Eilen tein tyhmänä negan. Tosi yllättävää..
Koiramamma: mulla kierto on tosi epätasainen. Voi olla kolmesta viikosta kuuteen viikkoon. Viime kierto oli vähän päälle kolme viikkoa, siksi ajattelin testata...
Pikku myy: jos testi on neg., voit mun mielestä juoda ihan rauhassa. Ei nyt tiet. mitään örveleitä, vaan hillitysti
Mun kummatkin siskot on alkuraskauksissa juoneet aikamoiset tuiterit, tietämättä tietenkään raskauksistaan. Lapset ovat täysin tervein syntyneet.
Nibbler: mä en välillä erota, mitkä kivut johtuu ovulaatiosta ja mitkä suoliston möyrinnöistä. Mulla menee helposti ilmaa liikaa suoleen, mikä aiheuttaa nipistelyä ja kipua, ja usein myös vatsa on kuin ilmapallo.
Tiet. voi johtua myös kohdun kasvamisesta.
Juuh.. tänään lyhyt päivä töitä ja sen jälkeen työkavereiden kanssa syömään ja juomaan. On taas selittelemistä, että miksi en juo. Laitan varmaan juuri olleen vatsataudin piikkiin. Mutta aina on ihanaa mennä tyttöporukalla ulos
Yhtä asiaa olen miettinyt, voiko olla raskausoire, kun on vatsa koko ajan löysällä (anteeksi kuvaus)? Yleensä mulla päinvastaisia ongelmia. Kiva myydä kalliita lasten vaatteita, kun joutuu kesken asiakaspalvelutilanteiden juosta vessaan. Olihan mulla viime vkolla vatsatauti, mutta en nyt uskoisi sen melkein 2 vkoa kestävän.
Ja gallupkysymys, ehkä vähän intiimi, mutta kuinkas monta kertaa viikossa harrastatte seksiä?