Uusi pakkaus tullut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä-85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mikään ihana minun mielestä, kauheesti valkosta vaatetta..mut tuo Bambu plussaa..Ja yhtään en taas tykänny tosta oloasusta,jotenkin inhan värinen. No eipä ole meille tulossa pakkausta eikä rahoja :)

Ja tosiaan tuo puku varsinkin melko poikamainen.

Ja ruma ruokalappu, nuo sammakot on jotenkin outoja.

Eihän siinä ole poikamaista kuin tuo haalari. Esim. oloasuhan on niin tyttömäinen etten pojalle pukisi.

No, ei ole meillekään vauvaa tulossa eli eipä tuon väliä...

Mä tykkäsin siitä haalarista vaikka on minusta poikamainen,onko se muka violetti?Meidän koneella se näyttää vaaleansiniseltä ja se sydän makuupussi on kyllä aivan ihana.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä voin vain ihmetellä (sori et juuri sun aloituksen valitsin) miten ei viitsitä katsoa vähän taaksepäin ja huomata, et aiheesta on jo aloituksia :whistle:

No näin tein, että ensin laitoin hakusanaks äitiyspakkaus..Sillä ei tullu mitään, niin sitten tein alotuksen. En nyt ajatellut että tämä vaarallista on sentään..

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
SIIS onko se toppis liila vai harmaa? Kuka on nähnyt messuilla?

mä kävin katsomassa ja se on harmaa sävyltään samaa kuin heijastinauhat.. samoin toi oloasu. persikka-harmaaraidallinen.. ja kirsikkabody..todella poikamaista joo..ja loput järestään valkoisia noi vaatteet.ei sävyä keltaiseen,siniseen taikka edes vihreään vaan valkoisia.

Pitäisi olla vaan muutama rajattu väri jota saisi käyttää. Ruskea, vihreä, beige ja valkoinen. Ja mahdollisesti jossain ripaus keltaista tai oranssia. Sitten kaikki ehkä olisivat tyytyväisiä.

Yhteistyössä