äitiyspakkaus 2008...mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanan pirstsakat raitavaatteet (keltainen/oranssi) ! Ja se leijonankuvainen vai mikä lie oli kanssa söpönen!

Naisten kondomi?? Tuota kestovaippaa olisin tahtonut paremmin tarkastella, oli vähän huono kuva.

Mä olen aina sitä mieltä äitiyspakkauksesta, että kannattaa ottaa. Kyllä minä ainakin käytin kaikkia vaatteita, niitäkin, joista en niin kovasti tykännyt. Ja laatuun olin tyytyväinen.
Se on niiiin iso paketti jonka ilmatteeks saa.

no vähän tylsiä. ne raitavaatteet oli kyllä kivoja.

periaatteessahan äitiyspakkaus ei ole ilmainen, vaan maksaa sen 140 euroa jota ei saa jos paketin ottaa. Jos siis raha on TODELLA tarpeen, kannattaa ottaa se 140e, koska nuo äitiyspakkauksen vaatteet saa alta 20:llä eurolla kirpparilta, moni antaa ilmaiseksikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:
TYLSÄ!
ja poikamainen. Sopii, jos tietää että poika tulossa.

Miksi ei ikinä ole perusvärejä? Sinistä, punaista, vihreää, keltaistakin.

olihan siellä keltaista.... eikä mun mielestä mitenkään erityisesti pojalle sovi.

Jos siellä olis perusvärejä niin johan taas valitettaisiin, ja jos on beessiä niin valitetaan, tai yksikin sininen, niin ei voi tytölle laittaa.......

Muualla päin ei tämmöiosiä edes saa- riemusta kiljuen otettaisiin vastaan!

Yhdistelkää niitä vaatteita omien hankintojenne kanssa- sen pakkauksen on tarkoitus auttaa alkuun, ei vaatettaa koko mukulaa aasta alkaen.
Ja jossain vaiheessa sitä yleensä huomaa, että niitä vaatteitahan kuluu ja suttaantuu ja sitä saattaa sitten tehdä vaikka minkälaisia yhdistelmiä...... :D

noi ruskeet ja oranssit puolipotkarit oli kivat =) mut noi valkoiset, aika tylsät :/ collegepuku oli kivempi kuin aiemmin on ollut. kaikki tosiaan semmosia että käy sekä tytölle että pojalle *katkerana kun sain 07/07 syntyneelle tytölle vielä 2006 pakkauksen* paaaaaaljon mieluummin oisin tommosen pakkauksen ottanut :whistle:

mul olis ihan sama millasia ne vaatteet on!!! must noikin näytti ihan käytettäviltä!!!

NIILLE JOIDEN MIELEST ÄP VAATTEET ON KAAMEITA:jos ne kert ilmasee saa ni pitäis siihen olla tyytyväinen!!! aina sama valitus ja rutina!!! mikään ei kelpaa!!! ei sit kannata ottaa pakkausta jos vaatteet kert on niin kaameita!!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:
TYLSÄ!
ja poikamainen. Sopii, jos tietää että poika tulossa.

Miksi ei ikinä ole perusvärejä? Sinistä, punaista, vihreää, keltaistakin.

olihan siellä keltaista.... eikä mun mielestä mitenkään erityisesti pojalle sovi.

Minusta kyllä ennemmin tyttömäinen mitä poikamainen. Mutta molemmille sopii :)

Alkuperäinen kirjoittaja perseehreikä:
Mitäpä aina valitatte. Pakkaustahan ei ole kenenkään pakko ottaa.
Minusta ainakin ihan mukavilta vaatteet näyttivät.

no eihän täällä kukaan muu valita kun sinä.

mielipide tykkääkö vai ei,

mä oon kans ennen ollu sitä mieltä että aina kannattaa ottaa.
sain viimevuoden paketin mutta jäi vähälle käytölle.

toivoisin että tulis tosiaan vaan perusvärit, just vaikka valkosta.
koska sit jokainen vois ostaa sen väristä kun tykkää ja tossahan on tavallaan "näyteet" erilaisista vaatteista.
Eihän tuo pakkaus riitä vielä mihinkään.

eli järkevintä vaan vaaleita värejä joihin jokainen ostaa lisää omia suosikkkejaan.

mutta paljon oli turhaa mikä meillä ei edes tullut käyttöön, paitsi toppis ja kevit toppis sekä makuu pussi oli hyvät.

mutta seuraavalle otan rahana koska nuo tarpeelliset meillä jo on.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
mul olis ihan sama millasia ne vaatteet on!!! must noikin näytti ihan käytettäviltä!!!

NIILLE JOIDEN MIELEST ÄP VAATTEET ON KAAMEITA:jos ne kert ilmasee saa ni pitäis siihen olla tyytyväinen!!! aina sama valitus ja rutina!!! mikään ei kelpaa!!! ei sit kannata ottaa pakkausta jos vaatteet kert on niin kaameita!!! :kieh:

otappa ihan rennosti,
vaikka jotain saa ilmaiseksi ei siitä tarvi tykätä.

jos joku mies antaa sulle munaa ilmasex niin kait sä otat ja oot tyytyväinen?

Minusta viime vuoden pakkaus, oli ihana, parempi ehkä kuin tämän vuoden. Tämäkin kuitenkin sellainen sopivan neutraali. 2006 pakkaus oli melko sininen, josta varmaan tullut melkoisen paljon palautetta, joten oiskohan siksi ollut nämä kaks edellistä, sellaisia, jossa ei ole sinistä tai vaaleanpunasta juurikaan =)

Nuo värikkäimmät on kivoja..

pakkauksen kyllä otan mutta miusta on tylsän väriset tuo ulkoasu (Ulkohaalari,ulkopäähine, lämpörukkaset ja - töppöset, ) :ashamed:
Makuupussi on kyllä hieno, väri vaan kanssa hiukan halee..
Mutta kaikki ilmainen on hyvää ja ilman tuota pakkausta tuskin pärjäis. Eli en valita, harmittelen vaan hiukan haaleeta väriskaalaa ;) :whistle:
Pirtsakammat värit olisi kyllä plussaa

Yhteistyössä