Uusi ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 35v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JoJo: Sä pääset pian tositoimiin. Mulla kp 9 ja aattelin (kai?) huomena tikutella. Tänään tuli postissa ovistikkuja lisää. Pitänee vissiin piakkoin aloittaa kylvöt täälläkin. Mulla oli kp 13 ovis silloin helmikuussa, josta raskauduin. Nyt ei taida olla sitten nykyisin ovista ollenkaan. Taitaa olla niin, ettei olekaan ennen kuin saan clomit taas peliin mukaan. Lohduttavaa on se, että terot pitää kierron tasasesti 27-28 päivässä, niin ei pääse kierrot venyy entiseen 53-93pvään. Se se oli yhtä h...vettiä. By the way, paino pudonnut vapun jälkeen 17kg! Olen tosi happy siitä, mutta näyttää siltä että tuo painonpudotuskaan ei ole auttanut näihin ovulatorisiin häiriöihin. Vielä pitäis jaksaa 10kg taistella pois niin sitten olisin tyytyväinen. Eilen tuli muuten meillä vuosi virallista, tosissaan tahkoomista täyteen tämän vauvaprojektin tiimoilta! Vuosi sitten sitä kuvitteli olevansa tänä päivänä vauveli onnellisesti kainalossa. No, josko vuoden päästä sitten... :)

Hei, kävin etsimässä pudonneen ketjumme:).

Olen ollut hirveässä kesäflunssassa, kuumettakin monta päivää, tänään vähän parempi viimein = 6 päivää sängyn pohjalla:(

Mietin onkohan syömistäni allergia/nuhalääkkeistä (Duact) haittaa jos tässä kierrossa tärppää? Ehkä ennen raskauttakaan ei pitäisi syödä lääkkeitä... Mutta minkäs teet - pysykäähän terveinä!

Pistetään taas eloa ketjuumme! Tulkaahan langoille JoJo ja Gekko...

Heippa taas! Tänään tikuttelin (kp 10) ekaa päivää tässä kierrossa eikä h-hetkeä vielä käsillä. Täytynee kai kuitenkin alkaa jo harjoittelee... Ei vaan, harjoittelua en nyt kaipaa sillä tuntuu että menee jo ylikunnon puolelle vuoden tahkoomisen jälkeen... Olis se kiva kun sen nyytin vielä onnistuis saamaan. Nyt onneksi vähän muutakin ajateltavaa kun meidän kuopus aloittaa kohta koulun. Pitäis lähteä reppuostoksille. Tulkaahan taas huutelemaan kuulumisia! :)

Huomenta :)

Ikävää että olet sairastanut Nadia :( kesällä kun tulee flunssa niin se yleensä onkin aika pitkäkestoinen... mutta onneksi olet jo parempi ja pääset tänne jutskailee :)

Gekko, meilläkin tyttö alottaa koulun, joten on ollut ajatukset sillä suunnalla nyt viime aikoina. Reppu on jo ostettu ja pakattukin :)

Minusta tuntuu että meillä oli h-hetki käsillä eilen ja onneks sain tuon miehen edes jotenkin innostumaan petipuuhista, vaikkakin jokunen tovi siihen meni :( Hän on sitä tyyppiä että hommataan silloin kun mieli tekee eikä kellon tai päivien mukaan ja sitä mieltä minäkin olen. Siis eihän tämän pitäisi mennä vaan yrittämiseksi ja tahkoomiseksi vaan sen pitäisi olla mukavaa ja ihanaa.

Pitäisköhän tehdä töitäkin välillä...ei vaan jaksa oikein innostaa.
Mukavaa päivän jatkoa!

Tervehdys! Näyttää keli alkavan taas vaihteeksi paranemaan kun aurinkokin uskaltaa näyttäytyä. Tulispa viikonlopuksi kuivat kelit. Mutta kyllä alkaa jo olemaan sellaista kesänlopun tuntua ja syksyntuntua ilmassa. Näin se kesä vaan on valitettavan lyhyt, varsinkin kun usein kesäkuukin on vielä aika epävakaista. No, tykkään kyllä talvestakin ja syksylläkin on kiva kuunnella sateella kun katto ropisee.

Kp 12 menossa ja tikutin äskettäin, mutta ei vielä lupaillut ovista. Alotettiin kuitenkin jo eilen treenit, että sitten osataan tosipaikan tullen :). Mites kauan teillä JoJo ja Nadia olikaan sitä yrittämistä ja JoJolla ainaskin on jo tämä koulun aloittaja ennestään? En jaksanut lähtee kaivelee ketjua taaksepäin. ;) Nyt on lähdettävä jatkamaan siivousta. Hauskaa viikonloppua teille!

... joo yritystä vasta loppuvuodesta ja kuten aiemmin kai kirjoitinkin siitäkin ""missattu"" monta mahdollisuutta...

...ja taitaa jäädä kyllä tämä kierto myöskin väliin. Suutuin eilen pahasti, hirveä riita. Minun puoleltani, mies ei suostunut riitelemään. Lähtee mökille. Ota noista miehistä nyt aina selvää - ärsyttää tällä hetkellä. :(

Mutta parasta kai odottaa vähän tyyntymistä, siis lähinnä itseni.

Toivotan kuitenkin teille hyvää viikonloppua!

Siis törmäyskurssilla parisuhteen vuoristoradalla... Onpa tuttu juttu, että mies ei lähe riitelyyn mukaan. Sepäs vasta pistääkin vihaks, ainakin mua. Mutta, aikani möykättyäni ja mökötettyäni en enää jaksa. Siihen se riitely sitten yleensä meillä kaatuu (viimeistään seuraavana päivänä)... No, toivottavasti mielesi pian tyyntyy ja ehkä haluatkin vielä osallistua tälle kierrolle...

...sanopas muuta, kiukuttelu useimmiten on yksipuolista, tosin kyllä kiukuttelijan rooli vaihtelee osapuolelta toiselle...

Ja miten nuo miehet aina onnistuvatkin kääntämään kaikki purnaukset järkevillä vastauksilla aivan lapsellisen kuuloisiksi.

Mutta taitaa mennä parhaat ovispäivät joka tapauksessa hukkaan, kun jään yksin kaupunkiin. No voinpa rauhassa syödä hirveitä antibiootteja ja allergialääkkeitä.

Moi taas!
Toivottavasti olet Nadia jo parantunut flunssasta.
Mä olen ollut mökillä pari viikoa enkä ole käynyt koneella, muutenkin yritännyt taas vähän hillitä kuumeilua jotta ei ois pettymys niin karvas.. Nyt taitaa olla ovis ,kp 15/27-31.
En ostanut greippimehua tähän kieroon enkä ole tikutellut, mutta nipsailee ja limat siihen malliin.
Missä vaiheessa muilla kierto?
Taisin jo aikasemminkin kysyä että syöttekö jotain vitamiineja tms. hedelmällisyyttä ""parantavia""?
Mä aina välillä innostun kokeilemaan, mutta nyt kesällä vähempi pillerien muodossa.
Mukavaa viikkoa teille kaikille! T.maggi

Viikonloppu taas takana ja kp 14 menossa. Ovistikku ei vielä lupaillut mitään, mutta tänään nippaillut alavatsaa, joten en nyt sitten tiedä että olisko sittenkin jotain tapahtumassa (munasolu kasvamassa/irtoamassa?).

Maggi: En ole oikeastaan käyttänyt mitään ""poppakonsteja"". Pyrkinyt vaan tämän laihduttamisen myötä syömään terveellisesti. Greippimehua kyllä ajattelin tuossa alkukesästä kun siitä ekan kerran kuulin, mutta sitten hylkäsin ajatuksen kun luin että se ei sovi sellaisille joilla verenpainelääkitys. Ja mulla kun on toi verenpainelääkitys. Joten, kai se on vaan pitäydyttävä näiden terojen ja sitten niiden clomien vallassa, jos ne clomit sitten saan.

Nyt iski väsy, joten... Hauskaa alkavaa viikkoa!

Tulipa juotua kahvia iltapäivällä niin nyt ei sitten tule uni silmään. Siksi siis tämä koneella istuskelu tähän aikaan...

Maanantaina oli kp 15 ja ovistikku näytti vahvaa plussaa. Oliskohan ollut ovis ihan oikeasti kun koko sunnuntain mulla nippaili kovasti oikealta alavatsaa. Olisko ollut munasolun kasvu- tai irtoamiskipuja. No, nyt on taas lakanat pöllynnyt useampana päivänä ja vielä muutama päivä varmistelua niin se on taas tältä erää siinä. Sitten vaan oottelua, jännäilyä. Enemmän kyllä ootan oikeastaan ensi maanantain lääkärikäyntiä siellä sairaalassa, jos vaikka alkais sitten homma luonnistaa tavalla tai toisella. Alotan ensi viikolla työt uudessa hommassa, mutten silti aio luopua näistä vauvatouhuista.

Nyt alkaa väsyttäää.... krooooooh............ ;)

Heippa pitkästä aikaa!

Kiirettä on ollut niin työrintamalla kuin kotonakin, ei ole paljon tarvinnut koneen ääressä istua (paitsi töissä).

Piti ihan ottaa kalenteri ja laskea mikä päivä on menossa, kun olen yrittänyt ottaa vähän rennommin tämän kierron. Nyt menossa siis kp 19/27-28?, ovista en ole tikuttanut mutta luulen että se oli tuossa kp 13-14 kun vasenta puolta nippaii siihen malliin. Touhuiltu ollaan ihan säännöllisesti, vähintään joka toinen päivä, että niitä simppoja olisi varmasti silloin kun pitääkin olla :)

Jahas alkaa olla työpäivä pulkassa, kivasti meni viime minuutit tällä palstalla :)

Sateista iltaa!

Lueskelin tuossa äsken, samalla hajamielisesti keihäänheittoa seuraten, Ayurvedaa naisille -kirjaa. Siinä on aika kiinnostavia mietteitä myös raskautta ajatellen.

Lainaanpa hieman: ""Ihanteellinen raskaus alkaa noin kuusi kuukautta ennen hedelmöittymistä, jolloin tulevat vanhemmat puhdistavat ja uudistavat kehonsa. Kun he tuntevat olevansa parhaassa mahdollisessa terveydentilassa, he yhdistävät siemenensä - ilossa ja hurmiossa suotuisalla hetkellä. Seuraavat yhdeksän kuukautta heidän tulisi keskittyä toivottamaan tuleva lapsensa tervetulleeksi perheeseensä, sillä lapsi, joka viettää sikiöaikansa sellaisten vanhempien aurassa, jotka eivät häntä halua, kasvaa tuntien itsensä ei-toivotuksi huolimatta siitä kuinka paljon huomiota häneen tuhlataan syntymän jälkeen.""
No, joo ;), tervetuloa vaan!

Minä kyllä keskityn nyt vain saamaan kehoni kuntoon, äh, kaikkien näiden lääkekuurien jäljiltä, pikku hiljaa. Yllättävän voimattomaksi tuollainen kuumeflunssa voi saada. Kunhan tästä toivun, niin urheilua, urheilua...
Terveempää ruokaa...
Ostin myös Multitabs 2+, raskaanaoleville ja raskautta suunnitteleville... vaikka uskonkin enemmän terveelliseen ruokaan...
Tärkeintähän on voida hyvin - on sitten raskaana tai ei!

Voikaa oikein hyvin - kohtahan taitaa olla jännäilyt edessä JoJolla ja Gekollakin se lääkäriaika...
Ja Maggi kiva, että olet palannut ketjuun.

Onpa ihanan romanttista kun tuo peltikatto ropisee sateesta. Harmi vaan ettei ole oma kulta vieressä ensi yönä kun läksi katsomaan Hesaan noita kisoja. No, kaipa sitä yhden yön jaksaa erossakin olla. Saapahan ainakin nukkua rauhassa... ;)

Maanantaina kp 15 ovistikku sitten innostui näyttämään plussaa joten en nyt sitten tiedä oliko ovista vai kehittyikö munasolu mutta ei irronnut. En edes jaksa oikeastaan vaivata koko asialla päätäni sillä olen nyt panostanut KAIKEN ensi maanantain lääkärikäyntiin. Menee viikonloppu valmistellessa kysymyksiä yms... Tuntuu ihan käsittämättömältä että miten yksi lääkäriaika voi merkitä näin paljon ihmiselle. Ja että toukokuusta lähtien olen tuota hetkeä odottanut. Kaikista eniten ootin tietty uutta raskautta mutta kun ei kuulu niin ei kuulu. Ai niin, en muista olenko jo täällä kailottanut teille että sain uuden työpaikan ja aloitan ensi viikolla. Olen siltäkin osin täynnä intoa! Enpähän ehdi koko aikaa ajatella näitä vauvaprojektiasioita.

Hauskaa loppuviikkoa kaikille ja tulkaahan nyt joku kertomaan pian hyviä, plussaisia uutisia! Tai tulkaa vaikka kaikki!!!

Hello!
Johan on ilmat juu, eipä taida MM-kisaajat ja turistit haaveilla ihan heti Suomen lomareissusta...

Viisas mietelmä tuo ""Ayurvedaa naisille"" ote. Mikä kirja se on,löytisiköhän kirjastosta?
Joko muuten Nadia olit siellä vyöhyketerapiassa? Mä olen käynyt akupunktiossa, saan apua lihas/selkävaivoihin sieltä, sekä puhdistautumista ja voimaa. Kävin taas pitkästä aikaa tälläviikolla, ja nyt viikon välein n.kolme viikkoa,vahvistaa myös toivonmukaan hedelmällisyyttäkin.
Otin myös nyt syksyn kunniaksi itseäni niskasta kiinni ja päätin alkaa dietille ja urheilemaan enemmän, joku 5-7kg. on tota ylipainoa..
Onneks Olkoo Gekko uudesta työstä!! Se on totta että on hyvä kun saa uusia ajateltavia! Ja kiva myös että sulla se lekurikin jo ens maanantaina! Meillä taitaa olla kierto aika samassa vaiheessa, mulla nyt kp19,ja ovis kai viime su-ma.
Eipä tässä muuta tälläkertaa, kuulemisiin !!

Maggi: Mulla nyt kp 18 joten melkein samaa tahtia mennään. Mulla kierto on 27-28, joten jännäykseen vielä toista viikkoa. Nyt lähden terveyskeskuksesta hakemaan printtiä kaikista veri- ym. kokeista joita vuoden sisällä on otettu. Jotta saan sitten viedä ne lääkärille näytille maanantaina. Solong taas!

On tämä vaikeeta tämä koulun alottaminen :) Kävin juuri viemässä tytön kouluun, toinen päivä alkoi. Hieman jännityksellä odotin millä mielellä neiti kotiin tulee ensimmäisen koulupäivän jälkeen, sanooko että tämä oli sitten tässä vai onko vielä jatkossakin menossa. No hyvin meni päivä ja menee kuulemma jatkossakin kouluun :)

Mulla taitaa olla menossa nyt kp 23, en laskenut mutta ehkä noilla main on... vähän nippailee alavatsassa, mitään muita oireita ei ole, liekö tuo nippailukaan mikään oire.
Velä viikon verran jännäystä ennenkuin menkat alkaa, oon ihan varma että alkaa.

Sori tämä omanapaisuus tällä kertaa!

moi! kiva että on mennyt ekat koulupäivät hyvin, muistan sen jännityksen omakohtaisesti kun menin ekalle!

Meillä kolmella taitaa osua jännäys ajankohta aika samoihin, viikon 33 lopulle /34 alkuun?
Mä kanssa samoilla linjoilla tästä kierrosta, että tuskin tärppää. Kumma miten joissain kierroissa on muka ihan varma, tai ainakin melkeen varma..
Mutta saas nähdä viikon kuluttua näihin aikoihin, mitä kaikkia oireita taas tulee bongailtuakaan.. :)
Nyt on kyllä täysin normaali olo,ei nipsaile tms.,yks mikä ihmetyttää on se, kun olen turvonnut samallalailla kun just ennen menkkoja.? (ja olen siis syönyt&juonut vähemmän ja liikkunut enemmän.) No,nyt litkin pahaa yrttiteetä.
Mukavaa viikonloppua kaikille!

ps. Missähän muut ketjuun kirjoitelleet luuraa?

Hyvää sunnuntaipäivää! :)

Missä te luuraatte?? Nadia, Gekko, maggi??

Tänne ei kuulu mitään uutta, piinaviikko alkamassa eikä oireita minkäänlaisia :(

Lupauduin naapurin rouvan kanssa lenkille, siis minä joka en juokse kuin pakon edessä :)
Ajattelin että jos alkais tuota kuntoa kohottaa ja samalla sais nuo jenkkakahvat pois :)

Hyvää sunnuntaita täältäkin!
Mulla alkoi eilen vatsa kivut, nyt kp.22/27-31. Aamu lämpö oli peräti 37.2C. Outoa on että rinnoissa ei mitään kipua/arkuutta, yleensä tulee jo ennen vatsa kipuja, no kerheäähän vielä, kun vielä n. viikko menkkoihin.(?)
Hyvä JoJo kun lähdet lenkille =) tsemppiä!! Meinasitko heti aloitaa juoksulla? Mä olen käynyt nyt muutaman kerran kunnon kävelylenkeillä ja pientä hölkkää, eilen olin melkeen 3 tuntia ja yli 10km. Paino vaan ei ole vielä tippunut, mutta mulla usein just ennen menkkoja ainakin 2-4kg. korkeampi paino. Nyt lähden taas pienelle iltalenkille kun aurinkokin taas näyttäytyy pitkästä aikaa! Heissulivei!

Sunnuntaita täältäkin suunnalta! Aurinkokin paistaa, vaihteeksi. Meillä mennyt viikonloppu fudiksen merkeissä kun tytöllä oli turnaus. Nyt sitten aletaan henkinen valmistautuminen kouluun. Ja mä töihin, sillä enää 3 lomapäivää jäljellä ja sitten alkaa uudet kuviot.

Mulla kp 21 eikä oireita suuntaan tai toiseen. En edes lähde arvailee koska mun kroppa huiputti mua niiiiiiiiin lahjakkaasti keväällä keskenmenon kanssa. Mutta suuri on epäilys, että ei tärppiä. Mutta mutta, huomena on se kauan odottamani lääkärikäynti siellä sairaalassa! Siltä käynniltä odotan paljon, toivottavasti en kuitenkaan ihan mahdottomia etten tule haaveineni taas pian alas pilvistä. Mutta kyllä nyt täytyis jo alkaa jo jotain tapahtuu, että raskaaksi sais ittensä, kuitenkin jo yli vuosi yritystä takana ja keskenmeno kaiken kukkuraksi.

Mites muilla, alkaako oireita löytyy? Maggi, sulla ainakin oli edes jotain mitä kummastella! Se on jo lupaava alku sekin!

Nyt täytyy rientää katsomaan naisten keihäsfinaalia vanhana keihäänheittäjänä (painotus sanalla ""vanha""...)

Do diin, nyt on sitten lapsettomuuspolilla käyty ja on taas mieli virkeänä! Lääkäri onnitteli onnistuneesta painonpudotuksesta, sillä pääsinhän kesän aikana 5kg alle sen rajan jonka tuo sama lääkäri asetti loppukesän tavoitteeksi. Lisäksi teki ultran muttei nähnyt mielestään merkkejä siitä että olisin ovuloinut (nyt kp 22). Sanoi, että eiköhän nyt sitten aloiteta clomit. Ja terot jätän kokonaan pois, voi kuulemma joskus estää munasolun irtoamisen. Eli, viikonlopulle odottelen menkkojen alkua ja sitten ensi viikolla kp 3 aloitan clomit. Ja sain ajan uudestaan muutaman viikon päähän n. kp 12 follikkeliultraan, jossa katsotaan onko clomiannostus kohdallaan ja onko munasolua irtoamassa. Jos ei ole niin sitten clomiannosta lisätään ja ehkä pistoshoitoa.

Joten näin täällä tällä erää. Nyt meni kyllä tosi omakohtaiseksi tämä sepustelu mutta kertokaahan vuorostanne viimesimmät!!!

Yhteistyössä