Uusi mies ja todella häiritsevä ominaisuus

• Viestiketjun aloittaja KevättäRinnassa
  • Ensimmäinen viesti
"Piitu"
Sinänsä ihmettelen miksi miehet eivät tee kaljuuntumiselleen mitään, kun tuo ongelma on täysin hoidettavissa. Tässä taitaa olla kyse suomalaisen miehen välinpitämättömyys omasta ulkonäöstä. Sama homma läskinen kanssa, ei yksinkertaisesti välitetä omasta ulkonäöstä. Usein sekä ylipaino että kaljuus menevät käsi kädessä, useat kaljut ovat lisäksi läskejä.

paco
vahva tukka ikääntyvällä miehellä on merkki alhaisesta testosta

komea kuontalo on siis hyvännäkönen mutta ei kannata oottaa liikoja kamarin suunnalla
Ihan varmaa tietoa vai? Ei ihan kaikkea kannata totuutena huudella! Vaihtoehtoja on monia. Vaan miksi ette hommaa miehillenne jack sparrow peruukkia tms. Testosteroni normaalitaso oli mikä ja minkä verran tukaa piti olla noin niin kuin siellä tilastossa?

Oliko liika tuontanto mitä ja alhainen taso jotain?

vie ras
[QUOTE="Piitu";30550285]Sinänsä ihmettelen miksi miehet eivät tee kaljuuntumiselleen mitään, kun tuo ongelma on täysin hoidettavissa. Tässä taitaa olla kyse suomalaisen miehen välinpitämättömyys omasta ulkonäöstä. Sama homma läskinen kanssa, ei yksinkertaisesti välitetä omasta ulkonäöstä. Usein sekä ylipaino että kaljuus menevät käsi kädessä, useat kaljut ovat lisäksi läskejä.[/QUOTE]

Millä se kaljuus on hoidettavissa, tupeellako? Jos sä väität, että kaljuuntuvat pystyvät estämään kaljuuntumisensa jollain aineella, niin patentoi se äkkiä! Susta tulee nimittäin miljonääri.

"nam"
"Piitu"
Millä se kaljuus on hoidettavissa, tupeellako? Jos sä väität, että kaljuuntuvat pystyvät estämään kaljuuntumisensa jollain aineella, niin patentoi se äkkiä! Susta tulee nimittäin miljonääri.
Osaatko yhtään käyttää Googlea??? Fina on yksi monista hyvin tehoavista lääkkeistä ja nykyisin löytyy hillitön määrä hoitoja, joilla kaljuus voidaan estää lähes 99% varmasti. Mikäli yksi ei pelkästään tehoa, niin yhdistelmähoidot tehoavat.

Mahdat oll aika pinnallinen?:rolleyes:

Olisko parempi että se vika löytyy luonteesta?

Mitäs jos sinä kaljuunnut (etc. mihin et itse voi vaikuttaa)? -Saako ukko pistää sut vaihtoon?

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Tukkajumalan vaimo
Olen ap:n kanssa samaa mieltä että kaljuuntuminen pilaa miehen ulkonäön. Mikäli olette eri mieltä, niin laittakaa kuva HYVÄNNÄKÖISESTÄ KALJUUNTUVASTA miehestä.

On se hienoa, kun kutsutaan seurustelukumppanin ulkonäköä kuvottavaksi.

Ap, ehkä on ihan reilua, että tuo uusi miehesi toisella palstalla surkuttelee, koska uudella naisella on kuvottavan näköiset häpyhuulet. Ei vaan ekakerralla kännipanossa pimeässä huomannut sitä :stick:

viieras,
On se hienoa, kun kutsutaan seurustelukumppanin ulkonäköä kuvottavaksi.

Ap, ehkä on ihan reilua, että tuo uusi miehesi toisella palstalla surkuttelee, koska uudella naisella on kuvottavan näköiset häpyhuulet. Ei vaan ekakerralla kännipanossa pimeässä huomannut sitä :stick:
No ne häpyhyylethan ei ole kaikkien nähtävillä koko aikaa kuten ihmisellä pää :D

jopohih
Jos se todella häiritsee, niin lopeta suhde.

Mua ei kyllä yhtään häiritse kalju tai kaljuuntuva mies, jos muuten on minua miellyttävä. Ainoa kaljuuntumiseen liittyvä turn off on sellainen lainapeite, kun yritetään peittää kaljua kampaamalla päälle pidempiä suortuvia. Yök.

"Essika"
[QUOTE="akka";30547604]Yksi asia joka pilaisi koko miehen olisi perseleuka, en panisi edes yhtä kertaa sellaisen kanssa ja se on asia josta en pääsisi ikinä yli.[/QUOTE]

Mikäon perseleuka?

"Aurinko"
Minä taas olen havainnut, että kun mieheen rakastuu, ne aiemmin rumaksi ajatellut piirteet ovatkin ihan täydellisiä tämän miehen ollessa kyseessä, eivätkä ne haittaa yhtään.

Sanoisin AP:lle, että hänen kannattaa lopettaa suhde heti, ei kumppanin kaljuuntumisen vuoksi, vaan AP:n oman tunneköyhyyden vuoksi. Ei se suhde tule toimimaan, jos siinä ei ole tunteet mukana.

:3
ja nainen. Mun onneksi kaikki ihmiset ei ajattele noin. Mun hiuksettomuus käy ilmi jo sinä kuuluisan yhden illan panon aikana: jos vaakatasoon päädytään, pyörii tukka väistämättä päässä. ????
Lääkettä tähän ei valitettavasti ole, vaikka markkinoilla onkin tarjolla sen sata toinen toistaan hiusten kasvua elvyttävämpiä tuotteita. Ihmisille on helppo myydä mitä vain, kun kyseessä noin ulkisesti vaikuttava asia. Se, mikä todellinen apu on, onkin sitten asia erikseen.
Toivon oikeasti, ettei ketjun avaaja itse sairastu esim. alopeciaan. Tuolla ajattelutavalla se luultavasti olisi maailmanloppu.
Alkuperäiseen aiheeseen: jos jo tässä vaiheessa häirittee tollanen asia, pistä mies kiertoon, kyllä markkinoilla tarjontaa riittää ja löytänet sopivamman.

Yhteistyössä