*UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

Kun se plussa tänään testiin piirtyi ihan selvänä viivana niin uskallan tulla tällekin puolelle höpisemään, vaikka viikkoja on vielä tosi vähän eli 3+4. LA olis siis 30.8.

Olen 33-vuotta, odotan kolmatta ja samalla iltatähteä meidän perheeseen. Ennestään on kaksi poikaa 04 ja 07 syntyneet. Jännittää kyllä kovasti ryhtyä tähän puuhaan vielä nyt kun nuo isommat on jo noin isoja. Mutta mitäs sitä vauvakuumeelle mahtaa :) Ja oikeasti odotan kovasti sitä, että saan jäädä kotiin ja elää vain perhe-elämää vauvan ja noiden koululaisten kanssa. Töissä on tullut oltua jo sen verran, että tietää, että siellä kuviot odottaa (tai ei odota, mutta samat kuviot ja projektit pyörii kuitenkin vuodesta toiseen) kunnes olen valmis palaamaan takaisin. Sekin on ihanaa, että nyt elämäntilanne on aikalailla helpompi kun poikien syntyessä. Enää en ole opiskelija, jonka pitää valmistua tiettyyn hetkeen mennessä jne. Nyt on tietty iso asuntolaina, mutta eiköhän kaikki järjesty ja sen lainan myötä kotikin on sellainen, että sovitaan oikein mainiosti sinne kolmenkin lapsen kanssa.

Mites siihen salaiseen ryhmään pääsee? Oisin halukas mukaan. Lueskelen hetken näistä viestejä niin varmaan selviää...

30.8. mama-maisu/33/kolmas/JS
 
Täällä yksi uusi odottaja lisää, vkloppuna plussailin esikoisen 1-vuotissynttäreiden kunniaksi :D la olisi 20.8. FB-ryhmään liittyisin mielellään, siellä tulee useammin käytyä :) Jenny90 laitan myöskin kaveripyyntöä!

la 20.8. / silia / 33 / 2
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja onnea :)

Mulla oli varhaisultra tänään ja kaikki hyvin, toivottavasti on vielä np-ultrassakin. Pitäis varmaan neuvola-aikaa varailla huomenna niin pääsis siellä sitten varaamaan tuota ultraakin kun meillä varataan se neuvolan kautta ekalla käynnillä.

saraheinä 6+4
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Onnea saraheinä, ihania ultrakuulumisia :heart:

Tervetuloa taas uusille, onnea plussista! Päivittelen teidät listaan. Salaiseen ryhmään/kerhoon pääsette lähettämällä liittymispyynnön InkeriIisakille: Kaikki kerhot - Kaksplus -> Elokuun Epelit 2015 -> Liity.

Myös FB-ryhmä on perustettu, sinne pääsee lähettämällä kaveripyynnön Jenny Pauliina Harkimalle FB:ssa. Jenny lisää teidät ensin kaveriksi ja sitten salaiseen ryhmään. Varmasti myös lähettämällä täällä yksityisviestin nimimerkille Jenny90 pääsette mukaan tuohon FB-ryhmään.

Millimama & Nuppu 6+1
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille ja onnea plussista!

Joukkoon liittyy plussasta vielä shokissa oleva ensikertalainen. Sairastan endoa ja parhaillaan olen jonossa laparoskopiaan. Havahduin, että endon aiheuttamat tiputteluvuodot puuttuu ja päätin kaiken varalta tehdä testin, kun sain lääkekuurin, jota ei saa raskaana syödä. Huih, elämä osaa yllättää.

Laitoin pyynnön myös kerhoon.

jamma/29/ensimmäinen
 
Moikka

Oltiin tiistaina varhaisultrassa, voi taivas, siellä oli pikkuinen :heart:

Erikoislääkäri joka on tehnyt meille vuosien aikana monet hedelmöityshoidot ja ollut aina tukena, jopa hän hyppäsi tuoliltaan ja halasi tiukasti. Todellinen ihme!

Fiilis on jännittynyt, iloinen mutta samaan aikaan pelokas. Nyt vaan toivotaan että raskaus sujuu normaalisti. Huippua!
Alamaha nippailee aika ajoittain ja hieman etova olo, osa hajuista on jotain niin kamalaa, kaikkein hirveintä on raaka kala ja kananmuna..
Täällä oikeastaan on ollut vähän kiireitä, joululahja-ostoksia, joulukoristelua ja muutenkin vilkas kuukausi!

Eiköhä aika olisi mennä nukkumaa!

Tervetuloa uudet ja onnea!

Alina 7+3?
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Täällä olis yks uusi. Tänään digillä 1-2, epävarmat fiilikset vaikka oireita kyllä löytyy.
On siis miehen ja mun ensimmäinen ja ihan ekat plussatkin.
Kauheesti olis kysymyksiä, koska soitan neuvolaan, mitä saan syödä jouluna ja ylipäänsä. Miten pääsee varhaisultraan ja mitä maksaa jne :D

eläinystävä/la 28.8. ensimmäinen/Tays
 
Viimeksi muokattu:
Onnea AlinaMW varhaisultran hyvistä uutisista! :flower:

Eläinystävä, täällä ihan samanlaiset fiilikset kuin sulla! Minulla ei tietoakaan mihin pitää soittaa ja milloin pitää soittaa, mitä ei saa syödä ja mitä taas pitäisi lisätä ruokavalioon. Varmaan ainakin terveellisemminen täytyisi alkaa syömään, aika kova herkkusuu olen, joten siinä on parannettavaa.

Listalle en osaa sanoa laskettua aikaa tarkemmin, koska niin alussa vasta ollaan, mutta elokuun lopulle se tullee.

Mukavaa alkanutta perjantaita!

jamma
 
Kiitos Sarafi :)

Oletteko muut kertoneet raskaudestanne yleisemmin?

Minä en haluaisi vielä kertoa raskaudesta, koska kaikki on niin alussa vasta. Huomenna olisi tyttöjen pikkujoulut ja minä olen aika kova juhlimaan normaalisti. Olisiko vinkkejä, miten voisin illan suhteen tomia, ettei muille selviäisi raskaus? Joutuu kyllä joulun ajan keksimään jos jonkin moista selitystä kyllä ruokienkin suhteen, kun en syökään omia lempi jouluruokia. Kootut selitykset jakoon :D
 
Onnittelut plussista!

Minä vältin selitykset pikkujouluissa juuri kuskin keikalla, ja sillekkin vielä joku pätevä syy, miksi ihmeessä olisin kuskina vapaa ehtoisesti kun voisi pitää hauskaa pikkujouluissa, no, minä olin lupautunut ystäväni hakemaan töistä iltavuorosta :D

Ja muutoin pystyn kieltäytymään alkoholista, olemalla aina autolla liikenteessä ja jos tulee tilanne etten ole autolla, sanon että nykyään tulee niin hirvittävä krpaula että ei kiitos.

Ja mulla ei onneks joulu ruuissa ole rajoitteita, en pidä mistään kielletystä muutenkaan :)
Järkeä käyttäen, ja monipuolisesti syön.

Ja millimamma, ei sentään, en taas tiedä mistä tuon olen saanut tuohon kirjoitettua :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Tänään on ollut ihan kamala päivä ja en tiedä onko mulla ollut tuulimuna vai mennyt kesken vai mikä on :( Mulla on tullut menkkakipukohtauksia jotka sai mut epäilemään. Tein CB:n tikkuun r-testin ja sain lähes negatiivisen tuloksen. Olin tietty ihan järkyttyny ja menin apteekkiin ostamaan digejä. Tein myöhemmin digitestin ja piiitkän odotuksen jälkeen tuli teksti "ei raskaana" mä en ymmärrä kuinka eilen sain haamuja ja digiin sen 1-2. Onko kellään käynyt vastaavaa? Noi menkkakivut jatkuu ja pelkään että vuoto alkaa yöllä
 
Viimeksi muokattu:
Jospa mäkin uskaltaisin jo tänne vaikka niin alussa onkin. Maanantaina plussasin, itsestä pitkälle tuntuvan yrityksen jälkeen (n.7kk). Toinen lapsi olis tulossa, esikoinen on 1v2kk. Eka neuvola on reilun kolmen viikon päästä, siellä ultrataan heti koska esikoisesta laskettu aika heitti menkoista arvioidusta monta päivää... Sitä jännityksellä odottaen. Oman arvion mukaan ovulaatiosta laskettuna tällä hetkellä on menossa rv 4+5.

24.8/Pullero85/29/toinen
 
Heips. Minäkin tuun mukaan. La ehkäpä 24.8.

MrsAmp / 30 / 2. lapsi / Tays

Mä oon aktiivisempi facebookissa, varmaan tääläkin tulee kuitenkin käytyä.
Esikoista odotin ns. yksin. Nykyiseenkin vauvaryhmään liityin kun neiti oli 5 kk. :) Jos tällä kertaa ottais vahingon takasin.

MrsAmp 4+5
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei eläinystävä, mikä on tilanne nyt?

Tervetuloa uusille, onnea plussista! Lista päivitetty :)

Täällä odotetaan jo malttamattomana tiistaiaamun ultraa, toivotaan että syke löytyy ja pienellä on kaikki hyvin.

Millimama & Nuppu 6+4
 
Kai minäkin mukaan änkeen. 23.8./ maizzi/ 33v./ 3. Lapsi

Vähän vielä hukassa mutta järjettömän onnellinen, puskista tuli tämä raskaus kun edellinen on vasta 10kk.
Faceen liityn kunhan varhaisultra käytynä. Siihen asti taustaillen.
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Tervetuloa Maizzi, onnea plussasta!

Naamakirjassa ja kerhossa kävinkin jo hehkuttamassa, mutta laitetaan vielä tännekin ultrakuulumiset: eli sieltä löytyi viikkoja vastaava Nuppu, jolla oli kaikki niin hyvin kuin näillä viikoilla pitääkin, ja syke löytyi heti :heart:

Millimama & Nuppu 6+4 (menkoista 6+6)
 
Varovaisesti voisin liittyä tänne. Vielä ei jotenkiin osaa yhtään uskoa, että oikeasti plussaa näytti raskaustesti. Aiemmin oli haaleeta viivaa, mutta tänään jo ihan selkeet tummat viivat. Ensimmäistä kertaa asialla, joten ajatukset aika sekaisin tällä hetkellä. Muutama kuukausi toki ehdittiin jo yrittämään, joten ilouutinenhan tämä oli! :) Ja oliko tällä joku salainen ryhmä, johon voisi liittyä?
25.8./Ruusutar14/30/ensimmäinen
 
Onnea Ruusutar, ja tervetuloa!

Salaiseen ryhmään/kerhoon pääset lähettämällä liittymispyynnön InkeriIisakille: Kaikki kerhot - Kaksplus -> Elokuun Epelit 2015 -> Liity.

Myös FB-ryhmä on perustettu, sinne pääset halutessasi lähettämällä kaveripyynnön Jenny Pauliina Harkimalle FB:ssa. Jenny lisää sut ensin kaveriksi ja sitten salaiseen ryhmään. Varmasti myös lähettämällä täällä yksityisviestin nimimerkille Jenny90 pääset mukaan tuohon FB-ryhmään.
 
Ilmoittaudun mukaan^^
LA 3.8.2015 eli omana syntymäpäivänäni!
Ikää 27v ja neljäs pikkuinen tuloillaan. Kaikki kolme sisarusta tulokkaalla on tyttöjä, saapa nähdä jatkuuko perinne. Sairaalasta ei vielä varmuutta, sillä muutto saattaa olla edessä ennen laskettua aikaa. Joko L-PKS tai OYKS
 
26.8. Lelii/31/3/OYS/?

hui! onpa tämä maailma muuttunut sitten "viime näkemän" :D

eilen tein joulun kunniaksi testin, kun menkat on antaneet ootella itteään jo yli viikon. varsinaista yritystä ei ole takana. monien vaiheiden kautta on tähän tultu ja nyt täällä yksi yllättynyt ilmoittautuu mukaan joukkoon. isommat pojat 9 ja 8v. ja nyt "ylläripyllärinä" ootellaan iltatähteä viikoilla 5+1.

hieman hämilläni olen (vaikka eihän aikuisille ihmisille satu vahinkoja) ja onnellisia ollaan tästä "joulun ihmeestä" ja mukava oisi jutella muiden kanssa, mies kun ei oikein osaa kommentoida näitä nipistelyjä, hajuja tms. taidankin etsiä heti tieni tuonne yksityiseen ryhmään :)
 

Yhteistyössä