Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
Täällä yksi "ikuinen laihduttaja", joka on nyt päättänyt visusti karistaa nuo ylimääräiset makkarat, lopullisesti!
Kävin eilen tiistaina puntarissa, ja lukema oli 76,6. Pituutta löytyy n.167cm. Tavoitteena olisi 65kg. Ensin nyt toki olisi ihan mukavaa päästä 6:lla alkavaan lukuun. =)

Ekan lapsen jälkeen painoin vielä tuon alle 70, mutta nuoremman jälkeen kilot ei lähteneetkään noin vaan. Raskauden jälkeen olin 82 kg ja siitä sit pikkuhiljaa se on laskenut, mutta vain vähän. Eli kyllä tässä on tosissaan jotain tehtävä, ei ne kilot näemmä aivan itsestään katoa... :ashamed:

Mulla on heikkoutena ihan tavallinen ruoka, syön liikaa. Karkit voin kaupassa sivuuttaa suht helposti, mutta pitsa yms. suolainen maistuu. Mies vannoo punaisen maidon ja voin nimeen, joten nyt meillä on jääkaapissa omat purkit ja purnukat, mulla noita kevyempiä versioita.

Liikuntaa aion harrastaa jonkinverran, ja oon ennenkin harrastanut, mutta tosi kausiluontoisesti. En pääse salille tms. ja lasten kans on vähän vaikea lenkkeilläkin, joten mä poljen kuntopyörää, jumppaan ym. Ja yritän panostaa hyötyliikuntaan, esim. nyt otetaan siivouspäivinä isompi vaihde ja hankitaan kunnon hiki pintaan imurin ja mopin kanssa. Ja pihahommia meiltä löytyy myös. :D

Koitan kirjoitella silloin tällöin, ja punnitsen kans tiistaisin.
Tsemppiä kaikille! :wave:
 
Tää on näitä laihdutuksen ihania varjopuolia... mulla on alkanut maha reagoimaan tähän veden litkintään ja vähäiseen syöntiin ja nyt ollaan rampattu vessassa sit oikein olan takaa. Täydellisen sekaisin on mun maha. En tiiä, pitäsköhän tuota kuitenki enemmän syödä? Mä en laske mitä syön mut noin suurinpiirtein syön n. 1200 kcal päivässä, joku päivä voi mennä jopa alle tuhat. Hmm...
 
Onnittelut kaikille painoansa pudottaneille :flower: ! Tsempit muille :flower: Oma tiistan punnitus jäi väliin mutta mukana ollaan ja ensi tiistaina punnitaan...
Mulla liikunta vähäistä, ei ehdi kun on remontti mutta olen huomannut, että ihan hyvin voi laihtua pelkästään syömisiään tarkkailemalla. Jos liikun (siis muutakin kuin hyötyliikuntaa) poljen kuntopyörää ja teen vatsa-ja selkälihasliikkeitä. Normaalisti siivoan kyllä joka päivä (imuroin ja järjestelen :ashamed: ) joten siinäkin palaa kaloreita. Tsemppiä torstaihin ja muistakaa herkutella maltillisesti! Itse ylitin itseni eilen, kun söin vain puolikkaan kismetin :p
 
Me ollaan edelleen lomalla. Nyt ollaan juuri mummolassa, joten pääsin nettiin. Herkuteltua on tullu ihan liikaa, joten ens tiistain punnitus tulee olemaan +-merkkinen :/ No, paluu karuun arkeen alkaa heti kotona sunnuntaina :saint:
 
Morjens!
Täällä paino tänään 67kg ja sauvakävelyyn olen jäänyt todella koukkuun,ihana viilettää sauvojen kanssa menemään kovalla vauhdilla ja salaattia olen syönyt ja vettä juonut ja vatsalihaksia tehnyt,kyllä se tästä pikku hiljaa paino laskee.
Mulla ei kesäkuumalla oikein ruoka maistu,että salaatti saattaa mennä,mutta muu ruoka ei maistu ollenkaan.
Mä olen myöskin jo vuosia pudottanut painoa,mutta tuli takaisin se mitä sain tiputettua,sain parissa kuukaudessa tiputettua pari vuotta sitten 15kg pois ihan vaan lenkillä kävin ja vettä join,mutta nyt on sama tilanne edessä.Nuo kilot tulevat todella nopeasti takaisin kun sortuu herkkuihin,sen olen minäkin huomannut,ikävä kyllä.
Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille!
 
huominen punnitus kyllä mietityttää, oon vedelly viime viikolla suklaata, hattaraa, kakkua, piirakkaa, grillattu on ja siideriäkin hiukan maisteltu, oih ja voih... :/ liikkunu kyllä oon ihan mukavasti, että varmaan tulos on +-0 tai pahimmassa tapauksessa tullu lisää... No, huomenna sen näkee...
 
Nyt kaikki uudet ja vanhat sitten tuloksia ilmottamaan!
Täältä suunnalta on kyllä huomenna tulossa huono tulos :( Eilen illalla kävin paniikissa juoksemassa puoli tuntia ja ihmeen kevyesti kulki. Tänään sama uusiks. Ihan pakko nyt ottaa äkkiä lomaläskit pois... Hiukan hirvittää aamun punnitus, mutta pakko mikä pakko. On se kumma kun lomaan kuuluu olennaisesti herkuttelu :whistle:
 
Mulla jäi loman vuoksi viime tiistain punnitus väliin. Nyt on siis 2 viikon tulos...
alkupaino 80 kg
paino nyt 71,7 kg (2 viikon tulos + 100 g)
pudotus yht. 8,3 kg

Kuvittelin paljon pahemmaksi lomailun tuloksen. Kovasti tuli herkuteltua, mutta onneks lihoinkin vain 100 g =) Tänään grillataan kavereiden kanssa, joten tulee liikaa kaloreita. Muuten aion kyllä olla viikon kevyesti. Ai niin, paitsi lauantaina on meno 60 vee synttäreille, jossa pakko syödä vähän reilummin. No arkihan se on se mikä pitemmän päälle määrää läskin määrän :saint:
 
Alkupaino: 80,2kg
viime viikolla: 78,5kg
paino nyt: 78,1kg (-0,400kgg/viikko)
Yht, pudotus: -2,1kg

Nojoo, aika huonosti mulla tuo paino tippunu...No, hitaasti mutta varmasti :D
Ensi viikolla lähdetään taas matkoille, Lappiin! ja ollaan siellä noin viikon, joten en pääse tulemaan tänne. Viimeksi kun lähdin matkoille niin unohdin teille tänne ilmoittaa. Eli lisää grillaamista ja juhlimista, nää kesät on tällasii just, ja ainakin kun mies on kesä lomilla niin sehän syö ja mussuttaa kokoajan, ja en ymmärrä miksi sillä en näy. Se syö kun hevonen ja ei harrasta liikuntaa. Tää on niin epäreilua :headwall: mä jos kävelen karkki hyllyn ohi kaupassa niin lihon jo 2kg :LOL:
Lypy: Sulla aivan mahtavat tulokset, onnea :flower:
Mä meen takaisin töihin, Elokuussa, niin sitten mulla ainakin rupee makkarat taas lähtemään, kun mulla on aika raskasta työtä!
 
eilen en ehtiny koneelle... ja siis viimeviikon tulos on plusmiinusnolla eli paino pysy samana, heti kun söi vähän miten sattuu niin ei tulosta tullu, onneks tuli kuitenkin ahkeraan liikuttua muuten olis varmaan tullu lisää painoo..., mutta nyt tsemppi taas päälle!!!
 
Kattelin tossa tarkemmin toisten tuloksia, ja kyllä olette hienosti tsempaneet!!!! Itse en juuri ole tyytyväinen tulokseeni, vaikka olen joka päivä yrittäny ja syönny kevyesti, en tiedä että miksi ei paino tipu!!!?
Voisiko jollakin olla tietoa, että mikä voisi olla syy? Jotenkin mulla alkaa tulemaan ns. masentava tunne, tämän laihdutuksen kanssa :headwall:
Niin ja kuntopyöräillen joka toinen päivä ainakin sen 30-40min ja käyn yleensä vaunujen kanssa kävelyllä joka päivä noin 1-2tunnin lenkin! Onkohan mulla ruokavaliossa jokin vika?
Mitens teille on loppu viikko menny? :flower:
Itse taas lähden reissuun Maanantaina tai Tiistaina, ajattelin että jos voisin laittaa jo Maanantai aamulla tulokset tänne!?

heippa!
 
Mami86! Lasketko kaloreita? Ajattelin, että jos kuitenkin vahingossa syöt liikaa? Minä olen nyt ollut pari viikkoa etten ole laskenut kaloreita. Ja tulos on huono. Luulin muka tietäväni nyt jo, että minkä verran saan syödä siihen 1200-1400 kaloriin päivässä, mutta ilmeisesti en kuitenkaan... Tänään aloitin taas laskemaan kalorit ja kirjoitan ne vihkoon ylös. Voihan kyllä olla muutenkin nyt jumi päällä, kun sekin kuuluu laihdutukseen :headwall: No kyllä tämä paino tästä taas alkaa tippumaan. En kyllä oikeen usko, että sulla Mami86 ois vielä jumi kun olet vielä niin alussa. Voimia! Kyllä se paino alkaa taas tippumaan :)
 
Lypy: En kyllä laske kaloreita sen tarkemmin, noin suunnilleen lasken! Reissun jälkeen ajattelin ihan kirjata kaikki ylös! Ja varmasti tuo 1200-1400kaloria päivässä olisi ihan OK! Toivottavasti tämä on väliaikaista tökkimistä! Mutta laitan tänne huomenna ylös mun tulokset, koska lähetään sittenkin jo Maanantaina sinne reissuun B)
Heippa!!!! :flower:
 
Alkupaino: 80,2kg
viime viikolla: 78,5kg
paino nyt: 78,0kg (-0,100kg/viikko)
Yht, pudotus: -2,2kg

No tossa tuo lukema nyt sit on -100kg,eli ei mitään uutta :ashamed:
Elikkä erittäin huonosti tuo paino tippunu
:headwall:
Kävin tänään jo puntarilla,kun kohta lähetään reissuun!! Ja huomenna en pääse tänne antamaan tuloksia!
Tsemppiä kaikille :flower: Ja "nähdään taas noin 1,5-2viikon kuluttua!
 
himputti... taas paino pysyny samana :/ No, onneks ei sentään oo kuitenkaan noussu... Mutta heti huomaa ettei tulosta synny kun ei liiku niin paljoa kun tavallisesti ja on vähän lepsumpi syömisten suhteen. Viime viikolla tuli käytyä vaan yhden hikisen kerran lenkillä ja siinä se sitten olikin, kun tavallisesti tulee liikuttua aikalailla 5 kertaa viikossa... Pakko pistää tsemppi päälle kun ulkomaan reissuki lähestyy kovaa vauhtia kahden ja puolen viikon päästä ja mun piti sillon olla 65kiloo ja siihen on siis matkaa vielä sen 4 kilon verran, ei taida onnistua ei..., mutta jos ees se pari kiloo putois! Nyt kyllä otettava itteensä niskasta kiinni, pakko, pakko!!!

alkupaino 77kg
pituus 170cm
nyt 69kg (sama ollu viimesen kaks viiikkoo...)
pudotusta kaikkiaan 8kg

Tsemppiä kaikille!!!
 
yhyyyyy :'( Mulla on menossa kai surullisen kuuluisa jumi. Olen aloittanut juoksemise nyt reilun viikko sitten, mutta paino ei vain tipu. Täytyy kyllä myöntää, ettei syömiset ole ollut koko ajan ihan kunnossa, mutta olen kuvitellut lenkillä kuluttaneeni syömiset. Eilen pidin oikeen kidutuspäivän ja söin vain 1100 kcal ja juoksin 40 minsaa...

alkupaino 80 kg
paino nyt 71,9 kg (viikon saldo +200 g)
pudotus yht. 8,1 kg

Melody: Meilläkin ois miehen kanssa elokuun puolessa välissä kahdestaan pieni ulkomaanmatka. Olin niin toivonut, että paino alkais silloin kutosella ja saisin ostaa itselleni uudet farkut. Farkkuja en osta ennenku puntarin lukema alkaa kutosella. Olkoon vaikka sitten ees 69,9 :kieh:
 
Heippa teille kaikille!
Alkupaino 68kg ja nyt tämän aamun paino 66kg,että kyllä on sauvakävely tehnyt hyvää,saa nähdä miten on huomenna tilanne,kun tänään on nimipäivä mulla ja herkkua tulee hieman syötyä sen takia.
Mukavaa viikon jatkoa teille kaikille!
 
Niin, onkohan mullakin sitten se kuuluisa jumi vaihe kun paino ei oo liikahtanutkaan suuntaan eikä toiseen... tosin oon mä kyllä hieman lepsuillukkin...

lypy:no, kyllähän sä voit vielä onnistuakin saamaan ulkomaanmatkalle ne uudet farkut, eihän siihen kutosella alkavaan oo niin kovin pitkä matka jos jumi vaihe vaan antaa periks, tsemmpi päälle! Hienolta se oikeesti tuntu kun se paino ei enää ala sillä seiskalla, mulla siis kilon alle sen 70...
 
Ei ihan ole tiistai eli punnituspäivä, oltiin reissussa ja heti reissun jälkeen piti kipittää puntarille, mutta eipähän vain ollut noussut. Eli tässä mun tulokset:

alkupaino: 84,4 kg
Paino nyt: 75,8 kg
Yhteensä tippunut: 8,6 kg!!

Olin välillä oksennustaudissa ja kun kävin puntarilla, se näytti jopa 73! Oishan se mukava jos sairaana menetetyt kilot ei tulisi heti takaisin. :whistle:

Niin, mä en ole aatellut, montako kiloa tippuu per viikko, koska tulee käytyä joka aamu puntarilla, huolehdin vain, että kertaakaan ei pääse plussalle menemään. :)
 

Yhteistyössä