Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Kiva, kun olitte ikiänne laittaneet.
Hmm... me ollaan seurusteltu 16 -vuotiaasta saakka. Nyt ollaan 2,5 vuotta kihloissa elelty ja naimisiin mennään ens kesänä. Mietityttää, kun olen aina unelmissani ollut solakka (olen luonnostani alipainoinen) morsian, mutta mikäli sikäli saadaan vauvasaralla jotain aikaiseksi, niin ensi kesänä olen finninaamainen ja turvonnut, hehkeä morsio. :D oltiin juuri syömässä äitini 40 -vuotisillallisella, ja läheiseni, joka myös vauvaa yrittää, kertoi menkkojensa alkaneen. Oltiin ajateltu, että olisi ihana yllätys jouluaattona suvulle pamauttaa tuplavauvoista :/ No, ehkäpä mulla parempi tsäkä? Tuskin. Ei ainakaan minkäänlaisia oireita.
Kaikille paljon jouluplussia :heart:

Täällä ollaan -85 ja -81 syntyneet, molemmat aika alku vuodesta synnyttty että kohta taas saa lisätä lukuja mittariin.

Memmylle plussatuulia puhaltelen oikein kovasti :whistle:

Cora Älä turhaa mieti minkä näköinen olet ensi kesänä... Oletko muka nähnyt "rumaa" raskaana olevaa naista? Kyllä se maha tuo sellaisen hohdon naiseen ettei ole tosikaan. Ja tärkeintähän on itse asia miksi naimisiin mennään, eikös? Pienenä vinkkinä sanon että kannattaa tehdä kaikki mahdollinen kiitoskortteja myöten valmiiksi jo nyt! Viime metreillä monelle minut mukaan lukien tuli hää ähky ja ei kiinnostanut yhtää nykertää/ laittaa häitä.. Oli ihanaa kun sai vaan nauttia ilman ihmeellistä paniikkia kukista jne.

).( kuuluu siis sellaista että lämmöt on noussut joten kyllä se ovis oli ja meni. Onneksi tajusin sitä hyödyntää :D tai siis tajusimme...
Tämän mukaan kierto lyhenisi pari päivää mikä on vaan erittäin hyvä, ajattelin viimenen päivä testata (täti tulee 1.1 jos on tullakseen) tietääpä sitten että ottaako vai ei uuden vuoden bilessä kupposta :D Ja vaikka arvaukset tätistä menisi ihan harakoille niin toivon mukaan se plussa näkyis jo silloin, edes haamu, jos on kyytiläinen matkassa.
Nyt voin sanoa että jännittää.. tiedän että tämä on näitä ensimmäisen kierron hurmioita mutta en voi olla ajattelematta että olen EHKÄ raskaana, joo joo ihan hullu olen! :LOL: :kieh:

Hyvää päivän jatkoa sisaret!

ovis oli ja ovis meni. heräsin yöllä kesken seksin :LOL: mä säikähin ihan hirveesti. luulin olevani unten mailla ja vielä mitä! :D no hyvä jos homma hoituu tuoleen semi-automaattisesti.

paleleln ihan mielettömästi! mikä edelleen johtuu siitä että on ihan hirveen kylmä. väsyttää, mikä johtuu siitä että en saa nukuttua öisin. (kts. ^^ )
ei oikeestaan mitään raportoitavaa. ihan aikani kuluks kirjoittelen jotain turhaa kun ei oo muutakaan tekemistä.. töissä kun olen...

meillä on miehenkaa eka joulu oikeena ruokakuntana. me siis käydään armotonta valtataistelua siitä tuleeko meille muovikuusi tai oikee! minä sanoin että saa tulla muovi kuusi millon vaan mun kuolleen ruumiini yli.
heh, tapeltiin eilen ruuasta..tai kinasteltiin. sanoin miehelle että voita sä tää niin mä voitan sen kerran ku sillä on oikeesti merkitystä :D
toivottavasti se oli sitten tuo kuusi asia ...

mut ei muuta tältä erää.. moi! :wave:

Huomenta ja hyvää keskiviikko päivää.
Minä olen siis viime kuussa täyttänyt 25v. ja mies on 81-vm. eli 26v. 2000-luvulta jo tunnettu toisemme ja avopuolisona elellään, se riittänee meille. Mies ehdotti kesän jälkeen, että nyt olisi aika perheenlisäykselle ja sehän oli mun korville kaunista kuuneltavaa, harvemmin menee näin päin :heart:
Mun olisi tarkotus testailla aattona, jos ei punaset kaudet tule ennen sitä. Nyt vaikuttaa pahasti siltä, että ne alkavat piakkoin, kun polttelee alamahaa, tissit turvonnut ja kipeet, mut mikä erikoista ei ole tullut finnejä niin kuin yleensä tulee ennen mensuja... eli toivo elää vielä :D

koiramamma no suunitelmissa olisi aatto aamuna testaus, menin tonne aaton testaaja pinoonkin :xmas: Täytyy nyt vain kovasti toivoa, että sinne asti pääsisin, olisi mun ensimmäinen tastaus kerta, tosin testiä en vielä ole käynyt ostamassa :D
Joulupukki :attn: olen ollut mielestäni erittäin kiltisti koko vuoden! Tuo mulle plussa, pliiiiis ja rauhaa koko maailmalle! :LOL:

Tervetuloa minunkin puolesta uusille.. =)

Iästä sen verran, että täytän tossa reilun viikon päästä 26v.. mies on 24v..

Muuten ei ole mitään ihmeempiä oireita.. ainoastaan rinnat alkavat taas kipeytyä, mutta koska se tapahtuu joka kuukausi, en osaa sanoa yhtään oisko nyt tärpännyt.. olishan se mahtaa, jos ei tarviskaan lähteä niihin tutkimuksiin.. =)

plussatuulia.. +++

tätän ikä kyselyyn.. ite oon 24 ja mies 29 ja yhessä ollan oltu 4 vuotta ja siitä avoparina 2. vauvaa oon halunnu jo iät ja ajat mut nyt vasta mies on näyttäny ajatukselle vihreetä valoa. pillerien lopetuksen jälkeen kierto ei oo vielä säännöllinen mikä vaikeuttaa tarkka-ammuntaa mut eiköhän se ajallaan tärppää.
nyt on menossa tylsin vaihe ku sitä ovista ootellaan. jos noi paperit kutisa pitää ni ovis ois vast kp 30 :eek:
mut en välitä siitä vaan harrastetaan hakuammuntaa
:LOL:

tervetuloa uudet :wave:

Heips esikon kuumeilijat :heart:
Ikäkyselyyn voisin minäkin vastata eli minä olen nuorikko ja vasta 21 vuotias neitonen kun taas mies lähenee jo kolmeakymppiä eli 29 vielä :)
Puolitoista vuotta yhteistä taivalta takana ja siitä noin puolet kihloissa ja yhdessä on asuttu ihan alusta asti.

Voi kun nää piinaviikot tuottais tulosta ja saisin parhaalla tavalla lähteä uuteen vuoteen :heart:

Elppu..................kp 45/30................yk 6
Sirpula................kp 38/34-71...........yk 7
PikkuMyy-82........kp 37/29................yk 1
minttulii86............kp 32/34-40..........alk.04/05
Linna..................kp 27/35...............yk 2
Jouskari-82..........kp 25/26-30............yk 4
Haavekuva...........kp 24/15-29............yk 1
Kaa......................kp 24/38.................yk 1
cora85.................kp 23/25-50.............yk 1
Sarah85..............kp 22/28-36.............yk 17
Peppi1981............kp 21/28-30............yk 30
Veena.................kp 19/24-28............yk 6
Nibbler................kp 16/30.................yk 4
rina82.................kp 15/30..................yk 30
Novelle78.............kp 15/27-28............yk 13
rapu83................kp 15/39?................yk 4
koiramamma........kp 15/29 .................yk 1
MemmuLiina.........kp 6/ 28.................yk 2
narcisscus............kp 6/20-28..............yk 1
Diodium............... kp 5/30..............yk 4
Emppa.................kp 5/28-32...........yk 3
Pantalaimon........kp 4/29?...............yk 3
memmy...............kp ?/ ??.................yk 1
Tiini......................kp ?/ ??................yk n. vuosi

Nauruprinsessa..........hetken päästä
Juli05......................hetken päästä

plussanneet :

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83..........yk 1
Sunshine..........yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina...............yk 5
Sydänkäpynen...yk 3
ronja78.............yk 3
JJ-t...................yk 3
EAK .................yk 2
salamanteri85 ...yk 1
syksyinen haave ...yk 3
henni82 ................yk ?
Fairytale84...........yk 4

Kesk. 2,75

rakas joulupukki.

olemme olleet kilttejä. erityisesti minä ;).
olemme auttaneet vanhoja mummoja kadun ylityksessä, pelastaneet naapureiden kissoja puista sekä lukeneet sairaille lapsille joka keskiviikko.
olemme myös yrittäneet parantaa suhdettamme anoppiin ja ottaneet häneltä sisustusvinkkejä avosylin vastaan.

lisäksi olemme käyneet tiskaamassa vihaisille yksineläjille, olemme jakaneet vanhoja leivänkannikoita ja kotitekoista kaljaa kodittomille juopoille.
työmme ohella käymme kolmessa vuorossa ampumassa lintuja lentokentällä.
tämän olemme tehneet tähän asti pyytteettömästi.
toivon seuraaville ihmisille joululahjaksi rauhan lisäksi ison lihavan plussan seuraavaan raskaustestiin:
Elppu, Sirpula, PikkuMyy-82, minttulii86, Linna, Jouskari-82, Haavekuva, cora85, Sarah85, Peppi1981, Veena, Nibbler, rina82, Novelle78, rapu83, koiramamma, MemmuLiina, narcisscus, Diodium, Emppa, Pantalaimon, memmy, Kaa, Tiini, Nauruprinsessa sekä juli05.

T: Nibbler

Kaa
... eli kävin tänään km:n jälkitarkastuksessa ja uutiset olivat hyviä. Kaikki on kunnossa, ihan kuin minulle ei olisi mitään tapahtunutkaan. =) Ei tulehduksia, kohtu ja munasarjat ovat oikeinkin priimakunnossa ja mikä parasta; minulla on ovulaatio meneillään! Hormonit ovat hyvin palautuneet suht normaaliin. Ja sain luvan yrittää raskautumista tästä ovulaatiosta. Vaikkakin olisi suositeltavaa odottaa, mutta lupa tuli silti. =) Ongelmana on vaan miehen kipeä selkä, ei oikein voi ihmeemmin pupustella. Pitää miettiä joku keino... :saint:

Ja ihanaa, joulupukki voisi tuoda tänä vuonna ihan oikeasti niitä oikeita joululahjoja... en mie mistään levyistä, rikkaimureista ja sukista välitä, ois ihan jotain muuta mielessä. Kaikille meille. :heart:

Kaa
Niin ja nyt kun ovulaatio on bongattu, voisi minulle laittaa tiedoiksi

kp 24/38 ja yk 1

Aloitan alusta ihan, ettei tule masennuksia noiden yrityskertojen kanssa. Kierron pituuden laskin tämän oviksen ajankohdasta, eli on ihan "tuulestatemmattu". :)

*Kaa, ikionnellinen*

Nibbler, olet ihana! Toivottavasti pukki nyt näki kirjeesi ja meille ihan kaikille tulisi plussat ja roppakaupalla tarrasukkia!

Kaa, onneksi olkoon, hienoa että kroppa toimii! Ei kun vain yrittämään, eiköhän "hätä" keinot keksi kipeän selänkin kanssa! =)

(.) Täti käväisi tosi lyhyesti kylässä, olisin jotenkin luullut että km:n jälkeen ekat menkat olisi jotenkin runsaammat ja pidemmät...Mutta eipäs olleet. Nyt sitten odotan vain päivien kulumista, että sais ruveta ovista tikuttamaan...Tuntuu tosi pitkälle aika, mutta itseasiassa tää viikko menee varmaan tosi nopeasti! Mun tytärpuolet tulivat tänään meille viikoksi joulun viettoon, joten aika kuluu nopsaan lasten kanssa puuhaillessa. Mutta on se kumma, että kun nuo lapsukaiset (6,8 ja 12-vuotiaat) ovat meillä, kaipaan entistä enemmän vielä sitä omaa vauvaa...Kai se on joku tasapaino-homma, kun kuitenkaan lapsipuolet eivät ole omia lapsiani, niin sen lapsettomuuden jotenkin tiedostaa paremmin.

No, anyway, en tiedä miten ehdin kirjoitella, mutta lueskelen ainakin ahkerasti! Plussatuulia kaikille!! :flower: :flower:

Hienoja uutisia Kaa! :heart: Toivottavasti keksitte jonkun keinon hyödyntää tämä ovis! :D :heart:

Yhdyn nibblerin joululahjatoiveisiin täydestä sydämestä! :heart: :xmas: Mulla tosin testailut menee uuden vuoden puolelle, mutta sellainen uuden vuoden lahja se plussa voisi olla. =)

).( Täällä on vuoto jo vähentynyt epäilyttävästi. Tosin nämä edelliset kolme päivää on vuotanut kyllä ihan kiitettävästi, että sen puoleen voiskin jo loppua. :kieh: Taisi mulla kuitenkin viimeksi olla yksi taukopäivä, jonka jälkeen vuoto jatkui taas, joten en nyt vielä uskalla toivoa tädin lähteneen.

Lähden tästä syömään ja sitten vielä viimeiset lukusessiot tälle vuodelle! Tämän päiväinen tentti meni kuin menikin ihan hyvin. :)

Nibblerille suuret hurraa-huudot upean toivomuskirjeen vuoksi!

Vielä pitäs pari päivää jaksaa töitä. Olen työreissussa ja kökötän hotellissa ja asiakkaalla vielä perjantaihin saakka. Kävin ostamassa suklaarasian ja pullollisen vichyä. Nopeesti saan näköjään suklaarasian tuhottua yksinkin. Pitäs tsemppailla ja naputella näin illan ratoksi vähän töitä. Haaveilin alun perin, et oisin voinut viettää vapaata torstain ja perjantain, mut asiakkaat on aina etusijalla... *huoh* No jostain sen palkan on tultava.

Ihania joulu-unelmia kaikille ja paljon plussia pakettiin tietenkin!! Ihana runo Nibbler!!!

Tiedustelisin seuraavaa teiltä kaikilta kuumeilijoilta, että miten suhtaudutte alkoholin nauttimiseen näin kuumeilijoina? Olen itse ajatellut paljon asiaa, kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin on raskaana. Itse en käytä alkoholia ns. humalahakuisesti usein (poislukien uusi vuosi ja juhannus), mutta viini maistuu välillä todella hyvin. Olen kuullut, että alkuraskauden aikana suuri alkoholin kulutus voi johtaa keskenmenoon.. Mitäköhän tuolla SUURELLA kulutuksella tarkoitetaan? Onko vaikka 5 lasia viiniä illassa kertakulutuksena suuri?

Pohdin tässä, pitäisikö lähteä täysin totaalikieltäytyjien linjalle, jos se edesauttaisi raskautumista. Miten muut olette ajatelleet asian?

Aivan mahtava kirje Nibbler :LOL: Toivotaan että kuuraparta heltyy ja pistää plussat pakettiin joulun kunniaksi! Ois se niiiin ihanaa...

Galluppiin tiedoksi itse olen 25 ja mies 29. Meillä oli itse asiassa niin päin että miehellä kerkisi olla vauvakuume jo muutaman vuoden ennen kuin tarttutti sen minuuun. Nyt olen kyllä ehdottomasti se vouhottavampi osapuoli :D

ON: Epäilen ettei sitä ovulaatiota tosiaan tapahtunut joten odotukset eivät ole niin korkealla. Silti olen mukamas huomannut jotain oireita ;)

Narcissus: Samaa olen itse miettinyt... Tästä aiheesta tuntuu olevan aika jakautuneita mielipiteitä. Se nyt on selvinnyt ettei mitään perseet olalle tyyppistä-ratkaisua ainakaan pidä tehdä, mutta missä menee raja?

Niin ja tervetuloa kaikille joukkoon liittyneille!

Yhteistyössä