Uusi mies ja todella häiritsevä ominaisuus

• Viestiketjun aloittaja KevättäRinnassa
  • Ensimmäinen viesti
KevättäRinnassa
Olen puolivakavissani seurustellut joulukuun alusta mihen kanssa, joka on kyllä kaikilla mittapuilla varsin kelpoa ainesta. Yksi asia on kuitenkin mistä on tosi vaikea päästä yli; mies on selvästi alkanut kaljuuntumaan. Meidän suhde alkoi yhden illan panona ja silloin en edes kiinnittänyt huomioita miehen päälakeen kun olin itsekin aika kekkulissa. Huomasin vasta kun seuraavan kerran tavattiin, mutta ajattelin että vaikka inhoankin eniten juuri kaljuuntuneita miehiä, niin muut ominaisuudet vievät voiton. Nyt olen kuitenkin koko ajan kiinittänyt tuohon harvenevaan tukkaan enemmän ja enemmän huomiota, enkä voi kieltää etteikö se melkein ole 100% turn off. Oletteko muut päässeet yli jostain todella kuvottavasta piirteesta miehessä? Onko yhteiselämä sujunut siitä huolimatta ihan ok?

vbvv
Onko leikkaus muuten kunnossa?
Sellanen 5-10 cm:kin pitkä tukka painuu päätä pitkin ja oikein paistattaa tuon kaljun. Kun taas sellainen pystyssä oleva lyhyt tukka peittää sen.

Oletko nähnyt hänestä vanhempia kuvia? Onko kalju ollu pitkää samanlainen? Voi olla että pysyy seuraavat 20vuotta samanlaisena.

Ja mikä on oma markkina-asemasi? Onko sinulla varaa olla kranttu hyvän miehen kohdalla pienen kaljun takia?

Ja toisaalta, jos pelkkä hiustupsun puute on 100%turn off, nii mitä käy haluille kun mies käy ensimmäisen kerran luonasi paskalla? Ja onko vastaavasti oma päänahkasi niin viettelevä että pystyt käymään paskalla miehen kodissa?

bbierass
Mnjoo, tykkään kyllä vahvasta tukasta tyylliin Captain Jack Sparrow, mut jos oikein vakavissani miettisin itselleni miestä, niin tuo ei olisi mikään ongelma. Jos siis tietty muuten siisti ja ihana ja fiksu yms.

Meinaatkos ap jättää sittenkin jos ukko alkaa suhteen aikana kaljuuntua? Monelle miehelle kun käy niin. Mun ukolla oli seurustelu aikana pieni alku päälaella ja nyt ei tukkaa enää juur yhtään. Se ei mua haittaa ja ajaa yleensä loputkin pois. Voihan se naisellekin tulla vaikka pälvikalju ja miltä se tuntus jos mies lemppais siksi ettei asialle voi mitään...

gsds
Omalla miehelläni oli jo suhteen alkuaikoina aivan kalju päälaki, kuten juicella jne. Eipä tuollainen asia ole häirinnyt, on sinulla itselläsikin varmaan selluliittia tms miehiä häiritsevää

"harmaa"
Eli vajaan kuukauden olette tapailleet ja nyt jo löytyi miehestä ällöttävä asia...
Lopeta koko homma. Jos ei alkuhuuman tuomat vaaleanpunaiset lasitkaan saa asiaa siedettäväksi, se ei tule olemaan sitä koskaan. On reilumpaa pistää peli poikki heti.

Puffi
Ymmärrän hyvin tuon inhotuksen, minullekin kaljuuntuva mies on kauhistus. Yleensä kaljuksi ajelluista näkee ihan selvästi että ovat kaljuuntumisen takia ajaneet tukan pois. Tästä ei ole yhtään mitään apua, ihan yhtä kauhistus se ajeltu kaljukin on.

"himpula"
Mulle tärkeintä siinä kumppanissa on se luonne ja käytös! Vaikka olisi kuinka kiiltokuvapoika tahansa, mutta kohtelee mua huonosti ja käyttäytyy kuin apina, on niin tyhmä ettei osaa saapasta tyhjentää vaikka pohjassa olisi ohjeet, niin sellainen ei kiinnosta.

Jos nyt sit sattuu olemaan kaljua päälaella tai vatsaa enemmän kuin "normeihin"kuuluu niin mitä sitten? jo s on fiksu ja kohtelee mua hyvin.

En minäkään ole niin täydellinen että voisin vaatia sitä muilta!!

"harmaa"
Tuo aikaisempi harmaa tässä jatkaa...
Tämä ei nyt mun mielestä ole kiinni siitä että onko kalju pieni vika vai iso. Mun mielestä se on pieni, omalla rakkaalla on alkanut hiusraja ohimoilta hieman karata eikä mua haittaa ollenkaan.

Pointti on se että aloittajalle kalju on 100 % turn off. Jos se on sitä jo alkuhuumassa, ihan turha edes yrittää.

Tietäjä Ikuinen
vahva tukka ikääntyvällä miehellä on merkki alhaisesta testosta

komea kuontalo on siis hyvännäkönen mutta ei kannata oottaa liikoja kamarin suunnalla
Totaalisen paskaa! Kaljujen hiuspohjan follikkeleissa jostain syystä tavallista enemmän testosteronia DHT:ksi muuttavaa entsyymiä, 5alfa-reduktaasia. Tällä ei ole mitään tekemistä teston määrän kanssa. Kalju saattaa olla totaalinen lerppakulli ja tukkajumala teräsjormainen panokone.

vvvb
Niii eikä se sitäkään tarkoita etteikö lerppakulli vois ja haluais antaa sulle joka aamu maailman parhaimman suu/sormiseksin. Ja aika vaikeekshan se suhde voi käydä teräsjormaisen panokoneenkin kanssa, jos panokone ei kykene rauhottumaan kun vaimo ensin oksentaa 9kuukautta ja sitten on haluttomana seuraavat 12kk.

"Hömelö"
Ei taida oikein muutenkaan olla semmonen mies kenen kanssa haluat elää loppuelämäs. Eli jos noin etoo niin heivaisin koko miehen. Mä en tosin ite oikein ymmärrä miten ihmiset onki niin kranttuja ulkonäön suhteen. Tai, no, ehkä se selittää nykyisiä avioerotilastoja omalta osaltaan, kun toisen pitäis olla täydellinen ja tehdä puolison kurjasta elämästä onnellista ja vielä aina ja ikuisesti tehdä elämästä jännittävääkin ja tuoreen rakastumisen tunne pitäis kestää läpi koko avioliiton jne. Ihmisillä on minusta tosi epärealistisia kuvitelmia parisuhteesta. Kyllä mä iteki olen sitä mieltä, että puolison olis suotavaa olla ulkomuodoltaan hygienian puolesta siisti ja miellyttää puolison silmää, mutta sitä mä en ymmärrä, että kokonaisuuden sijaan ihmisillä on tämmösiä täsmällisiä edellytyksiä, että ei saa olla kalju, täytyy olla tumma tukka, ei saa olla selluliittia, pitää olla iso hauis, isot tissit tai pieni perä, täytyy olla hyvä iho tms. Ihan vaan tiedoks, ihmiset vanhenee ja muuttuu. Se kellä parikymppisenä oli hyvä tukka saattaa olla kalju nelikymppisenä, tai timmissä kunnossa ollu morsian saattaa olla ylipainonen kymmenen yhteisen vuoden jälkeen. Nuorena ollu hyvä maku pukeutumisen osalta saattaa jäädä jumittamaan jonneki 80-luvulle. Toisen iho rypistyy tai tukka harmaantuu keskimäärästä nopeemmin. Kaataako se parisuhteen? Jos kaataa, niin onko koko parisuhde ollu alun pitäenkään kauheen vakaalla pohjalla?

fdrfhsdj
Täytyy akan olla melkonen läskiperse, ku pittää kytätä ukon ulkonäköä nuin tarkasti... Tuommonen akka ei sitä ukkoa ansaitse, kannattaa pikkusen ajatella mitä suustaan päästää.. Muuten kelpo ukko... HERTSYYKKERI!!! pitää palstalle tommosia tulla purkaan.. HERRANJESTAS nuita kusipää akkoja...... Ite akka varmaa luulee itestä pikkasen liikoja, täydellinen ja varmasti ylimielinen pissapää..

"vvvv"
Täytyy akan olla melkonen läskiperse, ku pittää kytätä ukon ulkonäköä nuin tarkasti... Tuommonen akka ei sitä ukkoa ansaitse, kannattaa pikkusen ajatella mitä suustaan päästää.. Muuten kelpo ukko... HERTSYYKKERI!!! pitää palstalle tommosia tulla purkaan.. HERRANJESTAS nuita kusipää akkoja...... Ite akka varmaa luulee itestä pikkasen liikoja, täydellinen ja varmasti ylimielinen pissapää..
Voi mahtoi kirpaista

• Tykkää
Reactions: EllaDonna
"katten"
Mikä sinut saa ylipäätään roikkumaan miehessä, jos tunteesi ovat häntä kohtaan niin ulkoisista tekijöistä kiinni? Vaikutat vähän reppanalta, jos märehdit jollakin keskustelupalstalla noin 12 ikävuoden henkisellä tasollasi kenen kaa vois olla , jos se vaan ois ihana sun miälest.

"puf"
Minun miehellä on paksu kihara tukka, mutta ajaa sen pois koska tykkään kaljuista. :D

Mutta alkuperäiseen aiheeseen, minun miehellä on luomi, joka yökötti aluksi aivan valtavasti. Mies ei ollut aluksi silmiini lainkaan komea, kun luomi pilasi ulkomuodon (vaikkei se ihan päälle päin näkynytkään). Mutta hiljalleen, kun tutustuin mieheen ja olimme vain jatkaneet olemista, unohtui luomi tyystin. Eli ainakin minä pääsin yli tuollaisesta...

Yhteistyössä