Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Kiitos vielä kovasti kaikille onnitteluista! Tää viikko on menny hieman huurussa, ajatukseen totutellessa... :) Tänään jopa rv5 :D
Seuraava, joka päivittää kp-listaa, vois poistaa miun kp:t tuolta. Olen sekä plussanneissa, että kp-listassa vielä...Kiitos! :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja toivon kovasti plussia ja tsemppiä touhuiluun! :)

aurinkoista päivää kaikille.. täti tuli eilen kylään mutta mieli on ihan hyvä.. vaikka menkkakivut onkin aikamoiset. sanoin miehelle tänään että täytyy alkaa pöllyttää peittoja siihen malliin että tärppää ni pääsee sitte tällasesta kipuilusta.. ja greippimehun avustuksella tietty :LOL: onnea kaikille plussanneille :hug: :flower: :flower:

Ajattelin itteni tunkea tähänkin ketjuun... :)

Ihan ei juuri näinä päivinä vielä yritetä. :( Pillereitä jäljellä kaapissa kolme levyä ja sitten!!! Tässä on nyt tuskaista odotusta ensin se kolme kuukautta pillereitä ja luoja ties kuinka kauan ennen kuin lopulta tärppää. Mutta ainakaan en ole enää yksin haaveideni kanssa. Hirmusti tässä pelottaa, että entäs jos ei...

Olen kyllä miettinyt että ensimmäinen puoli vuotta mennään ihan luonnon ehdoilla. Jos onnistaa niin onnistaa. Puolen vuoden jälkeen voisi sitten alkaa jo tarkkailemaan ovulaatioita yms jos ei tärppää. Olen vain kuullut että pillereiden käytön jälkeen raskaaksi tuleminen kestää pitkään jopa useamman vuoden. Itse olen pillereitä syönyt 10 vuotta. Nyt ikää 25v. Pelko takapuolessa vaikka stressaamatta yritänkin olla.

Aika samoja ajatuksia oon viime aikoina käynyt sun kanssa läpi Nauruprinsessa.. Meillä on nyt yritys alkanut 10v pillereiden syönnin jälkeen.. Tänään kp 34 eikä menkoista tietoa, testit on negatiivisia. Toisilla saattaa kierto mennä sekaisin, toisilla taas onnistaa heti ensimmäisestä kierrosta. Pääasia on että et ala miettimään niitä juttuja liikaa, sittenhän se keho vasta sekaisin meneekin..

Tosiaan tuntuu että tää odotuksen odotus on ihan mahdottoman kärsivällisyyttä vaativaa hommaa. Pitäis osata rentoutua ja olla miettimättä liikaa mutta mutta.. Niin se on vaan ensimmäisenä aamulla ja viimisenä illalla míelessä :ashamed: Esikoisen odotusta kun odottaa niin ei oikein edes tiedä mitä odottaa.. Välillä pelottaa ihan hirveästi että entä jos kuitenkin nyt tärppääkin heti.. Onneks on se 9kk ja tiedän sydämessäni että tätä haluan enemmän kun mitään muuta. Onhan se normaalia miettiä kaikkia juttuja että miten pärjää ja millanen äiti musta tulee jne..

Voi kun muuten kuulosti hyvätä, millanen äiti musta tulee. Mustahan siis tulee äiti, jossain vaiheessa ainakin. JA lohduttavaa on että 90%onnistuu vuoden sisään. Aiotaan kuulua niihin =) ja vuosihan on jo loppupuolella :LOL:

Nyt takaisin hommiin ja värikkäitä syyspäiviä kaikille muillekin esikoisesta haaveileville!!!

Moikka kaikille!
Olen tuolla Kesävauvasta haaveilevissa ollut, mutta tämä pino tuntuu mukavalta ja esikoistahan tässä yritetään. Tai esikoista mulle, miehellä on jo entisestä avioliitosta 3 lasta...
Asun Briteissä, tällä hetkellä teen kotoakäsin töitä, mies on myös suomalainen. Ikää minulla on 34-vuotta ja naimisiin mentiin kuukausi sitten.
Kp 14/29 menossa, eikä ovista näy. Tää on eka luomukierto pillereiden jälkeen, joten kaikki on epävarmaa..Tänään tosin nipistelee vähän oikealta puolelta joten voi olla myöhäinen oviskin tulossa. Mies tosin ke-iltaan asti työmatkalla, joten turhauttaa vähän jos se ovis nyt onkin tänään! On mulla niitä digimittareita, joten täytyy myöhemmin tänään testailla.
Lueskelin tätä ketjua ja mahtavan monella on iloisia plussauutisia, onnea kaikille vain! Ja tsemppiä yritykseen meille kaikille ei-vielä-plussanneille!
:hug:

Moi!
Teinpä sit kuitenkin samantein ovistestin ja plussaahan se näytti! Olen iloinen, että ylipäätään on ovulaatio, jee! Mutta harmittaa sikana, kun mies on nyt just tosiaan työmatkalla ke-iltaan asti. Eilen tosin illalla pöllyteltiin lakanoita, toivottavasti joku urhea pikku simppa pääsisi perille asti! Eli lähinnä tiedustelen mielipidettä siitä, että mahtaako ke-iltana enää olla mitään mahkuja, jos siis tänään digi-testi näytti plussaa? Vai onko jo liian myöhäistä?
Aurinkoista syyspäivää kaikille! :)

Täällähän on pantu töpinäksi plussailujen suhteen, kun muutaman päivän oon ollu pois koneen ääreltä.. :D HIRMUISESTI ONNEA TEILLE SINIAPILA, SUNSHINE JA PULIINA!!! :hug: :hug: :hug: oon onnellinen teidän puolesta!!

Täällä kans mahdollisesti testaillaan lähiaikoina, kun ei tätiäkään näy eikä kuulu, eikä myöskään ole raskausoireista tietoakaan (paitsi välillä tietty tulee päässä kehiteltyä jos mimmosia "oireita" kun toivoo vaan niin kovasti olevansa raskaana... :saint: )..

Ja uusille tervetuloa tänne.. ja muistakaa tosiaan se greippimehu :p Itse sätkyttelen sängynpohjalla, oli ensimmäinen aamu(pah)pahoinvointipäivä, ja piti aivan kesken päivän lähteä töistä kotiin, kun oli niin heikko olo. Sitä saa mitä tilaa.. juuri vähän aikaa sitten toivoin "selvempiä raskausoireita".. mutta joku kohtuus olisi pitänyt ilmeisesti myös mainita :LOL:

Kai sitä täytyy kurkistella tuonne odottavien palstallekin.. jotenkin ei ole vielä uskaltanut sitäkään. Mutta hyvää jatkoa, ja muistakaa siskot se greippi.. ;)

Kaa
sirpula................kp 44/34-71..........yk 5
Syksyinen haave..kp 34/??................yk 1
Sarah85..............kp 28/28-30.........yk 14
HenLai................kp 25/24-32............yk 4
piksu...................kp 25/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 23/28-32............yk 9
Jouskari-82.........kp 23/32................yk 1
fairytale84..........kp 21/30................yk 4
Kaa....................kp 20/31................yk 2
futuremami..........kp 19/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 19/28-30..........yk 27
EAK...................kp15/35(?).............yk1
höpsö.................kp 15/28.................yk1
Diodium..............kp 14/29..................yk ??
nibbler................kp 13/30..................yk 2
heiDu..................kp 13/23-.................yk 4
Juli05..................kp 11/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen.....kp 11/35................yk 3
rina82.................kp 6/??.................yk 29
Emeliina..............kp 2/31-33..........yk 7
Rapu83...............kp 2/28-48...........yk 2

Nauruprinsessa...............hetken päästä
Linna............................hetken päästä

Plussanneet :flower:

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1
Sunshine............yk 6
Siniapila............yk 1
Puliina..............yk 5

Heips uusille! Laitoin teidät vähän niinkuin uhalla tuonne listan lopulle... Poistetaan toki jos ette halua. Onhan tuo hyvä kannuste... :D

hei kaikki!

onnea todella paljon plussanneille! meni tuo laskelmaki rikki, mutta sehä pitää laskee uudestaan ku on uusia :)heippa vaan teillekki.. ja joku ihana on jaksanu mun kptki kirjata , kiva! kiitoksia.

jep.. ovis oli ovis meni ja en tiiä.... onhan noi samat tuntemukset joita tuolla kirjasin jatkuneet, mutta en oo hakeutunu mihinkään lääkäriinkään... vahinkolinjaa ollaan jatkettu tässäki kierrossa, ja varmaan vielä hetki eteenpäin.en oo asiaa jaksanu miettiä siksi oon täältäki pysyny poissa, mutta lojaalisuuteni ketjua kohtaan pakotti taas kirjottamaan kuulumisia ja erityisesti akttomaan mitä täällä tapahtuu :)

vähä muuten on paljon plussanneita.... tarkottaakohan se jotaki :D

Voi herranjestas että osaa päivät kulua hitaasti..Hassua että sitä oikein ODOTTAA menkkoja, että vähän näkis kuin tuo kierto menee pilsujen jälkee... :| Suunnilee 7 vuotta syöny pillereitä(mercilon) ja sitä ennen menkat tuli ihan miten sattuu.. :/ Niin ja ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! =)

elikkäs eikös kaikkein järkevintä olis että kun olin tänään terkkarissa ja otettiin verenkuva ja pissanäyte sekä raskaustesti että se raskaus olis katottu siitä verestä eikä pissasta kun olin just ennen jo käyny pissalla. Enhän voi taaskaan luottaa siihen varmaksi, tai ainakin tuntuu siltä.. Saamarin tk:n vanhapiika kärttytäti kun varmaan hyppii riemusta aina nähdessään negan tuloksen.. mrr.. no älkää ottako liian tosissaan :)

Moi,
ihmettelen kyllä miksei tosiaan sulle tehty verikoetta? Onhan se nyt varmempi ja pissastahan saat tehtyä kotonakin. Tosi tylsää. Jos testi on negatiivinen, odota pari päivää ja tee itse uudestaan. Ymmärrän että sua rasittaa tosi paljon! Koita kestää ja toivottavasti nyt tulis sittenkin iso plussa! :hug:

No negahan se tietysti oli.. Ei sillä ettei se todennäköisesti olisi muutenkin mutta jos olin käynyt yöllä 2xvessassa, toisen kerran 2h ennen näytteen antamista niin eipä se kai ihan luotettava ole.. taidan odotella loppuviikkoon niin sitten uskon jo itsekin! Kiitos ajatusten jakamisesta.. on tää välillä aika kärsimätöntä.. ja sitten stressaus nollille ja päikkäreille :)

Hmmm. voiskohan mulla olla ovis tänään.Nimittäin alavatsaa nippailee ja lämmöt on noussu.Nyt kuiteski vasta kp 13.Eilen kyllä touhuiltiin et toivon mukaan sit riittää jos tänään on ovis.Hitsit ku ei yhtään osaa ajoittaa tuota ovista...

Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Hmmm. voiskohan mulla olla ovis tänään.Nimittäin alavatsaa nippailee ja lämmöt on noussu.Nyt kuiteski vasta kp 13.Eilen kyllä touhuiltiin et toivon mukaan sit riittää jos tänään on ovis.Hitsit ku ei yhtään osaa ajoittaa tuota ovista...
Mun laskelmien mukaan oviksen pitäis olla joko huomenna tai perjantaina.Jaa a.

=) mulla ei oo kummosia kuulumisia. menkkojen loppumista oottelen et pääsis taas tositoimiin :LOL: kävin eilen ostaan greippimehua jos se vaik edesauttas raskautumista.. on kiva ku toi ukkokultaki on jo ääneen ruvennu puheleen et eiköhän meilleki oo jo kohta se oma vauva tulossa :eek: ihan nytki rupee itkettää ku se kuulostaa niin ihanalle :ashamed: no kaikki aikanaan.. onnea kaikille jo plussanneille ja muille paljon paljon onnea peiton alle :heart: :heart: :heart: :heart:

Kaa
sirpula................kp 46/34-71..........yk 5
Syksyinen haave..kp 36/??................yk 1
Sarah85..............kp 30/28-30.........yk 14
HenLai................kp 27/24-32............yk 4
piksu...................kp 27/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 25/28-32............yk 9
Jouskari-82.........kp 25/32................yk 1
fairytale84..........kp 23/30................yk 4
Kaa....................kp 22/31................yk 2
futuremami..........kp 21/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 21/28-30..........yk 27
EAK...................kp17/35(?).............yk1
höpsö.................kp 17/28.................yk1
Diodium..............kp 16/29..................yk ??
nibbler................kp 15/30..................yk 2
heiDu..................kp 15/23-.................yk 4
Juli05..................kp 13/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen.....kp 13/35................yk 3
rina82.................kp 8/??.................yk 29
Emeliina..............kp 4/31-33..........yk 7
Rapu83...............kp 4/28-48...........yk 2

Nauruprinsessa...............hetken päästä
Linna............................hetken päästä

Plussanneet :flower:

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4