A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28517842:Koululaisten kohdalla vanhemmat eivät voi aina tietää, kenen kaverin luona lapsi koulun jälkeen on. Varsinkin, jos on uusi kaveri. Eli et voi tietää ilmoittaa lapsesi allergioista Virtasille, jos et edes tiedä, että joku Virtanen on lapsesi kaveri ja että lapsesi on mennyt tänään sinne Virtasille.
Suurimmalla osalla lapsista on nykyisin kännykät, joten kilautus äidille tai isälle yleensä riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28518080:Kyllä 7-8-vuotias voi jo lasillisen mehua juoda ja eipä niissä (ainakaan kaupan) mehuissa taida kovin paljon allergisoivia aineita edes olla.
Olisin antanut. Samoin kun just äsken lapsen kaverille jätskin (vaikken tiennyt onko jollekin allerginen).
Mutta jos allergia ei ole paha, niin lapsi ei välttämättä voi vastustaa kiusausta. Ja jos on niinkuin mulla lapsena suklaa-allergia eli että siitä tuli ihottumaa, niin se seuraavana päivänä "rokkoinen" voi vaikuttaa moniin suunnitelmiin. Vaikkapa siihen, että lapsen äiti olisi luvannut ottaa ystävänsä lapsen hoitoon, jotta ystävä pääsee töihin, ja nyt pitääkin perua, kun allergeenia popsineella lapsella on jokin tarttuva rokko.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28518176:Onpaan taas monenmutkaista toimintaa ja pohdintaa :O
Minä olisin antanut mehut enkä mä olisi edes ymmärtänyt ajatella jotain allergioita ja vielä vähemmän olisin uhrannut ajatuksia sille saako tuo tenava kotonaan vai ei.
Jos allergia on paha, tuon ikäinen OSAA sanoa siitä jo.
Olisin antanut limppari tölkit.