*UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

Meille ei FantaViona tuu mitään lappusia neuvolasta postitse, puhelimessa vaan pyysivät täyttämään sähköisesti ensitietolomakkeen ennen ekaa käyntiä.

Tervetuloa elo112! :) Jos haluat että lisään sut listalle, laitathan tiedot muodossa la/nimimerkki/ikä/monesko lapsi/synnytyssairaala.

Millimama & Nuppu 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Hei, kaikki uudet.
Pahoittelen, että kesti näin kauan päästää teidät kerhoon.
Yritän vähintään kerran päivässä tarkastaa sivuston, itsellä vielä sen verran kiirusta ens viikon puoliväliin asti tenttien vuoksi, että kaikenlainen sosiaalinen kanssakäyminen vähän heikohkoa.
Millimama sulla kyllä sen verran mallikkaasti hoituu tää palstan pyöritys, että vois melki antaa sulle tuon kerhon ylläpidonkin. ;)
 
Huomenta pitkästä aikaa :)

Tässä joku päivä koitin kirjoitella tuonne kerhoon mutta kirjoitus katosi bittiavaruuteen kun netti ilmeisesti tökki....

Täällä ei mitään ihmeellistä auringonalla. Välillä valtaa epävarmuus että onko tuolla mahassa edes ketään. Vuotoa ei kuitenkaan ole näkynyt. Kivut on välillä järkyttävät alavatsalla ja vasemmalla nivusessa :| Huomenna mennään yksityiselle kurkkaamaan näkyykö ketään. Syke pitäisi kai näillä viikoilla jo näkyä (huomenna 6+5) muistelisin että olen käynyt aiemminkin aikaisilla viikoilla rauhottamassa mieltä :) siitä tosin aikaa jo melkein 7 ja 11v :D Kipujen lisäksi oireena edelleen väsymys ja eilen sitten jo yökkäilin vessassa. Nytkin kuvottaa vaikka vasta heräsin ja olen vielä sängyssä.

Turvotus on muuten ihan järkyttävää :D aamulla maha on vielä siedettävissä mitoissa mutta ei puhettakaan että omia farkkuja sais enää kiinni ilman ahdistusta. Paino ei ole noussut kiloakaan...

Taustalla tosiaan lueskelen joka päivä vaikka vähemmän huutelen. Joulun jälkeen meillä alkaa muuttorumba ja torstaina sain nimettömään sormuksen <3 7 työpäivää ja alkaa talviloma. Saan olla 2 vkoa kotona,rentoutumista tosin en odota kun meillä on tosiaan muutto ja remonttikuviot silloin pahimmillaan.

AnjaEm ja Usva 6+4

Ps. Eka neuvolakin varattuna. Se on 7.1 jolloin pitäisi olla jo 10+0 :)
 
Hei, ilmoittauduin varovasti mukaan. Eilen tein clearblun digitestillä plussan ja viikkoja ois sit joku 4+? Ja LA 20.8 nettilaskureilla. Oliko joku suljettu ryhmä myös? Mieluusti tuisin sinne kirjoittelemaan enemmän.

Mun rivi ois Piks/20.8/33/2/tays
 
Hei kaikille :)

Vähän ehkä fiilis että tämä on vähän aikaista, mutta vähän meinaa tässä jo innostua. Positiivinen testi siis tehty, alkionsiirto suoritettu 1.12. Naikkarilla. Lapsettomuutta takana reilu 10v, minulla vaikea endometrioosi. Ja tämä tulos ensimmäisestä ivf:stä. Muutama vuosi takaperin tehty pari inssiä. Aiemmin en ole saanut testiin haamun haamua. Ja olo on kyllä varsin hämmästynyt :)

21.8.
Heekukka/32/ensimmäinen/?
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Täällä perjantaina plussannut Iltatähti, joka haluaisi myös salaiseen ryhmään mukaan. La noin 16.8. Ikää vielä vähän aikaa 37 ja lapsi on minulle kolmas ja miehelle viides ja meille siis ensimmäinen yhteinen :) Tärppäsi neljännestä kierrosta :) Laitoin jo hyväksyntäpyynnönkin :)

Iltatähti/16.8/37/3/KYS
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Hiphei :)

Hyppään varovasti mukaan, oon parin päivän ajan tehnyt plussan testiin, huomenna toki vasta virallinen testi päivä (IVF). Toivottavasti neponen pysyy kyydissä. Suljettuun ryhmään laitoin liittymispyynnön.
Tässä mun rivi:

neponen15/21.8/30/3.lapsi, miehelle eka/SEKS

neponen15 4+2 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
Onnea kihlauksesta AnjaEm! :flower: Ja tsemppiä muutto- ja rempparumbaan :)

Tervetuloa uusille ja onnea plussista! Vielä erityisonnittelut Heekukalle :heart:

Täällä ollaan edelleen käytännössä oireettomia, paitsi että hermot on aika kireellä ja mielialat vaihtelee normaaliakin enemmän...Että voimia vaan mun miehelle seuraavaan 9 kuukauteen :D

Millimama & Nuppu 5+4
 
Lämpimät onnittelut uusille plussanneille :heart:


Kaivoin tänään kaapista äitiyssukkikset ja olipa helpottava kokemus vetää ne jalkaan niin ettei mikään puristanut. Turvotus on jotain ihan jäätävää ja koska olen kohtuullisen hoikka varreltani niin sehän tietenkin näkyy niin että pakko katsella jotain sen mallisia vaatteita ettei kukaan huomaa. Pahoinvointi laittaa vaihdetta silmään ja nyt ei enää oikein auta mikään vaan kokoajan jännittää että koska lentää ja ehtiikö vessaan. Silti on edelleen jotenkin epäuskoinen olo että onko siellä oikeesti kyytiläinen mukana. Pitää huomenna suunnata kauppaan ostaan parit uudet äitiyssukkikset koska kaikki puristaminen vattan alueella nostaa heti huonoa oloa.
 
Hei! Tulin ihan vain kurkistelemaan josko pääsen ottamaan osaa keskusteluihin jos/kun viiva vahvistuu! Eilen tein testin 11pv (2.) inseminaatiosta ja haaleaa plussaa näytti.:heart: Toivottavasti siellä on joku yrittänyt tarttua ja pysyäkin! Lasta olemme toivoneet kohta kaksi vuotta ja lapsettomuushoidoissa ollaan.
Heekukka, upeaa että vihdoin vaikuttaa tärpin olevan käynyt!:wave:
Meilläkään ei ole kertaakaan aiemmin testeissä minkäänlaisia haamuja ym näkynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Millimama
17.8
Jenny90/24/kolmas/PS
Toivottavasti tutut ei oo kärkkymässä kun en ole vielä kertonut kellekkään.
Tasan pari vuotta sitten ylläpidin ElokuunEpelit2012 ketjua.
Ja nyt ei ollut tarkoitusta lasta tehdä, mutta kondomi petti meidät.
Mulla on ollut menkat viimeksi syys-lokakuun vaihteessa mutta tein viime perjantaina digin joka näytti 2-3 vk joten veikkaan rajun laihdutuksen siirtäneen ovulaatiota reilusti eteenpäin ja vaan mulle voi käydä tällänen tuuri ettei oo kuukautisia ja kortsu käytössä ja minä pamahdan paksuks.
Pääsen kuitenkin jouluntienoilla np-ultraan koska edellisistä kuukautisista laskettuna viikkoja olisi silloin 12 ja sittenhän sen todellisen tilanteen näkee ja varataan uusi ultra oikeille viikoille.
Huomenna eka neuvola:)
Ja raskausoireena ripuli

Jenny ja ylläripylläri 5+0?
 
"Muumimammutti"
Hei! Ilmoittaudun mukaan odottavien joukkoon! Viikkoja kuukautisten mukaan olisi jo 11, mutta utrassa selvisi, että oikeasti vasta 7. Ei oo ihan kierto ollu kovin täsmällinen missään vaiheessa elämää :) Mutta viidettä odottelen siis, edellinen tytteli täytti viime kuussa 2vuotta, joten ihan passeli ikäero nyt tulossa! Isommat lapset ovat jo kohta 14v, 12v ja 5v.. Eli joka lähtöön löytyy kriisiä ;) Mielelläni tulisin mukaan myös siihen toiseen ryhmään! Tässä rivini Muumimammutti/ikä 36/la 1.8/5.lapsi/K-pks
En saa punaiseksi tota riviä, sori!!
 
Täällä ilmoittautuu varovaisesti yksi odottaja, plussattu viikko sitten. La 11.8, toinen lapsi ja mulla ikää 25. Tällä hetkellä olo hieman epävarmana, raskaus ei ollut suunniteltu ja mun pitäisi palata opintojen pariin. :D Kerran miehen kanssa erehdyttiin ilman kumia olemaan ja heti tärähti. Ihan toivottu tämä tulokas kuitenkin on, nyt vaan meni suunnitelmat uusiksi. Tulisin mielellään mukaan myös toiseen ryhmään. :)
 
Onnea uusille plussasta! :)

Jenny90 Ei sitä fb-ryhmää taida olla perustettu vielä, tuo kerho ainoastaan. Vois kai siihenkin fb liittyä, voihan sieltä sit erota kun ei tässä tiedä onko ketään oikeasti kyydissä vai ei. Jos siis huonosti käykin.

On jotenkin niin lievää tämä ällötys ja vasta 2 kertaa oksentanut. Mutta kun yleensä mulla on ollut jo tässä vaiheessa paljon huonompi olo... Ja en kyllä sitä kaipaa, näin ois just hyvä mutta kun miten tämä raskaus vois olla niin erilainen kuin muut... Onpa tämä vaikeaa :LOL: Kun ei osaa olla tyytyväinen mihinkään.

saraheinä 6+1
 
Elokuun epeleiden salainen faceryhmä perustettu.
Kukaan ei siis nää jos liityt ja kuulut siihen!!
Lisää kaveriksi Jenny Pauliina Harkima niin lisään sut ryhmään! :)
ja laita mulle vaikka sun Nikki kaksplussassa tms. Ni en lisää vahingossa ketään ylimäärästä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Iltatähti2015
Ultrassa käyty.
En tiedä pitäiskö huolestua, mutta en osaa.
Sikiöpussi löytyi ja sisältä löytyi myös "ruskuaispussi".Epäili että olisko kiinnittyny vähän myöhässä(kyseessä kuitenkin pakastetun alkionsiirto).Siirrosta tulee keskiviikkona 4 viikkoa.
Noh passitti sitten samantien verikokeeseen ja niitten tulokset tulee huomenna, täytynee viimestään ensviikon maanantaina mennä uusinta ultraan :)
 

Yhteistyössä