Uusi mies ja todella häiritsevä ominaisuus

• Viestiketjun aloittaja KevättäRinnassa
  • Ensimmäinen viesti
"jeah"
Olis kiva nähä sut! Jos täydellistä oot alkanu etsimään.. huh huh... Noh toivottavasti vaidot ei tuo paljoa kyyneleitä.... Sulle saattaa vanheneminen ottaa koville.... Ai miten niin? Tulipa mieleen..

viera.s
Jos tietäisit, että mies ajattelee jostain ulkonäköpiirteestäsi tuolla tavoin, haluaisitko että hän sinnittelee kanssasi, vaikka ulkonäkösi olisi melkein 100 % turn off? Tuskin. Minusta teet palveluksen teille molemmille, jos vaan suosiolla lopetat tämän suhteen ja lähdet etsimään sitä tuuheatukkaista unelmaurostasi.

Minua ei miehen kaljuuntuminen häiritsisi tippaakaan, ei varsinkaan jos mies on itse sinut asian kanssa. Epävarmuus ei ole viehättävää, mutta hiusten määrällä ei mitään väliä.

"xxx"
Ei haittaisi itseäni yhtään, jos on käytökseltään ja luonteeltaan hyvä mies. Mutta koska olet tuollainen idiootti, parempi että etsit toisen miehen ja jätät tämän sellaisille, jotka hänet ansaitsevat.

Jos sua heti suhteen alussa joku asia etoo tai häiritsee, niin en sinuna jatkais suhdetta. Se sama asia tulee häiritsemään sua kuitenkin vielä alun jälkeenkin. Ja päättämällä homman heti alkuunsa annat miehelle mahdollisuuden löytää jonkun sellaisen, jota ei kaljuuntuva päälaki häiritse. Muuten viet häneltä turhaan monta hyvää vuotta.

Mua ei kalju häiritse, oman miehen sisäkumi on paistanut jo toistakymmentä vuotta. Mutta on mulla yksi asia, jonka takia uusi tuttavuus saisi lähtöpassit heti. Se on massuttaminen syödessä. Suu auki syöminen, purkan jauhaminen suu auki, mässytys, massutus..... Se ottaa mun korviin (ja aivoihin) niin pahasti, etten kestäisi hetkeäkään.

-9-9-
Itsekään en diggaa kaljuuntuvista miehistä. Exällä oli vähän ohentumista ja kaljuuntumista näkyvissä, mutta piti tukan sen pituisena et ei silleen hirveästi haitannut.

Eron jälkeen hän alkoi kasvattamaan hiuksia, ja voi luoja ihan hävettää ku hänet näkee. Ja jos jollee uudelle tutulle pitää kertoa et joo tuo on mun ex, niin on pakko aina lisätä et sil oli kyl silloin ihan eri hiukset. Äijä on alle 35 ja alkaa muistuttaa Juice Leskistä, so gross :x

hlhdhbkursjkh
Ei tässä ole kyse kaljuudesta tai edes pinnallisuudesta. Mies ei vain ole oikea sinulle
Vaikka järjellä ajatellen onkin kelpo. Oikean tyypin osuessa kohdalle ei moisilla seikoilla ole väliä.
Itse olen tehnyt kompromisseja exien kanssa, milloin siedin liian pieniä silmiä, tai ärsyttäviä vitsejä, tai pikkupoikamaista olemusta muuten kelvollisessa miehessä. nykyisen kanssa ei tarvitse. Hän on nimittäin täydellinen. Mahoineen, hölmöine sanontoineen ja rimppakinttuineenkin.

Nii just. Oot sitten tavannut mukavan normaalinen miehen jonka kanssa viihdyt mutta tartut tollaseen pikku asiaan. Ai että vähän vituttaa ite deittailla kaiken maailman pervoja. Niillä on kyllä tukka. Mutta ottaisin kaljun miehen heti jos se vaan ois normaali eikä tykkäis esim siitä että sen kasseilla kävellään korkokengillä....

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
Mua ei kaljut miehet kauheesti viehätä, mutta en huomaisi koko asiaa jos meillä synkkaisi todella hyvin.
En usko, että te olette luotuja toisillenne, jos olisitte niin et kiinnitäisi asiaan mitään huomiota.

Vieraspa hyvinkin
Mieheni oli jo seurustelu vaiheessa 20v harva hiuksinen ja menneiden 19v aikana hiusraja on vain paennut entisestään. Nykyisin hän pitää hiukset muutaman mm pituisena ja kaljuuntumiseen ei tule kiinitettyä huomiota.

Punnikas
Jos mies ei nappaa kaljuuntumisen takia, niin miksi olet jatkanut seurustelua??? Minulle on myös tärkeää että miehellä on hiukset päässä ja siksi olenkin välttänyt noita kaljuuntuvia.

Hiippari
Ei kannata jatkaa seurustelua jos toisessa, olipa se mikä asia hyvänsä, jo alussa jokin etoo pahasti. Ei ole ns.oikeaa tunnetta mukana eikä toinen ole sopiva itselle.
Teet todellakin miehelle palveluksen kun sanot suoraan asiasta ja heivaat mäkeen. On paljon naisia, jotka pitävät erityisesti kaljuista miehistä. Mielestäni jokaisella on oikeus olla aidosti ja vilpittömästi haluttu parisuhteessa! Niin naisen kuin miehenkin. Muu on feikkiä ja julmaa toista kohtaan.

Eri homma jos asialle voi jotain toinen tehdä, miellyttääkseen. Esim. itse olen niitä naisia, joita kaljut ja lyhyet hiukset miehellä innostaa. Joten ukko on eka treffien jälkeen vetänyt päänsä aina millin sängelle.. Ikää on ja tukka kasvaa hurjasti mutta haluaa olla silmissäni "kuuma". Vaikka olen sanonut monesti ettei sillä enää tässä iässä niin väliä olis jos haluaisi hiuksensa pitää. :) Kuuma olis vaikka täysturkki iholla.
Viriilikin vielä pahus on niin eipä ole vaikuttanut testoarvoihin näemmä vahvat hiukset. Vastaavasti pidän omat hiukseni sen värisinä/pituisina, mikä ukkoo miellyttää kovasti. Ei o paha homma..

Nii just. Oot sitten tavannut mukavan normaalinen miehen jonka kanssa viihdyt mutta tartut tollaseen pikku asiaan. Ai että vähän vituttaa ite deittailla kaiken maailman pervoja. Niillä on kyllä tukka. Mutta ottaisin kaljun miehen heti jos se vaan ois normaali eikä tykkäis esim siitä että sen kasseilla kävellään korkokengillä....
Hei, mie en tykkää että kasseillani kävellään :D
Hiuksetkin on päässä, laitahan viestiä jos oot jo kyllästynyt niihin pervoihin :D

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Ei varmaan kannata jatkaa, jos jo tuossa vaiheessa toinen ällöttää.
Mulle kelpais kyllä kalju mies. Tai karvainen. Vaikka raidallinen, jos luonne olisi hyvä. Sielullisia epäkohtia olisi vaikeampi sulattaa, vaikka ainahan sitä jotain ärsyttävää toisessa alkaa ajan oloon ilmaantua. Ja itsessä...

Uusivuosi on itselleni sellaista aikaa, että luultavasti kelpuuttaisin vaikka rupikonnan jos se vain osoittaisi jotain tunteita minua kohtaan. Onneksi tämä menee aina ohi :snotty:

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
"salaisuus"
Mun miehellä kasvoi mustia karvoja nenän PÄÄLLÄ kun alettiin seurustelemaan. Ällötti ihan sikana kun ekan kerran bongasin ne, ja mietin jo hetkrn etten pysty tähän. Mies oli kuitenkin ihana muuten, joten yritin ignoorata asian. Lopulta oli pakko kysyä voisiko ne esim. vahata pois, ja selvisi ettei mies ollut edes koskaan huomannut tällaista ominaisuutta itsessään. Karvat vahattiin yhdessä pois, eikä ne sen jälkeen enää takaisin kasvaneetkaan. Nyt olemma olleet seitsemän vuotta naimusissa, enkä voisi parempaa miestä itselleni toivoa.

"Onnellinen"
Kyllä muakin häiritsi nykyisessä miehessä suhteen alkuaikoina parikin ulkonäköön liittyvää seikkaa... Pääsin niiden yli ja ollaan oltu onnellisesti yhdessä jo yli 10v. Ei ne ominaisuudet vieläkään mitään ihania ole, mutta hyvät asiat voittavat 100-0. Onneksi en siis heivannut koko miestä niiden takia. :D

Yhteistyössä