Uusi mies ja todella häiritsevä ominaisuus

• Viestiketjun aloittaja KevättäRinnassa
  • Ensimmäinen viesti
"Miru"
Kait ap (ja muut kaltaisensa) sitten mustaa olla noin tarkkoja ajan tuomista muutoksista siinäkin vaiheessa kun omat tissit lerpahtaa? Ei sitten tarvi ihmetellä kun se ukko vaihtaa nuorempaan. Sehän on ihan ok :)

"Minä vaan"
Omalla miehelläni oli upea kihara surffitukka kun aloimme seurustella. Sitten vuosien päästä pikkuhiljaa alkoi kaljuntumaan ja nyt ajaakin jo kaikki pois. Sama mies edelleen, ihan yhtä hyvän näköinen kuin ennenkin. Olisi aika sääli jos olisin tuon helmen ollut ottamatta jonkun tukan takia. No ap sitten kestää varmaan jotkut "bähemmän" huonot puutteet miehessä kuten sen, että mies ryyppää, hkkaa, pettää, jne…pikkuvikoja, kunhan tukka on tallella.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
"mindu"
Ei me aina voida olla nuoria ja nättejä. Eihän se mies vanhana näytä enään kakskymppiseltä mutta on edelleen sama mies. Ja tuskin naisetkaan nuorena säilyy! Mä ainakin rakastan mun miestä ja totta kai se myös miellyttää silmää. Mutta toivon koko sydämmestä että saadaan pitkä elämä yhdessä. Ajatuksin siitä että tuo huumorin tajuinen hurmuri ei ois mun elämässä tuntuu aivan kauheelta. Mun mies nyt ja aina en vaihtais ikinä toiseen kävi miten kävi. Tuo hiusten lähtö on kuitenkin "pikkuvika". Joltain mieheltä saattaa puuttua raajoja ja toisilta taas järkipäästä. Et taida olla rakastunut kyseiseen mieheen kun tuommoinen asia haittaa. Aika pinnallista. Kyllä sen sit tietää kun oikeesti osuu kohdalle ei sitä toisille antaisi ees lainaan ja ilman sitä ei vois olla. Rakkaus se on niin ihmeellistä <3

mun miehen nainen
Mitä väliä on ulkonäöllä...siis on. Ite huolehin ulkonäöstäni ja mies on hyvännäköinen mutta kalju ja juuri täydellinen sellaisena. En ees halua miehelleni tukkaa ku hänen kuuluu olla juuri tuollainen. Ja sitä paitsi kaljuuntuminen kertoo miehen korkeasta testosteronitasosta ja sen kyllä huomaa ;) ja kaljuks voi vetää tukan koneella joka viikko. Älä vaan sano sille et se häiritsee..ei voi mitään sille. Tai hommaat muka täydellisen miehen ulkonäöltä niin onki täys paska isä lapsille..esim siis..

teyty
Hei, mie en tykkää että kasseillani kävellään :D
Hiuksetkin on päässä, laitahan viestiä jos oot jo kyllästynyt niihin pervoihin :D
mä taas tykkään kun mun kasseilla kävellään! Tykkään muutenkin pervoilla kunhan pysytään lain oikealla puolella niin kaikki käy. Harmittaa kun naiset ei oo tarpeex pervoja. Kaljut miehet ei häiritse, rumiahan ne joskus on ja mix pitää kasvattaa joku hiton parta mikä näyttää ihan kun olis tussu naamassa.
Naiseni on muuten alkanu myös vähän repsahtamaan kun itse ole loputtomien punttiksella vietettyjen treenien jäljiltä tiukka ja kuuma uros pantteri.
Mulla on ihan hyvät hiukset mutta alakerran on vähän siistinyt, oks se okei?

Minun mies on -90 syntynyt ja hänelläkin alkanut hiusraja pakenemaan vähän. Yhdessä vaan nauretaan asialle ja ajetaan aina hiukset häneltä lyhyeksi/kaljuksi. Heillä sukuvika. Mitä pahaa siinä on jos toista rakastaa? Asioista kannattaa puhua eikä olla liian pinnallinen. :) Jos puolitosissaan olet miehen kanssa niin ymmärrän kyllä että kaikkeen kiinnittää huomiota erillälailla. Jos tuo kaljuuntuminen on ainoa miinuspuoli niin älä takerru siihen. Hyviä miehiä on harvassa ja tuo on pieni kosmeettinen vika vain.

Yksi sairaanhoitajamies mulla oli kerran niin hänellä oli aina pitkät varpaankynnet ja haisi pahalta. Sen heivasin pois kyllä. Muuten hyvännäköinen tapaus oli mutta nuo ja luonnekkin sitte osottautui todella narsistimaiseksi. Tuo nykyinen oma kyllä muuten juuri kaikesta pitää huolta ulkonäössään mihin voi juuri vaikuttaa. Se kertoo ihmisestä paljon. Mieti omalle kohdallesi jos sinulta vaikka alkaisi lähtemään hiukset päästä, niin et voi sille mitään. Mutta haluat kuitenkin vain sitä että saat ihanan ihmisen ja hän hyväksyy sinut semmoisenaan eikä ala mitenkään ns. "ällöämään" sinua. Ei tuommoisille voi mitään ja sillä ei ole mitään tekemistä ihmisen luonteen sun muiden asioiden kanssa. Älä stressaa ;)

kaljun vaimo
oma ukkoni on kaljuuntunut 20- vuotiaasta lähtien. nykyään ajan ukkoni päätä kaljuksi kerran tai kaksi kertaa viikossa kotiparturikoneella.
Itse en näe sitä, että kaljuuntuu mitenkään epäseksikkäänä. kyse on siitä miten siihen suhtautuu.
Mikään ei ole ällömpää kuin mies joka ei hyväksy tosiasioita vaan alkaa esim. kammata sivulta pitkiä hiusrihmoja kaljunsa yli.. huh. Tukka lähtee kun on lähteäkseen.
Kaikki pois vaan, tyyliin Vin Diesel ja Jason Statham. ;)

"pricilla"
Oon kyl tavannut ohut hiuksisiiki jätkii joilla on alhaset testotasot ja käytös ku ämmillä.... mut osaaks kukaan perustella tota väittämää et korkeammat testotasot kaljuuntuvilla ku niil joilla on paksut hiukset?

[QUOTE="harmi";30641173]Kannattaisi olla pitkä mies, silloin ei haittaa vaikka olisit ruma kuin rullatuoli ja karcoja ei ole kuin perseessä.[/QUOTE]

Nii! Ja jos pysyy koko ajan seisomassa, ei kukaan voi nähdä kaljuuntuvaa päälakea.

Yhteistyössä