinii......................kp 30/20-35................yk n. vuosi
Sarah85..............kp 30/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 29/28-30............yk 30
miina-...................kp 25/24-25................yk 1
Nibbler................kp 24/30.................yk 4
rina82.................kp 23/30..................yk 30
Novelle78.............kp 23/27-28............yk 13
rapu83................kp 23/39?................yk 4
koiramamma........kp 23/29 .................yk 1
Sirpula................kp 17/34-71...........yk 7
MemmuLiina.........kp 14/28.................yk 2
narcisscus............kp 13/20-28..............yk 1
Diodium............... kp 13/30..............yk 4
Pantalaimon........kp 12/29?...............yk 3
memmy...............kp 8/28.................yk 2
Jouskari-82..........kp 6/27...............yk 5
Veena.................kp 3/24-28............yk 7
PikkuMyy-82........kp 2/29-40................yk 2
Kaa......................kp 2/32.................yk 1
JJ-t...........................kp??/??..............yk1

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Juli05...................... odotamme paluuta
Emppa.................... odotamme paluuta

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ................yk ?
Fairytale84...........yk 4

kesk. 2.84

Otin oikeuden omiin käsiin ja sörkin tämän listan tähän. Jos nyt mössin niin tirvaskaahan ja kunnolla. Onko täällä muuten joku jonka homma tämä listan laitto on vai saako räpeltää kuka vaan :D ?

Miina mites noi sun kp laitetaan?

Elikkäs pistä juu sinne kp:t 20/24-25.
Testasin äsken negan herkällä. :( Mutta tosiaan ku tajusin että eihän noi kp:t oikee natsaa..pakko se on olla noin.. Seuraavaks aattelin testaa ehkä lauantaina tai sunnuntaina. :)

eli mä testailen raskautta mut ovistestillähän jotkut sanoo kans et näkis.. tosin ei aina.. mut r-testi oli nega ni kai mu ny pitäs vaa takoo päähän et en oo raskaana vaiks oireet kuinka väittäis muuta.. aamulämpö taas 37,16 (emättimestä ) et ootellaa ny sit sitä tätiä saapuvaksi:p

oli pillerit juu aiemmin ja sit jätettii kesken liuskan pois ja menkat tuli sit vko pääst siit ko jätettii pilleritki.. mut ko lämmöt o ollu koholla jo pari vkoo et tuskimpa mä raskaana oon. Ku eikös lämmöt nouse vain jos on ovuloinu? Tulis se täti ni pääsis yrittää seuraavas kierros :)

Kiitos kovasti onnitteluista!!! :flower:

Täällä on kyllä haamun lisäksi ihan selviä oireita :)
Nippailua, kuvotusta, heikotusta, nälkää muttei ruokamaistu ja eilen huomasin jo hieman rintojen arkuutta..

Töiden jälkeen hakemaan uutta testiä ja seuraavana toiveissa kunnon tukeva plussa joka tällä kertaa pysyy matkassa syliin asti :heart:

haavekuva ja muut piinailijat plussatuulia teidän suuntaan :heart:

enhän mä osannu pysyä poissa täältä.
nyt on käyny niin että mies haluis että me pidetään vähän taukoa näistä yrityksistä. ei osannu selittää asiaa sen kummemminen, mutta varmasti stressi noista kahesta kämpästä ja muutenkin tilin menoa miinukselle joulukuun aikana on saanu miehen vähän toisiin ajatuksiin.
en sitte tiiä...

oon aika rikki, mutta oikeessahan tuo on. olishan meillä siltiki 9 kk aikaa saada toinen kämppä myydyks ja ekonomia hyvälle tasolle, mutta uskaltaisko ottaa riskiä sitä en tiiä. mutta mä haluan silti olla listoilla mukana, eli ei saa poistaa :)

se mikä tästä tilanteesta tekee erityisen hauskan on se että täällä oireillaan taas niin maan perk...leesti.
eilen KN oli kova ja ylhäällä. muistelisin aijemmin kirjoitelleen samoihin aikoihin suurin piirtein että se oli "läski" pehmee ja alhaalla. asiaa seurataan. lisäksi lämmöt on yhä koholla, mutta kuten sanottu siihen ei voi oikein luottaa kumminkaan.
oksettavaa oloa ja nenä tukossa. runsasta päänsärkyä.

ois jotenki niin tyypillistä jos nyt oisin raskaana ku mies niskuroi vauvaasioissa :kieh: :headwall:
nyt mä aijon lukee mitä te ootte kirjotellu. näin että siellä on haamuiltu! onnea tiini! :flower: :heart:

koiramamma Jos vielä listaa päivittelet niin minut voi ottaa plussanneista pois ja palaan tänne kuumeilemaan!! Oon nyt pari viikkoa ehtinyt kuumeilemaan uudelleen eesikoista: km kolme viikkoa sitten :'(

Joten mulle voi laittaa kp ?? ja alotetaan nyt yrityskerrat alusta, vaikka sitä on heinäkuusta asti yritetty...mutta mulle siis yk 1. kiitos jos jaksat muuttaa :saint:

olettekos kuumeilijat miettineet minkälaiset vaunut haluaisitte?? Ite kattelen aika usein netistä erilaisia vaunuja ja pengon kaikki mahdolliset kuvat ym.. Noi Gessleinit ja Emmaljungat vaikuttaa kivoilta..ja paljon on hyvää palautetta niistä. =) Mietiskelin vaan, että pitääkö olla hirveän pitkä ihminen työntäessään noita Gessleinin vaunuja, ku näyttää että se työntöaisa on kauhean pitkä ja korkea... :whistle:

mä en oo kyl iha noin pitkälle kuumeilussani menny :D :D oon vaa kahtellu huuto.netistä eri vaihtoehtoja ja hintaluokkia eli missä hinnoissa pyöritään koska itse ostan kyl käytettynä, ei oo mitää järkee ostaa uusia jos saa esim uudenveroiset puolta halvemmallakin. Ja miksi maksaa merkistä päättömiä hintoja..ei pysty käsittään.. mut tottakai jos rahaa on millä mällätä ni mikä jotti mut ite oon tottunu niin vähään et en osais ees ostaa mitää kaheksansadan vaunuja tms..

Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
jompi kumpi :D
vai oisko nää niitä asioita parisuhteessa joissa miehen mielipidettä EI kysytä? ;)
Juuh, tää on niitä asioita parisuhteessa, jossa toisen mielipidettä PITÄÄ kysyä... =) Jutustelkaa ja tehkää asiat yhteisymmärryksessä, niin ei ainakaan tule turhia erimielisyyksiä. Ja kyllähän meidän pitää noita miehiä muutenkin ajatella, kuin että "ole valmis kun tulen töistä, väsymys ei ole tekosyy!" -periaatteella! :D

Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
olettekos kuumeilijat miettineet minkälaiset vaunut haluaisitte?? Ite kattelen aika usein netistä erilaisia vaunuja ja pengon kaikki mahdolliset kuvat ym.. Noi Gessleinit ja Emmaljungat vaikuttaa kivoilta..ja paljon on hyvää palautetta niistä. =) Mietiskelin vaan, että pitääkö olla hirveän pitkä ihminen työntäessään noita Gessleinin vaunuja, ku näyttää että se työntöaisa on kauhean pitkä ja korkea... :whistle:

Ekalla yrityskerralla "erehdyin" katselemaan noita vaunuja, pinnasänkyjä, turvaistuimia... nyt ei ole ollut mielessäkään. Katselen sitten kun vaavi on massussa päässyt tiukkojen aikojen (yli 16 viikkoa) yli. Mutta sitten teen niin sitäkin innokkaammin! :D

Kaa
Kun raskaus on edennyt yli 13 viikon, on jo suht turvallista. Mutta veritesti kehityspoikkeamien varalta tehdään viikoilla 15-16, joten sen tulosten jälkeen osaan olla sitten jo hieman turvallisemmalla mielellä. Siitä tuo 16 rvkoa. =)

no piti sanomani että asiat toivottavasti meillä kotona suttaantuu kuhan edes saisin miehen ylipuhuttua laittamaan tuota kämpäänsä vuokralle. muttaku ei :headwall:

joo meillä tulee olemaan rattaat veljen peruja ja merkistä ei tietookaan. liilat ne on :D ja matkarattaat on siniset ja siinä on nallenkuvia. muuta en tiiä.

meillä tulee olemaan melkeen kaikki semmosta perittyä kamaa. niin paljon ainakinku mahdollista ja tämä ei pelkästä ekonomisesta tai ekologisesta syystä mut mun mielestä se on kaikille kannattavaa jos mä vaan otan ne mitä jo on.

tai siis oon nuukiainen :saint:

Yhteistyössä