Uusi MISS UNIVERSUM.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIERAS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Geneerisen näköinen. Samanlaisia tulee vastaan kaikkialla: mainoksissa, tv-ohjelmissa, leffoissa, iltapäivälehtien kansissa. Tai sitten se on vaan prosopagnosiaa mun osalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Geneerisen näköinen. Samanlaisia tulee vastaan kaikkialla: mainoksissa, tv-ohjelmissa, leffoissa, iltapäivälehtien kansissa. Tai sitten se on vaan prosopagnosiaa mun osalta.

Ei kun olet ihan oikeassa. Kaunis, mutta niin tosi normaali.

Alkuperäinen kirjoittaja bbb:
essi ei päässyt 15 parhaan joukkoon..enkä yhtään ihmettele hän näyttää ihan hamsterilta! ja vielä ihmetellään kun suomalaiset tytöt ei pärjään!

Minusta hänellä on söpö suu. :heart:

Venezuelalainen ilmeisesti.. nehän on aina ihan muovisia. Ois mielenkiintosta tietää, miten tota tytteliä on muovailtu. Ei ainakaan jumalaisen kauniiksi ole saatu edes leikkelemällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Venezuelalainen ilmeisesti.. nehän on aina ihan muovisia. Ois mielenkiintosta tietää, miten tota tytteliä on muovailtu. Ei ainakaan jumalaisen kauniiksi ole saatu edes leikkelemällä.

Kaikkihan nuo on nykyään leikeltujä.
OT, mutta minua oikeasti järkytti, kun seiskassa oli muutama viikko sitten 2 nuorta naista, hädintuskin juuri 18 vuotta täyttäneitä. Joitain juontajia ja molemmilla silikonit :o:o:o.

Ymmärrän silikonit rupsahtaneilla ja elähtäneillä kolmekymppisillä, kun yritetään pelastaa edes HIUKAN mitä niistä ruttuisista lasten venyttämistä lätkistä on jäljellä, mutta että juuri täysi-ikäistynyt nainen ottaa silikonit, niin sitä en jaksa ymmärtää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kaikkihan nuo on nykyään leikeltujä.
OT, mutta minua oikeasti järkytti, kun seiskassa oli muutama viikko sitten 2 nuorta naista, hädintuskin juuri 18 vuotta täyttäneitä. Joitain juontajia ja molemmilla silikonit :o:o:o.

Ymmärrän silikonit rupsahtaneilla ja elähtäneillä kolmekymppisillä, kun yritetään pelastaa edes HIUKAN mitä niistä ruttuisista lasten venyttämistä lätkistä on jäljellä, mutta että juuri täysi-ikäistynyt nainen ottaa silikonit, niin sitä en jaksa ymmärtää!

Niin, se on vaan sen merkki, että melkein vielä murrosikäiset tytöt on itseensä tosi tyytymättömiä. Hirveetä, että noita leikkauksia suostutaan tekemään niin nuorena, kun moni oppii hyväksymään itsensä kun lähestyy kolmeakymmentä.

Oon kyllä ihan samaa mieltä kanssasi, Lunatic. Useimmiten olen täysin eri mieltä, muttei se mielestäni haittaa. Toimeen voi tulla, ja ystäviäkin olla, vaikka olisi ihan eri mielipiteet kaikilla elämän osa-alueilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin, se on vaan sen merkki, että melkein vielä murrosikäiset tytöt on itseensä tosi tyytymättömiä. Hirveetä, että noita leikkauksia suostutaan tekemään niin nuorena, kun moni oppii hyväksymään itsensä kun lähestyy kolmeakymmentä.

Minustakin silikonien ottamiseen sallitua ikärajaa pitäisi ihan ehdottomasti nostaa! Eihän jollain 18 vuotiaalla voi vielä olla löpähtäneet tissit jollei ole kauheata ylipainoa...Mutta kai sillä silikonilla enemmänkin tavoitellaan kokoa kuin kiinteyttä. Sairasta se silti on noin nuorilla. Vanhemmilla ymmärrän. Kun on 30 mittarissa, on monelsti järkeäkin hiukan enemmän päässä ja jos vaikka ne lapsetkin tehtynä, ja pelkät ajokoirankorvat jäljellä, tällöin silarit käsitän ihan hyvin =).

2mp0h8h.jpg