Uusi pino.Esikoista yrittäviä

moikka!
tylsää alkukiertoa elelen. ovis ois näillä näkymin vasta kp 30 :eek:
galluppiin: joskus puuhaillaan vaan kerrab viikossa, toisinaan joka päivä. riippuu ihan työvuoroista ja haluista.
palaillaan taas :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja cora85:
Eilen tein tyhmänä negan. Tosi yllättävää..
Koiramamma: mulla kierto on tosi epätasainen. Voi olla kolmesta viikosta kuuteen viikkoon. Viime kierto oli vähän päälle kolme viikkoa, siksi ajattelin testata...
Pikku myy: jos testi on neg., voit mun mielestä juoda ihan rauhassa. Ei nyt tiet. mitään örveleitä, vaan hillitysti :D Mun kummatkin siskot on alkuraskauksissa juoneet aikamoiset tuiterit, tietämättä tietenkään raskauksistaan. Lapset ovat täysin tervein syntyneet.
Nibbler: mä en välillä erota, mitkä kivut johtuu ovulaatiosta ja mitkä suoliston möyrinnöistä. Mulla menee helposti ilmaa liikaa suoleen, mikä aiheuttaa nipistelyä ja kipua, ja usein myös vatsa on kuin ilmapallo. Tiet. voi johtua myös kohdun kasvamisesta.
Juuh.. tänään lyhyt päivä töitä ja sen jälkeen työkavereiden kanssa syömään ja juomaan. On taas selittelemistä, että miksi en juo. Laitan varmaan juuri olleen vatsataudin piikkiin. Mutta aina on ihanaa mennä tyttöporukalla ulos :)
Yhtä asiaa olen miettinyt, voiko olla raskausoire, kun on vatsa koko ajan löysällä (anteeksi kuvaus)? Yleensä mulla päinvastaisia ongelmia. Kiva myydä kalliita lasten vaatteita, kun joutuu kesken asiakaspalvelutilanteiden juosta vessaan. Olihan mulla viime vkolla vatsatauti, mutta en nyt uskoisi sen melkein 2 vkoa kestävän.
Ja gallupkysymys, ehkä vähän intiimi, mutta kuinkas monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? :D
ei noin saa sanoo :LOL: :LOL:

totta se on että ne on vaikee erottaa toisistaan.
mut tuo oli jotain ennentuntematonta. se tuntu ku ois pidätelly monta tuntia putkeen, mut ei silti ollu vessahätä. kävin sitä kyllä kokeilemassa mut ei helpottanu.
nyt just ei oo mitään tuntemuksia. vähän aika sitten oli niinku ois ollu menkat tulossa. nyki tossa vasemmalla puolella saman tapaisesti mut nyt sekään ei tunnu.
luultavasti kyllä ovis, mut taitaa jäädä greippimehut jos ne noin kauheelle tuntuu oviksetkin :)
*kauhulla odottelee millaset menkkakivut tulee*

niin ja seksiä harrastetaan sillon ku jaksaa. mut keskimäärin joka toinen päivä.

Ei mua välttämättä tarvi tuohon listaan laittaa. Taustalla saurailen teitin jännäilyjä :) ja plussatuulia puhaltelen +++ :whistle: Kunhan pääsee asettumaan uuteen työpaikkaan niin jos sit menis lekuriin tosta menkkakierrosta jutskailee ja alottelis sitten kunnon yrityksen, kun vaan malttais... :headwall: Ehkäisyä ei kylläkään käytetä, sillon ku mies roiskas pillerit roskiin niin päätin ettei niitä enää käyttöön kyllä oteta :D Mut kun ei oo menkkoja kuulunu 3 kk niin tarvii varmaan läähärin apuja että kierto normalisoituu ja niin paremmat mahkut tulla raskaaksi.. Mutta saas nyt nähdä miten malttaa mielensä ainakin vähäksi aikaa keskittyä työntekoon..

Mulla heittelee kyllä nuo kp:t ihan häränpyllyä tuolla listoilla, sillä mulla on tänään kp 10. Viitsiskö joku päivittää...? Kiitän! :saint:

*Muoks: Ja :hug: memmylle tädistä! Se ryökäle.. :kieh:

memmylle lohtuhalit tädin tulemisesta. :hug:

alkoholista: Olen kyllä ottanut, mutta vain kierron alussa. Oviksen jälkeen olen pyrkinyt olemaan ilman ja toistaiseksi kaikki opiskelijariennot ym. on sopivasti ajoittuneet aina alkukiertoon. :D Tosin viime kierto kun oli yli 70 päivää, niin otin kyllä sitten ihan huoletta, kun monta negaa oli takana, enkä varmasti ollut raskaana. Huolehdin myös kauheasti, että mitä selitän, mutta isälleni ainakin meni juttu lääkekuurista ihan todesta. :LOL:

coralle: Pahoittelut negasta. :hug:

Mulla ei ainakaan ole kivut pahentuneet greippimehusta. Itseasiassa taisi se täti sittenkin pakata kamansa ja lähteä. Yllättävän lyhyiksi jäi siis nämä menkat, vaikka kierto olikin tosi pitkä. Noh, ehkä se limakalvo ei paksuuntunut sen enempään, kun ei hormonitkaan toimineet.

Ihanaa, viimeinenkin tentti ohi! =) Tänään sitten pitää vielä leipoa ja tehdä perunalaatikko valmiiksi pakkaseen. Vien sen sitten mukanani äidin luo.

ite en alkoholista innostu muutenkaan ni en juuri juo. ja jos juon ni sillonki vaa yhen siiderin tms :)

Mul aamulämmöt edellee vähä koholla, mahasta nippailee ja erittäin herkät testit näyttää negaa. Mut sitä se on ku ei edes kierron pituutta tiedä ni ei tiedä millo raskaus vois edes näkyä.. mut jospa se on se täti sielt tulossa..

Kiitos kaikille :hug:
Pitää vaan odotella ja aloittaa "hommailu" uudestaan, niin jospa jo ensi kuussa olisi plussa tiedossa!

Galluppiin, Meillä peitto heiluu suunnilleen joka toinen päivä. Joskus tosin saattaa mennä useampikin päivä että on ihan hiljaista sillä puolella. :whistle:

Cora pahoittelut negasta. :hug:

Nyt pitää vaan kaivaa jostain takaisin se joulumieli ja viettää hauska joulu!

Moikka taas pitkästä aikaa... mul nyt menos kp 105/30 ja kp 1... tää on niin turhauttavaa kun menkkoja ei kuulu ja haluis taas yrittää.... soitin gynelle ja ne sano et terot saa vastsit ku on vuoden yritystä ollut ja meil on ollu vast puol vuotta mut ei oo paljon voinu yrittää ku menkkoja ei kuulu.... täytyy varmaa yrittää keskittyy johonki muuhun ja odottaa jos ne menkat alkais jossai vaihees ihan ite...

Testasin jo tänään, kun aikaa oli näin aamusta (makaan kotona kipeänä..). Onhan viimeisestä yhdynnästä jo yli kaksi viikkoa (sairauksien takia ja selibaatti vaan jatkuu :( ) Negahan se oli. Tämä testaus ei kyllä liikauttanut mieltä mihinkään suuntaan. On niin huono ja kipeä olo muutenkin ja tiesin sen olevan nega.. Meidän Suomi-joulu, johon on satsattu aika paljon, ois tänään ja minä vaan sairastan. :headwall:

Santtulii.........kp 106/28..............yk?
Elppu..................kp 47/30................yk 6
PikkuMyy-82........kp 39/29................yk 1
minttulii86............kp 34/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 29/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 27/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 26/15-29............yk 1
Kaa......................kp 26/38.................yk 1
cora85.................kp 25/25-50.............yk 1
Sarah85..............kp 24/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 23/28-30............yk 30
Veena.................kp 21/24-28............yk 6
Nibbler................kp 18/30.................yk 4
rina82.................kp 17/30..................yk 30
Novelle78.............kp 17/27-28............yk 13
rapu83................kp 17/39?................yk 4
koiramamma........kp 17/29 .................yk 1
Sirpula................kp 11/34-71...........yk 7
MemmuLiina.........kp 8/ 28.................yk 2
narcisscus............kp 8/20-28..............yk 1
Diodium............... kp 7/30..............yk 4
Emppa.................kp 7/28-32...........yk 3
Pantalaimon........kp 6/29?...............yk 3
memmy...............kp 2/28.................yk 2
Tinii......................kp 24/20-35................yk n. vuosi

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Juli05......................hetken päästä

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
JJ-t...................yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ................yk ?
Fairytale84...........yk 4

Kesk. 2,64

*haukotus* hyvää huomenta pinon kansa.
luojalle kiitos huomisesta iltavuorosta. kerrankin saa nukkua kauemmin ku kuuteen. mun psyyke ei kestä tätä enää. neljättä aamua putkeen ja harvemmin on olut edes kaks aamuvuoroa peräkkäin.
viimeviikko oli pelkkää iltaa.

toivottavasti nyt viikonloppuna kerkee nähä tuota miestäkin. meillä on ollu niin töiden kans että sillon ku toinen on kotona on toinen töissä, niin ei siinä kauheesti kerkee näkee toisiaan.

nyt on enää muutama lahja joka pitää hankkia. sisko tulee tänään tampereelta kotiin ja sen kaa ois tarkotus vissiin lähtee ostaa ne viimeset vielä.
jep. ei muuta raportoitavaa. palaillaanhan astialle. :wave:

Moikka. Tähän pinoon kuulumattomana on ihan pakko kommentoida sulle Zande, jos satut lukemaan. Mä sain Terolutit n. puolen vuoden yrittämisen jälkeen, kun mun kierrot oli 70 pv, 43 pv ja sit ei taas tullu ollenkaan. Mulle gyne sanoi, että kyllä menkkoja voi odottaa 3 kuukauttakin, mutta sullahan on mennyt jo se tuossa yhdessä kierrossa. En sit tiedä, kumpi on parempi, odottaa vaan (kyllähän ne menkat varmaan joskus alkaa) vai käynnistää ne Teroluteilla. Kuitenkin noita Teroluteja määrätään tosi paljon, joten kai ne lääkärit jotain tietää.

Jos sun on mahdollista, niin menisin sinuna jollekin toiselle gynelle. Jos se kattois ultralla, niin siitä voi nähdä, onko menkat alkamassa (jolloin ei tietty kannata aloittaa Teroluteja).

Tsemppiä!

Zande: Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä noin epässäännöllinen kierto pitää saada korjattua. Mullekkin gyne sanoi, että ei sitä vuotta tarvitse odotella, jos kierto on epäsäännöllinen. Olen myös monen saanneen ne terot vähemmästäkin. Outo gyne mun mielestä..

Hyvää huomenta kaikille!
Olin eilen illan kaverien kanssa syömässä ja baarissa. Huoh.. ei ole kyllä mun juttu olla selvin päin baarissa. Eipä kyllä nyt siis muutenkaan, kun lasta kerta yritetään saada. Syömässä on aina ihana käydä, rakastan ruokaa. :D
Zande: sulla on kyllä inhottava tilanne. Vaatii kärsivällisyyttä toden teolla. Mulla on kyllä myös sellanen käsitys, että lääkitystä saa nopeammin kuin vuoden päästä. Mee ihmeessä eri gynelle, jos mahdollista..
Linna: jaksamista negan jälkeen :hug:
Mä olin tässä kierrossa myös tosi kipeenä yli viikon. Oon ihan varma, et se on tehnyt raskautumisesta epätodennäköisemmän, vaikka monet sanookin muuta...
Ihanaa perjantaita kaikille... Mä yritän taas raahautua töihin.

Zande: Onpa outoa, ettet saa teroja! :eek: Minä sain, vaikka oli vasta kahden kuukautiset jääneet välistä ja kp:t oli jotain päälle 70! Selitin vaan gynelle, että yritetään raskautta ja ehkäisyrenkaan olen juuri syyskuussa jättänyt pois. Gyne oli tosi asiallinen ja sanoi, että kiertohäiriöt on yleisiä, kun ehkäisy on jäänyt pois ja on ihan hyvä vähän "herätellä" kroppaa. Yleensä ei tarvita kuin yksi terolut-kuuri, että oma hormonitoiminta käynnistyy. Kävin yksityisellä gynellä. Sunkin kannattaisi harkita jotain toista gyneä, jos omasi on noin nihkeä.

Linna: Voi harmitus! Pahoittelut negasta. :hug: Pikaista paranemista. Meillä oli kanssa pitkä selibaatti, kun mä olin kipeänä ja sitten tuli täti samana putkeen.

Täällä on siivoukset ja leipomiset vielä kesken. Iltapäivällä käyn vielä jumpassa tekemässä tilaa kinkulle ja sitten lähdetään joulunviettoon. Voi olla, etten pääse käymään täällä palstalla (utelias perhe ja tietokone olohuoneessa ovat huono yhdistelmä!), joten oikein riemuisaa joulua kaikille! :xmas: Paljon plussaonnea aattona testaaville ja muillekin! :heart: Toivottavasti pukki muistaisi teitä ihanalla joululahjalla! =)

no niin on!! ja just toi järkyttävä väsymyskin aamulla.. ja välil tuntuu niiiin todella varmalta et ois tärpänny ja vaisto sanoo ajoittain et siel joku yrittää kovasti kasvaa.. mut en mie tiiä mitä ajatella ku sit ku täti tulee ni sit huomaa TAAS et mieli se vain kepposiaan tekee.. äh.. :eek: :ashamed:

:headwall: mulla aamulla tuli tuhrua paperille ja juili mahaa menkkamaisesti. Nyt päivällä ei ole tullut mitään ja on kuvottava olo :x ja "kutittaa" alamahaa sisältä .... kuitenkin alkaa huomenna menkat :'(

Zande anteeksi sinullekkin kun menin hätiköiden poistamaan sut listalta. Lisääme sinut takaisin ja toivottavati saat sen Teroluti kuurin aijemmin, ettei vuotta tarvitse odotella!!
Pantalaimon oikein hyvää joulua sinullekkin! :xmas:
Linna :hug: ja pikaista paranemista sinulle!
Haavekuvalle peukkuja :D
Nibbler jaksamista töihin ja toivottavasti saattte kahden keskeistä aikaa miehen kanssa pian! Meillä avomies tekee kolmivuorotyötä ja välillä sitä näkee aika harvoin. Viikonlopun on jälleen duunissa :ashamed:

mul mies tekee iha täysin epäsäännöllisiä työaikoja eli on vuorotyö mut ei mittää säännöllistä kaavaa.. mut paljo nähään silti ny ko mul o melki vapaata, pitäs sitä opparia alkaa tekee..

Jouskari-82, toivotaan ny et se täti ei sielt tulis ja ois vaa kiinnitysvuotoa tai jottain muuta normaalia raskauteen liittyvää ;) mul muute kutittaa useinki ain tost mahan päältä :D

haavekuva oksetusta ja outoja tuntemuksia on kyllä, mut onneks vähenemässä määrin. lähinnä tuo hammaskipu otti terän pois kaikilta muilta kivuilta. eiks hammassärky oo raskausoire kans :LOL: ei välttämättä ole....

jouskari kiitos stempeistä. viimeistä tuntia tässä kyllä viedään jo. että aletaan olla voiton puolella :D
niin ja ne ei oo menkat ennenku ne tulee kinttuja pitkin joten pyyhippäs kyynelees. :hug:

nibbler, okei :D tiä vaiks se sitä raskautta enteilis ;)

Mua taas mietityttää et varmaa täti tulos kylään koska tänää valkovuoto lisääntyny.. ja mul yleensä just enne menkkoi lisääntyy.. tiiän et se vois olla oire raskaudestakin mut se kn on myös alaal (okei seki on yksilöllist :D) ja kaikkee ni ehk mie en viel raskautuna..

Heipä hei,
Verikokeen tulokset sain tänään ja ne oli vähä alle yhden eli luokitellaan negatiiviseksi. Pitää ottaa yhteyttä siinä uuden vuoden jälkeen jos ei tätiä kuulu niin todennäköisesti otetaan uus verikoe...
Vähä mua silti hämää tuo "vähä alle yksi" jos nimittäin sitä taulukkoa kattoo...
0-3 viikkoa niin se arvo on 0-5, ja mulla oli vähä alle yx.... no kaipa ne tuola tietää!

Yhteistyössä