Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja ...:ruma!
todella ruma!
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Onpahan viimeinkin sukupuoleton ja jätetty se kamala sininen pois. Minusta mukava pakkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Onpahan viimeinkin sukupuoleton ja jätetty se kamala sininen pois. Minusta mukava pakkaus.
varmaan on jos ei kaipaa vanuhaalaria. kyllä musta se on yks mikä äitiyspakkauksessa on otettu aijemmin hyvin huomioon et vauvoja syntyy joka vuoden aikaan eikä vaan talvella mut ei näemmä enään
Alkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
ei mikään. ainakaan kun kelan sivuilta katoin yksittäiset kuvat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
Villahaalari
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
Villahaalari
mistä sä sellasen löysit ei ainakaan kelan sivuilla ole mitään puhetta. ei kuvaa eikä tekstiä moisesta
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja MammaM80:Mä käsitin jostain etä siinä olisi kyllä joku vastaava sille ohuthaalarille. Mikäs se sit mahto olla?!
Villahaalari
mistä sä sellasen löysit ei ainakaan kelan sivuilla ole mitään puhetta. ei kuvaa eikä tekstiä moisesta