Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Kaa
Ja sit Mie Ite:

Itse olen kummastellut "oireitani", joita en laske oikeiksi oireiksi. Tai siis ainakaan vielä, tulisi vaan petyttyä jos täti tulee. Anyway: mulla on nippaillut alavatsaa nyt muutaman päivän ajan aina silloin tällöin. Tulee sellaisia pieniä nipistyksiä. Ja sit tuo pissattaminen. En tiedä onko kyse siitä, etten aiemmin ole asiaan kiinnittänyt huomiota, vai onko vessakertojeni lukumäärä todella lisääntynyt. Kuka tietää... Mitään sen suurempaa erikoisuutta ei minulla ole ollut, ainoastaan tuo outo nipistely ja parin päivän ajan kova vessassa juokseminen. Mutta siis, en lue niitä vielä ainakaan "tiedät-kyllä-minkä" oireiksi. Tarkastellaan. Lämmöt on ihan normaalit, noin 36.3 C.

Kaa: sama täällä oikeastaan. Kieltäydyn uskomasta näitä oireiksi siitä itsestään koska muuten petyn valtavasti ja kaikenlisäksi viimeiset testit olleet negaa. Tämän kuun loppuun jaksan vielä odottaa koska olettamani ovis oli vasta kp24 joten menkatkin periaatteessa voivat olla myöhässä siksi. Alaselkä on kipeä, alavatsassa painon tunnetta ja lämmöt koholla. Mutta mulla on ilmeisesti joku virus meneillään joka selittää kaikki oireet. Vessassa käyn 2h välein ja tosiaan oli ongelma antaa pissanäytettä kun piti olla 4h pissaamatta.. Mutta tää kaikki voi yhtä lailla olla kuvitelmaa ja tosiaan johtua siitä viruksestakin.. Mutta odotellessa... yrityskerta on kuitenkin vasta ensimmäinen ja ensimmäinen on yrityksessäkin niin odottaa voi melkein mitä vaan. Kun en edes muista tuntemuksiani kierron aikana ennen pillereitä.

tuntuu niin pahalta ku porukka stressaa ekasta yk:sta, kun on tuolla listalla on moni jotka ovat jo 29-55yk:lla!!!en voi edes kuvitella miltä se tuntuis...minä hakisin jo silloin apua tohtorilta....
kyllä mäkin vähän innostuin kaks kk sitte,mutta nyt tämän vikan kuun aikana oon rentoutunu =) , stressi pois ja jatkan elämää ihan niinku ennenki, kyllä pikku nyytti tulee sieltä silloin ku vähiten odottaa..

Mutta mutta, ymmärrän teitä kaikkia todella hyvin...joskus se vaavikuume ottaa ohjat ja sit se on menoa.. :|

Saako liittyä positiiviseen joukkoonne? Tämä vaikutti niin mukavalta ryhmältä, että on pakko ängetä itsensä mukaan :D

Esikoista ollaan miehen kanssa jo yritetty tovi. Tässä hieman tausta tietoa. Ensimmäinen "vahinko" sattui keväällä -06, joka päättyi kesken. Toisen kerran meitä "onnisti" tasan vuosi sitten, tämä raskaus osoittautui kohdunulkoiseksi. Sen jälkeen vietimme hetken hiljaiseloa vauva-asian kanssa ja nyt on yritys taas alkanut. Tällä hetkellä menossa yk 4 tai jos ihan tuolta alusta lasketaan, niin yk on jotain kamalan suurta. Positiivisin ajatuksin kuitenkin tällä hetkellä ollaan liikkeellä =)

Lisään itseni tuohon teidän listaan ja päivittelen sen samalla, jos vain passaa!

Torstai 27.9.2007

sirpula................kp 47/34-71..........yk 5
Syksyinen haave..kp 37/??................yk 1
Sarah85..............kp 31/28-30.........yk 14
HenLai................kp 28/24-32............yk 4
piksu...................kp 28/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 26/28-32............yk 9
Jouskari-82.........kp 26/32................yk 1
fairytale84..........kp 24/30................yk 4
Kaa....................kp 23/31................yk 2
futuremami..........kp 22/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 22/28-30..........yk 27
EAK...................kp18/35(?).............yk1
Elppu..................kp 18/31.................yk 4
höpsö.................kp 18/28.................yk1
Diodium..............kp 17/29..................yk ??
nibbler................kp 16/30..................yk 2
heiDu..................kp 16/23-.................yk 4
Juli05..................kp 14/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen.....kp 14/35................yk 3
rina82.................kp 9/??.................yk 29
Emeliina..............kp 5/31-33..........yk 7
Rapu83...............kp 5/28-48...........yk 2

Nauruprinsessa...............hetken päästä
Linna............................hetken päästä

Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1
Sunshine............yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina..............yk 5

moi taas.. Kaa mielelläni mä tuola listoilla olen!kiitos vaan!

Tilasin mammaksi sivuilta 2 erinmerkkistä ovulaatio testiä, nyt vaan ootellaan et millon aloitan testaamisen!Vähän jänskättää kun en viimeksi testien avulla havainnu sitä ovulaatoita! Noh ehkä tästä kierrosta onnistaa :)

Soitin Gynelle tos viime viikolla ja se oli sitä mieltä et ei mitään hätää, sillä suurin osa ei edes tiedä millon ovuloi ja on kuulemma norm. et ei ovuloi joka kierrossa!! Sano vaan et pupuilua paljon kierron puolesvälis!Onneks se on ainakin mukavaa hommaa... =) =)

EAK
Siksi minäkin tänne halusin liittyä kun porukka vaikuttaa niin mukavalta. En tosi oikein tiedä mitä tänne kirjottelisin kun ei oo mitään kummia tuntemuksia tai muuta. No mutta sen verran ainakin tällä kertaa, että kävin perus kyne-tarkastuksessa tsekkaamassa, että kaikki kunnossa. Kaikki siis ok. Vuoden kehotti yrittämään epäsäännöllisistä kuukautusista huolimatta ja sit tutkimuksiin jos ei ole onnistanut. Jatkamme siis tyytyväisinä tätä pari viikkoa kestänyttä "yrittämistä" ja jään odottelemaan josko tulis jotain tuntemuksia tai muita ajatuksia joista raportoida aina silloin tällöin. No aina voin lukea teidän muiden juttuja! (olipas sekavan tuntusta selostamista)

Juhlin täällä menkkojen alkamista :D vihdoinkin tunnen itseni taas naiseksi ja päästään aloittamaan uutta jännitystä!! Tällä kertaa vähän rennommalla mielellä kun sain ensimmäiset luomumenkat ja nyt on levollinen olo.. Voi miten menkoistakin voi joskus tulla näin hyvä mieli =) sekoan varmasti jos joskus näen r-testissa kaksi viivaa :D

Oikein mukavaa viikonloppua, lähdenkin tästä siivoilemaan ja haaveilemaan.. Nyt ymmärrän sydänkäpynen mitä tarkoitit.. eilen olin jo luovuttamassa ja saamassa hermoromahduksen kun ei tuntunut miltään.. Mutta nyt, kaikki aikanaan =)

Kaa
sirpula................kp 48/34-71..........yk 5
Sarah85..............kp 32/28-30.........yk 14
HenLai................kp 29/24-32............yk 4
piksu...................kp 29/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 27/28-32............yk 9
Jouskari-82.........kp 27/32................yk 1
fairytale84..........kp 25/30................yk 4
Kaa....................kp 24/31................yk 2
futuremami..........kp 23/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 23/28-30..........yk 27
EAK...................kp19/35(?).............yk1
Elppu..................kp 19/31.................yk 4
höpsö.................kp 19/28.................yk1
Diodium..............kp 18/29..................yk ??
nibbler................kp 17/30..................yk 2
heiDu..................kp 17/23-.................yk 4
Juli05..................kp 15/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen.....kp 15/35................yk 3
rina82.................kp 10/??.................yk 29
Emeliina..............kp 6/31-33..........yk 7
Rapu83...............kp 6/28-48...........yk 2
Syksyinen haave..kp 1/28-37.............yk 2

Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1
Sunshine............yk 6

Mie Ite: Kaikki "oireet" ovat kadonneet ja yksi uusi asia tullut esille. Aina noin viikkoa ennen kuukautisia meikäläiselle iskee kauhea siivoamisvimma (normaalisti inhoan kaikenlaista siivoamista). Tänään se sit taas tuli. Aaargh...

Olen tässä muutaman viikon ajan neuolonut joitakin pareja pikku-pikku villasukkia vietäväksi paikalliselle vauvateholle. Niitä kun siellä tarvitaan ihan jatkuvasti. Näin kaikki jämälangat menevät hyvään tarkoitukseen. Tarkoitus on neuloa kaikki nuo langat sukiksi ja sitten viedä ne käyttöön. Saattaa tulla noita sukkia paljonkin, kun ajattelin tehdä niitä niin kauan kuin oma vauva ilmoittaa olemassaolostaan... :D :p

Hellou, meikä varmaan huomenna ilmoittelee kp 1/28-32 yk2, koska tänään on tullut sellasta tuhrua ym. muita menkka oireita ilmassa, eli huomenissa alkaa menkat :/ Meikä mukamas on niin mainostanut, että ei olla "yrittämässä" vaan tulee jos on tullakseen, enkä ota asiasta mitään stressiä, mutta silti laskin ovulaatio ajan ja olen tunnustellut ja tutkiskellut kehoani, et milloin tuntuu miltäkin :LOL:
Peukut nousee täällä pystyyn Nemotinille, toivotaan että on plussa! Älä koko yötä valvo, vaikkakin täälläkin on hankaluuksia nukkua, kun on tuo täys möllötin taivaalla B)

Lauantai 29.9.2007
sirpula................kp 49/34-71..........yk 5
Sarah85..............kp 33/28-30.........yk 14
HenLai................kp 30/24-32............yk 4
piksu...................kp 30/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 28/28-32............yk 9
Jouskari-82.........kp 28/28-32................yk 1
fairytale84..........kp 26/30................yk 4
Kaa....................kp 25/31................yk 2
futuremami..........kp 24/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 24/28-30..........yk 27
EAK...................kp 20/35(?).............yk1
Elppu..................kp 20/31.................yk 4
höpsö.................kp 20/28.................yk1
Diodium..............kp 19/29..................yk ??
nibbler................kp 18/30..................yk 2
heiDu..................kp 18/23-.................yk 4
Juli05..................kp 16/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen.....kp 16/35................yk 3
rina82.................kp 11/??.................yk 29
Emeliina..............kp 7/31-33..........yk 7
Rapu83...............kp 7/28-48...........yk 2
Syksyinen haave..kp 2/28-37.............yk 2

Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1
Sunshine............yk 6

Päivitin ekaa kertaa listaa, toivottavasti meni oikein :D Täällä "kovasti" tätiä odotellaan edelleen.... ei kuulu, ei näy... Kuinkahan Nemotin kävi, tulikohan plussa? :p

Nythän mä olen vallan sekoillut tuon oman kierron suhteen.. :eek: Ens to-pe pitäs alkaa menkat elikkäs tänään mennään kp 24/28 eikä 21/28... B) Tässähän alkaa olla jännät paikat..Ihan jo senki takii et nään kuinka 'normaalisti' nuo menkat alkaa tulla pillereiden jälkee..Tai jos haaveillaan vähän nii jos olis vaikka tärpänny... :D

Kaa
Syyskuun viimeistä viedään...

sirpula................kp 50/34-71..........yk 5
Sarah85..............kp 34/28-30.........yk 14
HenLai................kp 31/24-32............yk 4
Bayan Fare.........kp 29/28-32............yk 9
Jouskari-82.........kp 29/28-32................yk 1
fairytale84..........kp 27/30................yk 4
Kaa....................kp 26/31................yk 2
futuremami..........kp 25/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 25/28-30..........yk 27
EAK...................kp 21/35(?).............yk1
Elppu..................kp 21/31.................yk 4
Santtuli.................kp 24/28.................yk1
Diodium..............kp 20/29..................yk ??
nibbler................kp 19/30..................yk 2
heiDu..................kp 19/23-.................yk 4
Juli05..................kp 17/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen.....kp 17/35................yk 3
rina82.................kp 12$/??.................yk 29
Emeliina..............kp 8/31-33..........yk 7
Rapu83...............kp 8/28-48...........yk 2
Syksyinen haave..kp 3/28-37.............yk 2
piksu...................kp 3/29...............yk 5

:flower: Plussanneet :flower:

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1
Sunshine............yk 6

äh... oli sellanen olo eilen että menkat alkaa :( tuntu ehkä puolituntia ja sitte loppu. ja kpt 0n 20/30 että kohta kai ne sieltä tulee ku oli niin köyhä kierto viimeksi.
tänään alkaa ihmiset muuttamaan pois meijän kodista ja me päästään muuttamaan ens perjantaina...

Moikka!

Tänne ei kuulu mitään, kp 21/29, eikä oikein mitään oireita, pikkuisen munasarjojen kohdalta nipistelee, mutta ei sen kummempaa. Oon melko varma ettei tärpännyt, on sellainen vahva fiilis. No, ensi kiertokin menee vissiin vähän tärviölle kun olen työreissussa just oviksen aikaan. :kieh:
Ostin muuten Del Monten greippimehua ja sen on paljon parempaa kuin aikaisemmin juomani, ei läheskään niin kitkerän makuista. Ja kyllä se taitaa vaikuttaa, olisin ainakin huomaavinani!

Mukavaa maanantaita kaikille ja tsemppiä! :flower: :flower:

Tervehdys kaikille! =)

Taas ollu monta päivää etten ole lainkaan kerennyt tänne käydä kurkkimassa, mutta nyt täällä taas! :D
Tätiä odotellaan myös täällä - edelleen. Olo ollu aivan samanlainen kuin muulloinkin, MUTTA eilen heti aamusta mulla oli ihan älyttömän etova olo, tuntu että oksennus tulee aivan väkisellä. Sain kuitenkin pidäteltyä etten sentäs oksentanut (oltiin nimittäin vielä kylässä!), mutta samainen olo jatkui iltaan asti. Tekisi niin valtavasti testata heti, mutta pitää nyt vaan yrittää malttaa oottaa jonkun aikaa..saattoihan se huono olo olla ihan vaan jotain muutakin.. :x

Muuten tuosta greippimehusta; mä kävin sitä noin viikko sitten ostamassa ja oon juonu sitä nyt joka ilta n. puolitoista lasillista, ja eilen ja tänään oon huomannu että valkovuoto ollu tosi paljon runsaampaa! Liekö mehulla osuutensa asiaan?! :D

Mukavat maanantait kaikille, syksyisen sään merkeissä ainakin täällä meillä päin mennään...

Yhteistyössä